Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:edit; @ anneliesdj
ja want daar ging het om in deze hypothese of niet?
Beetje domme opmerking. Het gaat erom dat iedereen er maar van uit gaat dat zijn behandelende arts(of artsen, want hij was begreep ik ook voor lichamelijke klachten onder behandeling)wist dat hij piloot was. Mijn post geeft alleen een hypothese die aangeeft dat die arts helemaal niet op de hoogte hoeft te zijn geweest van wat hij deed.
Nogmaals; als jij piloot bent, en jij wil je baan niet kwijt, maar je hebt 2 dingen die 100 % zeker maakt dat jij piloot af bent; namelijk psychische problemen en (hoewel nog niet bevestigt dacht ik) problemen met je zicht. Vervolgens stap jij zelf naar artsen toe.....reken maar dat als jij als de dood bent dat je werkgever wordt ingelicht, dat jij een heel ander beroep op geeft. Wat in principe makkelijk kan, want met psychische klachten zit je al snel 100 % in de ziektewet, ongeacht wat voor beroep je doet.
Maar goed; kan idd heel goed zijn dat arts wel degelijk op de hoogte was dat hij piloot was en in de burgerluchtvaart werkzaam was. En heeft hij de problemen onderschat.
Zal heus allemaal nog wel uitgezocht worden.
Mijn mening is alleen dat mensen wel een beetje erg vroeg zijn met roepen dat die artsen gefaald hebben. Want daar komt het tenslotte op neer.
Alles ligt nog lang niet op tafel namelijk. En heel veel mensen zijn meesters in de buitenwereld voor de gek te houden. Daar hoef je echt geen Einstein voor te zijn. Ook niet om psychiaters of reguliere artsen om de tuin te leiden.
Citaat:LAATSTE NIEUWS: De NWO heeft nu ‘bekend gemaakt‘ dat er ‘anti-depressiva’ van het gevaarlijke type SSRI zijn aangetroffen bij Lubnitz thuis. Deze site schreef reeds in 2008 over het risico van deze ‘medicijnen’. De enige reden deze kaart nu te spelen, is om iets anders, iets ‘groters’ aan het zicht te onttrekken. Zo werken de NWO-spindoctors. Dat ‘grotere’ is dat het vliegtuig van afstand, wellicht door Obama zelf via zijn laptop in the Oval Office, tegen de bergwand is gestuurd.
HorseyDude schreef:En de plottersites draaien weer op volle toeren, Micha Kat denk zelfs dat het toestel op afstand is neergestort via de laptop van Obama... Die vent is echt COMPLEMENT van het paadje af!Citaat:LAATSTE NIEUWS: De NWO heeft nu ‘bekend gemaakt‘ dat er ‘anti-depressiva’ van het gevaarlijke type SSRI zijn aangetroffen bij Lubnitz thuis. Deze site schreef reeds in 2008 over het risico van deze ‘medicijnen’. De enige reden deze kaart nu te spelen, is om iets anders, iets ‘groters’ aan het zicht te onttrekken. Zo werken de NWO-spindoctors. Dat ‘grotere’ is dat het vliegtuig van afstand, wellicht door Obama zelf via zijn laptop in the Oval Office, tegen de bergwand is gestuurd.
http://www.klokkenluideronline.is/
N0a schreef:Hier werd ik toch wel enorm misselijk van:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/transcri ... -deur-open
Passagiers hebben dus waarschijnlijk nog 10/11 minuten zitten wachten op hun dood.
HorseyDude schreef:Kan altijd erger, maargoed... http://www.waarinholland.nl/german-wing ... t-kloppen/
Citaat:“Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landing in Düsseldorf voor te bereiden.” De landing voorbereiden voor Düsseldorf begint pas ca 20 minuten voor de landing en niet in dit geval al ruim een uur van te voren nog vóór de Franse kust.
“Om 10.38 uur is alleen nog Lubitz te horen die rustig ademhaalt.” Er is dermate veel ruis in de cockpit van een vliegtuig dat ademhaling normaal gesproken niet expliciet te horen is op een cockpit voice recorder. Overigens zal iemand die luttele minuten van de bewust gekozen dood verwijderd is nooit rustig ademhalen, een mens is daar niet toe in staat.
“Om 10.32 uur proberen de luchtverkeersleiders in Düsseldorf tevergeefs om contact te krijgen met Lubitz”. Het vliegtuig vliegt dan nog boven het zuiden van Frankrijk en hebben verkeersleiders in Düsseldorf normaal gesproken nog helemaal geen contact met de Duitse Airbus. Het toestel is dan nog onder de hoede van de Franse verkeersleiding.
De zwarte doos is officieel nog niet gevonden maar er wordt met zekerheid gesteld dat Lubitz de daling eigenhandig heeft ingezet. Die mogelijkheid kan alleen worden vastgesteld als de zwarte doos is gevonden en uitgelezen.
tofferuiter schreef:Hier zit inderdaad wel wat in...Citaat:“Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landing in Düsseldorf voor te bereiden.” De landing voorbereiden voor Düsseldorf begint pas ca 20 minuten voor de landing en niet in dit geval al ruim een uur van te voren nog vóór de Franse kust.
“Om 10.38 uur is alleen nog Lubitz te horen die rustig ademhaalt.” Er is dermate veel ruis in de cockpit van een vliegtuig dat ademhaling normaal gesproken niet expliciet te horen is op een cockpit voice recorder. Overigens zal iemand die luttele minuten van de bewust gekozen dood verwijderd is nooit rustig ademhalen, een mens is daar niet toe in staat.
“Om 10.32 uur proberen de luchtverkeersleiders in Düsseldorf tevergeefs om contact te krijgen met Lubitz”. Het vliegtuig vliegt dan nog boven het zuiden van Frankrijk en hebben verkeersleiders in Düsseldorf normaal gesproken nog helemaal geen contact met de Duitse Airbus. Het toestel is dan nog onder de hoede van de Franse verkeersleiding.
De zwarte doos is officieel nog niet gevonden maar er wordt met zekerheid gesteld dat Lubitz de daling eigenhandig heeft ingezet. Die mogelijkheid kan alleen worden vastgesteld als de zwarte doos is gevonden en uitgelezen.
Fira schreef:Ik vind ook dat er wel heel snel conclusies worden getrokken zonder dat de zwarte doos is uitgelezen.
Het is zeer aannemelijk dat de copiloot het vliegtuig heeft neer laten storten, maar men kan (mag) dat nu nog niet met 100% zekerheid zeggen?
LadyMadonna schreef:Ik heb al een paar x hier gevraagd hoe men kan zeggen dat de daling bewust ingezet is. Hoe kan men zo der flight data recorder weten welke knoppen er in gedrukt zijn?
Complottheorieën.... Tja.... Vrijland zal ook wel weer ergens mee komen
Janine1990 schreef:Fira schreef:Ik vind ook dat er wel heel snel conclusies worden getrokken zonder dat de zwarte doos is uitgelezen.
Het is zeer aannemelijk dat de copiloot het vliegtuig heeft neer laten storten, maar men kan (mag) dat nu nog niet met 100% zekerheid zeggen?
Er wordt overal in de officiële berichtgeving aangegeven dat dit het meest waarschijnlijk is, maar dat het pas bevestigd kan worden wanneer de geheugenkaart van de flight data recorder is gevonden.
Enkele nieuwssites en kranten geven er een eigen smaakje aan, De Telegraaf is hier in Nederland een goed voorbeeld van sensatieschrijven. Dat doen ze zeker niet in elk stuk, maar ze staan er wel bekend om.