Schemerdier schreef:Ik probeer je te begrijpen, maar meer dan dit kan ik er niet van maken. Als het niets te maken heeft met presidentskandidaten zou je het hier toch niet plaatsen?
Waar vind ik die informatie dan?
Het heeft te maken met waarom Trump herkozen gaat worden, daarom plaats ik het hier.
De informatie is overal, alleen moet je je eigen gezonde verstand gebruiken en dingen driedubbel checken om te voorkomen dat je voor fake info valt. De posts van 'Q' zelf kunnen worden gevolgd op meerdere websites, ik gebruik qmap.pub zelf. Die posts zijn de basis, de zogenaamde bread crumbs waar je zelf onderzoek mee moet doen. Er zijn een aantal YouTube kanalen die ik ok vind van mensen die het proberen uit te leggen, maar die zou je meer moeten zien als een soort handleiding om zelf te zien waar en hoe je de beste info kan krijgen. Het is complexer dan even een website linken, er moet heel veel eigen onderzoek gedaan worden. Zoals ik al zei, verkeerde info komt van alle kanten, ook van de Qanons op Twitter (die er binnenkort afgeschopt worden).
Als je echt interesse hebt wil ik morgen wel even kijken of ik wat goede links voor je heb om je op weg te helpen, maar dan moet je me even een PB sturen zodat ik het niet vergeet. Simpelweg googlen heeft weinig zin omdat het hele Q(anon) verhaal gecesureerd wordt en je je eerst door honderden pagina's of videos van de mainstream media heen moet worstelen die het allemaal belachelijk maken voordat je bij betere info terecht komt. Het kost dus wel wat moeite tot je weet hoe je de censuur een beetje kunt ontwijken. Ik sta altijd open voor het op weg helpen maar alleen als iemand daadwerkelijk de intentie heeft om verder te spitten dan de NOS en CNN. Anders vind ik het echt zonde van mijn tijd.