OleJon schreef:Als links had gewonnen, dan was het democratie.
Nu rechts heeft gewonnen, zijn de stemmers dom en racistisch.
Zo word het hier gebracht.
Precies! Als je een andere mening hebt hier op bokt word je weggezet als “dom” “extreemrechts” “nepnieuws brenger” “klimaatontkenner” “topicverpester” etc etc.
Als je vervolgens “klimaatpaus” zegt over Timmermans is iedereen beledigd, terwijl de media die naam heeft gegeven aan deze man, niet ik helaas
https://www.ad.nl/binnenland/klimaatpau ... ~aa94d55d/Ik lach erom dat men op Bokt zo links blijft propageren en doen alsof alleen zij “De Waarheid” in pacht hebben.
Dit zegt veel over de tolerantie van een klein groepje mensen hier. Sowieso is de tolerantie vanuit links vaak ver te zoeken; Ze zijn tolerant op kleur, geslacht etc, maar als je een andere mening hebt dan is de tolerantie heel ver te zoeken.
Erg jammer van Bokt, maar gelukkig is de werkelijkheid totaal anders; Een rechtse partij is met afstand de grootste geworden, het “succes” van PVDA/GroenLinks is uitgebleven. Timmermans is niet echt een klimaatpaus; Hij vertelt/dwingt alleen anderen wat ze moeten doen in klimaatverandering. Niet zichzelf. En daar zijn veel mensen meer dan zat van.
Wilders heeft mijns inziens gescoord juist vanwege de afstand die linkse leiders zelf (op SP en SGP na wellicht) hebben gecreëerd tot het volk. Dat in combinatie met het massaal binnenhalen van asielzoekers, die op veel plekken overlast geven en voorrang krijgen op onze huizen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2139917 ... de-lead-nu Ik ben benieuwd hoe lang deze samenwerking nog gaat duren.
Ik las net dat er zo’n 70.000 (!!) mensen naar de klimaattop COP28 in Dubai gaan

Dat betekent (tien?)duizenden (privé)vliegbewegingen, mega veel hotelkamers, zalen, luxe catering, vermaak, artiesten die ze in laten vliegen, oververhitte airco’s, etc
Ik ben heel benieuwd waar we na deze 2 weken door mensen die zelf zo’n enorme CO2 voetprint zetten weer mee worden bang gemaakt
Ik hou het topic haast niet meer bij nu mijn vakantie om is en vraag me af waar iedereen elke dag de tijd vandaan haalt om dit topic zo snel te laten gaan. Helaas heb ik die tijd niet, maar uiteraard zal ik waar ik kan blijven reageren.