Nee, ik ben het in dat specifieke geval gewoon niet met je eens, dat is iets heel anders …
Maar prima verder hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Uiteindelijk zijn er niet veel bedrijven die het beste voor hebben met de mens. Dat is iets waar we als maatschappij moeten zien te dealen. Striktere regels en verbod voor minderjarigen vind ik nog zinvol, maar iedereen beschermen is een illussie.
„Mond tot mond“ is het trouwens, al vind ik mond op mond een geniale verschrijving bij lip fillers
naranja1 schreef:Ik heb dat ook denk ik, misschien omdat ik mij er bewuster mee bezig ben? Ik wil financieel onafhankelijk worden van een man. Mn vriend en ik hebben hetzelfde opleidings niveau en bovendien in waarom zal je hierop je vriend uitkiezen en niet gewoon op karakter?
waarom zouden kinderen geen goede kans maken als ik een oudere of financieel goede man trouw?
Sunnda schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral meelees in dit topic en het vooral grappig vind om te zien waar sommigen mensen zich druk om maken.
Maar het mag gezegd worden: @Soepblik: wat een waanzinnig mooi en gaaf filmpje en wat mooi dat je daarvoor inzet!
pien_2010 schreef:Dat klinkt behoorlijk badinerend Sunnda. Blijkbaar vind je dat grappig vinden van jou belangrijk genoeg om hier te delen. Dat verbaast mij altijd op Bokt, dit soort posts want voegt inhoudelijk niets toe aan de discussie.
Of anders gezegd "je bent bezoek dat met lege handen aankomt".
Sizzle schreef:Ik wist niet dat Malta als Europees land een abortus verbod heeft![]()
Lees net over een stel dat op vakantie is en waarvan met 16 weken zwangerschap een placenta rupture heeft. Ondanks direct gevaar voor haar eigen leven en een niet levensvatbare foetus zitten ze te wachten op goedkeuring voor verplaatsing naar de UK voor abortus omdat het op Malta niet mag![]()
Hoe kan zoiets nog toegestaan zijn in een EU land.
pien_2010 schreef:Doorgeschoten katholicisme noem ik dat want kindje is al dood en het gaat nu om een levensreddende ingreep bij de moeder. Enorm bizar.
Mijn vader, streng katholiek, actief in de anti abortus beweging, en arts had absoluut geen moeite met dit soort medische abortussen die levensreddend zijn voor de moeder. Dit is zo ver doorgeschoten, dat slaat nergens op en is zelfs zeer vrouw onvriendelijk want daarmee geef je de boodschap af, dat het leven van de vrouw er totaal niet toe doet. Vreselijk.
anjali schreef:Maar,zoals ik al zei,mij ontbreekt de informatie over het hierboven beschreven schrijnende geval.
Urbanus schreef:anjali schreef:Maar,zoals ik al zei,mij ontbreekt de informatie over het hierboven beschreven schrijnende geval.
Maar Anjali, dan zoek ik het gewoon even voor je op. Geen probleem.
De baby heeft geen vruchtwater meer en de placenta laat los. Daar betekent dat de moeder nu bevattelijk is voor infecties.