Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Je vraagt je overigens af wat er verkeerd zou moeten zijn aan het leuk vinden van een meisje... dat is toch gewoon da natuur dat een jongen dat soort gevoelens krijgt... het valt ook niet mee om een soort nieuwe wereld te stichten als je kinderen (uiteindelijk...) geen kinderen mogen maken
En zelf maar lekker van wippenstein gaan, want die 9 komen ook niet uit de lucht vallen...en je vergrijpen aan je kinderen
DuoPenotti schreef:Eno, die een gezin heeft, wat fijn voor hem. Ook al worstelt hij ook duidelijk met zijn jeugd, logisch natuurlijk. Dat masker, erg herkenbaar.
Ik weet niet in hem zie ik echt een hulpverlener als beroep. Maar had hij nu werk?
DVHN schreef:Zijn privésituatie ging volledig over de kop na de inval in de boerderij in Ruinerwold in oktober 2019. Hij verloor er zelfs na zeven jaar zijn baan door en zit werkloos thuis. „Toen ik op mezelf kwam wonen, heb ik keihard gewerkt om het vertrouwen te winnen van het bedrijf. Ik klom omhoog in functies. Toen het nieuws uitbrak over ons gezin waren er momenten dat het ontzettend zwaar was. Ik had tijd nodig om daarvan te herstellen, maar dat bleek moeilijk te combineren met mijn werk. In onderling overleg zijn we uit elkaar gegaan.”
Storm schreef:Hij is dus ook uit elkaar met zijn vrouw? Ik vermoedde het al een beetje omdat hij wel zijn kinderen benoemde, dat zij hem ervoor getrokken hadden naar hij zei niks over een vrouw of vriendin.
Fitzroy schreef:Hebben jullie de inzamelingsactie al gezien van een opgerichte stichting voor de kinderen?
Ik vind het een mooi initiatief en heb al een donatie gedaan. Ik vind het zulke mooie mensen, ondanks alles wat ze hebben meegemaakt.