Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Van de week bij ons op de vereniging trouwens een discussie-avond gehadMet een aantal vertegenwoordigers van jongerenafdelingen van politieke partijen. Was erg leuk, en ondanks dat het er behoorlijk pittig aan toe ging kon iedereen achteraf evengoed gezellig een biertje drinken met elkaar. Dat vind ik nou leuk!
Magrathea schreef:Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen niet willen zeggen op wie ze stemmenHet is niet je pincode ofzo... Kan me nog herinneren dat mijn moeder vroeger vertelde dat het 'niet netjes' was om het daarover te hebben.
Marjoow schreef:Magrathea schreef:Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen niet willen zeggen op wie ze stemmenHet is niet je pincode ofzo... Kan me nog herinneren dat mijn moeder vroeger vertelde dat het 'niet netjes' was om het daarover te hebben.
Nouja, als ik vermeld waar ik op stem, word ik nog net niet gelynchedDus ja ik snap wel dat mensen het voor zich houden. Zeker in kringen waar anderen een hele andere gedachtegang hebben.
Emmaa_ schreef:Marjoow schreef:Nouja, als ik vermeld waar ik op stem, word ik nog net niet gelynchedDus ja ik snap wel dat mensen het voor zich houden. Zeker in kringen waar anderen een hele andere gedachtegang hebben.
Bedoel je hier op Bokt of in je priveleven? Ik ben nu namelijk eigenlijk wel benieuwd wat je gaat stemmen
Marjoow schreef:Voornamelijk op internet![]()
En ja, Bokt valt daar ook onder.
Ik ga Marianne Thieme stemmen
goldenarrow schreef:PvdD stemmen staat niet eens op mijn lijstje van partijen die gelyncht zouden moeten wordenMaar dat is weer voor iedereen anders natuurlijk. Ik kan in discussies best wel fel worden zeker als mensen met argumenten komen die kant noch wal slaan. Dus in die zin snap ik de geheimzinnigheid wel.
verootjoo schreef:goldenarrow schreef:PvdD stemmen staat niet eens op mijn lijstje van partijen die gelyncht zouden moeten wordenMaar dat is weer voor iedereen anders natuurlijk. Ik kan in discussies best wel fel worden zeker als mensen met argumenten komen die kant noch wal slaan. Dus in die zin snap ik de geheimzinnigheid wel.
Hoezo moet je met argumenten komen en je stem verantwoorden ?
De partij waarop ik stem wordt hier ook vaak gelyncht en het is niet GW
Emmaa_ schreef:Cowboy55 schreef:Moet Marianne Thieme gestemd worden dan? Is ze zo vals?
Grappig dat dit indirect behoorlijk seksistisch is. Zou je dit zeggen over een mannelijke lijsttrekker?
Magrathea schreef:Overigens hoorde ik een keer dat iemand Hero Brinkman ging stemmen want ze wilde wel PVV stemmen maar vond Geert Wilders een enge man. Dus dan maar de eerstvolgende. Tja dat snap ik ook niet.![]()
Hier op Bokt is de anti-pvdd een flink stuk groter dan in het echt trouwens hoor. Daar moet ik alleen uitleggen dat ze heus geen one-issue partij meer zijn, dat ik nooit op ze zou stemmen als ik het op andere punten niet óók met ze eens was, en dan begrijpen mensen het wel