Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:En zeurvrije mensen horeca, stinkende mensenvrije horeca, hondenvrijehoreca, slechtemuziekvrije horeca, mensendieoverallastvanhebbenvrije horeca. Voor mensen die er niet van houden om naar dikke of dunne mensen te kijken ook horeca waar die er niet in komen. Of voor mensen met geverfd haar, brrrr
Schijnbaar is de welvaart in Nederland zo goed dat er mensen zijn die denken zich zo wel gelukkig te voelen. Volgende keer eens op vacantie naar een land waar IS de scepter zwaait of buiten een resort in een sloppenwijk.
Als je geen last van kinderen wilt hebben ga je gewoon wat later naar een restaurant, naar een wat duurder restaurant of je zet gewoon je ergerknop eens uit
hipkippie schreef:Maar je tikt t kind wel zo hard over de vingers dat ze t niet weer doen, dat is de bedoeling van zo'n tik toch? Nou ik geef die "volwassene" een tik dat ie de volgende keer ook twee keer nadenkt voor die weer een kind een tik geeft
Varekaj schreef:Stel dat je kind iemand doet schrikken en die gilt als een speenvarken. Ok, dan ga ik helemaal strak maar donder erop dat het kind daar ook helemaal van over de rooie gaat
Idd, wil je niet dat je kind een tik krijgt, hou hem dan aan tafel. Simpel zat, hoef je geen Einstein voor te zijn.
pmarena schreef:Varekaj schreef:Stel dat je kind iemand doet schrikken en die gilt als een speenvarken. Ok, dan ga ik helemaal strak maar donder erop dat het kind daar ook helemaal van over de rooie gaat
Idd, wil je niet dat je kind een tik krijgt, hou hem dan aan tafel. Simpel zat, hoef je geen Einstein voor te zijn.
Ukkie hier deed gisteren in de supermarkt nog gillen als een speenvarken
Stemmetje oefenen in van die hoge, langgerekte gilletjesWas ook voor het eerst, doettie anders nooit...alleen thuis jodelt 'ie de hele boel bij elkaar
Nu geef je een baby daarvoor niet op zijn kop, maar ik zeg dan toch even van "hallo hee, m'n oren moeten nog langer mee hoor...! Doe dat lekker thuis"
En dan zijn er ook weer mensen die zeggen: geeft niks hoor, heerlijk toch!!
Heel lief natuurlijk want ja wat ga je er tegen doen bij zo'n ienimini![]()
Maar ik vind wel dat je het moet benoemen dat dat eigenlijk niet de bedoeling is want straks als hij een paar jaar oud is dan is dat ook niet de bedoeling toch.
Kan het "nu" wel heel leuk zijn maar net als bij een veulen dat met zijn kont tegen je aan staat te duwen omdat het gekriebeld wil worden: daarvan zeg je als het goed is ook: doe maar niet....want straks weeg je een paar 100 kg en is het ook niet leuk meer :P
Iris82 schreef:Mijn theorie in dit geval is dat zolang er een kinderhoek is, je de kans hebt dat mijn kind langs je tafel loopt. Wanneer je dan ook nog eens een hond bij hebt zal ie misschien zelfs bij je tafel stil staan om te vragen of ie de hond mag aaien.
Geen kinderhoek: zal ik er alles aan doen om m gewoon tevreden aan tafel te houden. Wordt hij nukkig (en geloof me dat hoeft het tafeltje naast ons nog niet eens te horen maar dat zie ik zo) omdat het eten bv heel lang duurt, dan ga ik bv even met m naar buiten tot het eten er is en in sommige gevallen geef ik m ook wel eens mn telefoon als laatste redmiddel. Filmpje Mickey Mouse doet soms wonderen.