Er is zelfs nog een link gegeven hier in het topic dus ik zou zeggen, lees eventjes terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perrokai schreef:Een beetje respect voor de makers/ontwikkelaars van de Loer moeten we met zn allen toch wel op kunnen brengen. Tenslotte proberen ze onze paarden aangenamer de zomer door te krijgen..
Daar kunnen jullie best een beetje respect voor opbrengen toch ?
midgie schreef:Ik heb vandaag de dazen getelt en het waren er 737 .
Ik heb de opvangen bak vol laten lopen met water en over gegoten in een zakje en toen een klein gaatje in het zakje gemaakt zodat het water er uitloopt en nu liggen ze in de vriezer, want ze kunnen heel gedo hun adem inhouden die krengen, water alleen is dus niet genoeg, maar het helpt wel even om ze op je gemak zonder dat ze ervandoor gaan over te gooien in een zakje,
Branca schreef:Je verward het met 'respect' naar de TS.
Je verwoord het positief... voor de paarden aangenamer.. ik denk juist ook de portemonnee![]()
![]()
Moest net wel lachen..iemand wist niet wat ik nu bedoelde met dazenval...verwees m naar de site, in Limburg heten ze kennelijk anders(soldearsj)
grid schreef:Heb ook al een ander topic gelezen waarin ze de val nagebouwd hebben, erg handige luitjes op bokt
Perrokai schreef:grid schreef:Heb ook al een ander topic gelezen waarin ze de val nagebouwd hebben, erg handige luitjes op bokt
Dat wisten we al lang hier met zn allenHet is de bedoeling dat dat Topic in dit Topic buiten beschouwing word gelaten.
Hier heten de dazen, Bremse of plat duits Blinde.......