Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Cer is ook aanhanger van conspiracy theorie
journee schreef:. Hoe iemand leeft en hoe iemands afweer reageert is nu eenmaal niet te voorspellen. Maar dat wordt soms gewoon niet geaccepteerd.
Cer schreef:Veel religies hebben raakvlakken.. is dat omdat er een alienras is geweest die hetzelfde verhaal op verschillende plekken heeft verteld? (Alien apocalyps) Of heeft de mens alszodanig een hyve mind? (Zijn daarom dezelfde soort uitvindingen op verschillende plaatsen ter wereld gedaan?)
Citaat:De bijbel is geschreven door mensen onder invloed van drugs en daarna gebruikt om anderen te onderdrukken (vnl vrouwen).(…) althans, dat is mijn idee..
De beste conspiracy ever ..
Cer schreef:pien_2010 schreef:Cer is ook aanhanger van conspiracy theorie
Nou dat niet hoor![]()
Maar ik vind het wel mateloos interessant en we verzinnen er hier thuis met regelmaat een paar en dan hebben we de grootste lol
De “ja maar wat als” is hier erg populair
De laatste die we hadden is wat als de aarde zoals wij die kennen, gewoon een vergeten “project” is wat ergens in een terrarium in een kast staat te ontsporen … en wij maar denken dat we vrije wil hebben![]()
Ik heb de podcast over eureaupa wonderland nog niet gevonden trouwens
Cer schreef:Is het ene erger of minder erg dan het ander?
Cer schreef:De bijbel is niet gebruikt om anderen te onderdrukken? Is dat wat je schrijft?
Citaat:De rest over het visioen snap ik niet, maar ik heb dan ook niks met religie / godsdienst
Janneke2 schreef:Zelfs het Bijbelboek Openbaring is niet via drugs geschreven, al is het geheimtaal.
Citaat:En de bijbel is volgens mij geschreven voor slaven die naar bevrijding streven. Exodus en zo.
Citaat:Ik schreef over een visioen, verwoord als:
'In de kerk tellen verschillen zoals man-vrouw, vrije of slaaf, en afkomst en achtergrond NIET.'
...en dat dat zo radicaal is, dat het visioen in latere geschriften 'ongedaan gemaakt moet worden'.
Cer schreef:De laatste die we hadden is wat als de aarde zoals wij die kennen, gewoon een vergeten “project” is wat ergens in een terrarium in een kast staat te ontsporen … en wij maar denken dat we vrije wil hebben
Janneke2 schreef:...en de Grieken vertellen over de marteling van Prometheus die ons het vuur gaf.
Cer schreef:Janneke2 schreef:Zelfs het Bijbelboek Openbaring is niet via drugs geschreven, al is het geheimtaal.
Je weet dat er vroeger veel meer drugs / geestverruimende middelen gebruikt werden dan nu, toch?
Dus hoe je dat zo stellig kunt zeggen…
Citaat:Citaat:En de bijbel is volgens mij geschreven voor slaven die naar bevrijding streven. Exodus en zo.
Geen idee, het is echt een hele poos geleden.. en metaforen metaforen metaforen.. dus wie zal het zeggen.. gouden kalveren, brandende bosjes, zoutpilaren
Citaat:Citaat:Ik schreef over een visioen, verwoord als:
'In de kerk tellen verschillen zoals man-vrouw, vrije of slaaf, en afkomst en achtergrond NIET.'
...en dat dat zo radicaal is, dat het visioen in latere geschriften 'ongedaan gemaakt moet worden'.
Wat is een “visioen” en van wie moest het ongedaan gemaakt worden..?
OleJon schreef:[/quote]Maar OleJon, je was er ook heilig van overtuigd dat de wef strak op schema was om hun plan uit te voeren in 2022. OleJon @ [LZP] Gas en elektra prijzen, beste oplossing *wanhopig*
Waarbij je aangeeft dat de wef al vooraf bepaald had wie de volgende verkiezingen ging winnen. En dat ze nu bezig waren met fase 6 van 'het plan'
[ Afbeelding ]
Als je nu hier naar terug kijkt, snap je dan dat mensen je door vonden slaan?
Shadow0 schreef:journee schreef:. Hoe iemand leeft en hoe iemands afweer reageert is nu eenmaal niet te voorspellen. Maar dat wordt soms gewoon niet geaccepteerd.
Dat wordt niet geaccepteerd omdat het een rare en antiwetenschappelijke manier van denken is.
Citaat:Alsof alles even groot en even erg is, en we dus niets kunnen zeggen over het geheel.
Citaat:Je kunt aangereden worden terwijl je netjes bij het stoplicht oversteekt, en je kunt een provinciale weg oversteken in het donker zonder naar het verkeer te kijken - dus het maakt niet uit, we hoeven nergens bij stil te staan, cijfers zijn niet belangrijk.
Wranglerbutt schreef:Cer schreef:De laatste die we hadden is wat als de aarde zoals wij die kennen, gewoon een vergeten “project” is wat ergens in een terrarium in een kast staat te ontsporen … en wij maar denken dat we vrije wil hebben
Ha leuk! Ik heb ook zo'n theorietje, dat 'ons' universum een modderpoel is in iets nog veeeeeeel groters
En dan ook bedenken dat bacteriën misschien net zo'n (voor hun idee) geavanceerde samenleving hebben als wij mensen denken te hebben
![]()
We are all stardust... of modder
Cer schreef:Het gebruik van opium is echt al van ver voor christus.. ik snap niet helemaal dat je daar weer zo denigrerend over doet..
Cer schreef:opium, nymphea, coca and tobacco In Egypte lees ik en Jezus was gewoon high
https://www.theguardian.com/world/2003/ ... 20healings.
Cer schreef:opium, nymphea, coca and tobacco In Egypte lees ik en Jezus was gewoon high
https://www.theguardian.com/world/2003/ ... 20healings.