Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:36

Pieter25 schreef:
Resfeber schreef:
Lees zojuist op Twitter dat hij de overgebleven zoon zou zijn van MH17 ramp inzittende. Betrouwbaarheid is te betwijfelen.
Als het waar is, kan ik enigzins een logische beweegreden bedenken.

Dat zou wat zijn :oo

Dat zou idd wat zijn

Tytonidae

Ik heb de afgelopen paar uur de gekste verhalen op twitter langs zien vliegen, maar uiteindelijk is mijn conclusie dat minder dan de helft ervan waar is. Zoveel mensen op twitter lijken alles beter te weten helaas :')

Anoniem

Zijn ouders leefden toch nog?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:37

zouden we die ooit te horen krijgen? Grote kans dat dit morgen al weg-ebt en het na het weekend vergeten nieuws is..

Anoniem

Pieter25 schreef:
Resfeber schreef:
Lees zojuist op Twitter dat hij de overgebleven zoon zou zijn van MH17 ramp inzittende. Betrouwbaarheid is te betwijfelen.

Dat zou wat zijn :oo

Volgens een bokker hier leeft zijn moeder nog omdat haar moeder met de zijne heeft afgesproken vorige week.

DewiRox

Ergens heb ik ook best te doen met die jongen. Tuurlijk is dit nu makkelijk zeggen omdat hij niet iets 'zeer ernstigs' heeft gedaan. Maar dan ben je pas 19, waarschijnlijk zo in de war. Zijn kans op een 'normaal leven' heeft hij bij deze serieus verspilt.

Ik denk niet dat hij zou gaan schieten, hij gaf aan die portier ook gelijk aan dat hij wel wist hoe het allemaal zat. Netjes meneer en u.. Vraag mij ook af in hoeverre het wel een echt geweer ook was.

Gentlegiant

Niet Twitter... de meerderheid van de wereld denkt dat altijd :)

Misschien maar beter dat zn ouders er niet meer zijn
klinkt heel cru maar dit wil je als ouder zijnde echt niet mee maken

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:38

Ach, Twitter is het ultieme roddel netwerk. 1 iemand verzint iets, en de rest gaat ermee aan de haal. Niks geen bronnen, niks bevestigd.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:38

DewiRox schreef:
Ergens heb ik ook best te doen met die jongen. Tuurlijk is dit nu makkelijk zeggen omdat hij niet iets 'zeer ernstigs' heeft gedaan. Maar dan ben je pas 19, waarschijnlijk zo in de war. Zijn kans op een 'normaal leven' heeft hij bij deze serieus verspilt.

Ik denk niet dat hij zou gaan schieten, hij gaf aan die portier ook gelijk aan dat hij wel wist hoe het allemaal zat. Netjes meneer en u.. Vraag mij ook af in hoeverre het wel een echt geweer ook was.

Een bekende van me zei een 9 mm met een demper, klonk heel serieus. Geen idee of ik nu larie roep, maar ik ben totaal niet thuis in de wapenwereld.

Spoiler:
Edit: zojuist de meest gruwelijke spelfout weggewerkt. :')
Laatst bijgewerkt door Chiave op 30-01-15 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:39

En toch ben ik best nieuwsgierig wat ie verteld zou hebben.. :=

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:39

Chiave schreef:
DewiRox schreef:

Een bekende van me zij een 9 mm met een demper, klonk heel serieus. Geen idee of ik nu larie roep, maar ik ben totaal niet thuis in de wapenwereld.

Vergeet niet dat het 1 op 1 nagemaakt kan zijn he ;)
die zijn vaak niet van echt te onderscheiden ook niet als ze vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:40

saskiakefie schreef:

Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.

edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-01-15 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:41

ergste vind de de commentaren op het filmpje over de politie..

het ziet er inderdaad wel een beetje uit als een slechte geacteerde film...

maar die agenten lopen wel dat gebouw in zonder exact te weten wat er is.. het is geen complete arrestatie team gewoon agenten zo te zien aan een ander filmpje waar een jounalist ofzo achter ze aan wandeld en de momenten voor ze de stidio in lopen filmt.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:42

Ik schrik me kapot hier, een klein geluidje op RTL ln wat enigszins lijkt op schoten en meteen zit ik rechtop

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:42

Christiene schreef:
ergste vind de de commentaren op het filmpje over de politie..

het ziet er inderdaad wel een beetje uit als een slechte geacteerde film...

maar die agenten lopen wel dat gebouw in zonder exact te weten wat er is.. het is geen complete arrestatie team gewoon agenten zo te zien aan een ander filmpje waar een jounalist ofzo achter ze aan wandeld en de momenten voor ze de stidio in lopen filmt.

Bleken motoragenten te zijn, niet van een arrestatieteam dat werd voorbereid, hoorde ik

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:43

ZeSteigert schreef:
Ik schrik me kapot hier, een klein geluidje op RTL ln wat enigszins lijkt op schoten en meteen zit ik rechtop

Wordt er gereageerd? Ik ben al boven en heb de tv net uitgezet.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:45

Chiave schreef:
ZeSteigert schreef:

Nee er viel gewoon iets om ofzo denk ik, is niks aan de hand gelukkig!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:47

ZeSteigert schreef:
Chiave schreef:

Nee er viel gewoon iets om ofzo denk ik, is niks aan de hand gelukkig!

Dacht al. 't Zal toch niet waar wezen met die 8 explosieven van 'm...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:47

Tja, op zo'n moment is het ook een kwestie van afwegen. Grijpen we in of wachten we tot er bijvoorbeeld een arrestatie team is. Ook politie motoragenten zijn opgeleid om in te grijpen en hebben hier ook de middelen voor (bewapend en beschermd). Dat ze misschien meer 'steekjes' hebben laten vallen dan dat de AT zou hebben gedaan. Ik vind dat men daar niet over mag oordelen. Zij doen het toch, ondanks dat ze wellicht wel degelijk angst hebben gehad zijn ze toch naar binnen gegaan.

Zij waren waarschijnlijk als eerst ter plaatsen. Wat als ze hadden gewacht en die jongen had geen schieten op die portier..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:50

Waarschijnlijk naar binnen gegaan om eerste oogcontact te leggen en er zal een split seconde besluit zijn genomen om in te grijpen, aangezien ze zagen dat de jongen geen dreigende houding had of het wapen op iemand gericht had (in het filmpje is duidelijk te horen "hij staat met zijn handen op zijn rug")

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:56

Danique schreef:
saskiakefie schreef:

Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.

edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'

Ik denk wel dat hij een verhaal had, maar dat dat een complotverhaal zou zijn geweest.

Iedereen zit nu naar dat filmpje in de studio te kijken. Als hij in die tijd gewoon zijn verhaal gedaan had, dan hadden we dat nu allemaal gehoord en was zijn missie gelaagd geweest. Alhoewel dat dan misschien wel niet zou zijn uitgezonden.

Ook apart hoe hij de politie al ziet, maar toch denkt zijn verhaal straks gewoon te kunnen doen.

Gentlegiant

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:56

Ze zijn nu bij/in het huis van de verdachte

Astaloca

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:57

Twitter:

Gooi en Vechtstreek ‏@PolitieDGV 10 min.10 minuten geleden
De verdachte had een nepvuurwapen bij zich, was niet van echt te onderscheiden. #hilversum

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:01

Resfeber schreef:

Dat schijnt niet te kloppen. Ouders staan niet op de slachtofferlijst van de MH17 ramp en lijken gewoon in leven te zijn. Zijn oma schijnt wel kortgeleden overleden te zijn volgens een klasgenoot van hem die ongeveer een half uur geleden op Radio 1 te horen was.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:02

Astaloca schreef:
Twitter:

Gooi en Vechtstreek ‏@PolitieDGV 10 min.10 minuten geleden
De verdachte had een nepvuurwapen bij zich, was niet van echt te onderscheiden. #hilversum

Zei ik toch ;)
Dat kun je niet onderscheiden