Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Nederland is echt ver heen als de georganiseerde misdaad gaat bepalen wat er op de TV komt.
chanicha schreef:Hij ademt zelfstandig werd er gezegd Cowgirl.
DuoPenotti schreef:Loretta schreef:Nederland is echt ver heen als de georganiseerde misdaad gaat bepalen wat er op de TV komt.
Dat is idd waar het op neer komt.
"we" zijn bang voor onze regering met corona want gevaarlijk wet, nemen ons onze vrijheden af bla bla.... ondertussen suddert dit gewoon door, de drugs maffia in Nederland die zich niet laten stoppen door het softe beleid hier.
Jorienn schreef:Er wordt gezegd dat de dreiging bij RTL boulevard vanuit de georganiseerde misdaad komt dus “ geen random gekkie”.
Bron (artikel is aangepast:)
https://www.ad.nl/show/studio-rtl-boule ... ~a75ff021/
Cowgirl schreef:Als je als patient gesedeerd bent werd hier gezegd dat dat een kunstmatige coma is.
Maar kun je dan evengoed zelfstandig ademhalen of lig je dan aan een machine. Of kun je aan de machine liggen terwijl je wel zelf adem haalt.
_San87_ schreef:De drugscriminelen laten zich nergens ter wereld echt stoppen. Welk beleid is dan wel goed?
fransje23 schreef:_San87_ schreef:De drugscriminelen laten zich nergens ter wereld echt stoppen. Welk beleid is dan wel goed?
Je schrijft precies wat ik wilde schrijven![]()
Drugsmaffia is sowieso ook een internationaal netwerk.
Zwaarder straffen gaat niet helpen. Er is vraag naar drugs en dus is het lucratief en blijven mensen er in handelen.
Jolliegirl schreef:Het is allemaal wat complexer dan hier beschreven is.
Iemand kan best zelfstandig ademenen en in coma liggen. Kunstmatig of niet.
Iemand kan ook in coma gebracht zijn.
Dit kan van dagen tot weken duren. Zelfs na weken kan je er nog zonder al te veel schade uitkomen (afh natuurlijk van de ernst van de situatie..)
Het kan ook compleet anders aflopen, zelfs als je zelfstandig ademd.
Helaas van bovengenoemde voorbeelden zeer dichtbij meegemaakt, 1 overleden, 1 overleefd.
Maar in coma kan zoveel zijn.
Intensieve zorg met aparatuur of zonder.
Wat een dreiging weer zeg... Jeetje...
Zo jammer dat nederland zo zwak is qua aanpakken van criminelen.
Cowgirl schreef:Bedankt voor je extra uitleg.
Later bedacht ik mij ook dat sommige mensen wel jaren in coma kunnen liggen. Ze zijn dan wel een soort van wakker maar ook weer niet.
fransje23 schreef:_San87_ schreef:De drugscriminelen laten zich nergens ter wereld echt stoppen. Welk beleid is dan wel goed?
Zwaarder straffen gaat niet helpen. Er is vraag naar drugs en dus is het lucratief en blijven mensen er in handelen.
Loretta schreef:fransje23 schreef:
Alsof het normaal is dat de georganiseerde misdaad eventjes de persvrijheid aan banden legt. Dat ze nu bepalen wat er wel en niet uitgezonden wordt op de TV. Begint aardig te lijken op Bogata aan de Amstel.