LadyMadonna schreef:Zie een aantal leuke honden op het filmpje, vooral het rankere model vind ik leuk. Maar echt, Tig x achter elkaar over die schutting, met ook vrij jonge honden zo te zien, en dat tegen elkaar trekken.... Nee... Dan de tuigen en brede halsbanden, en ik zie toch ook het typische volk rond lopen... Nee, niet mijn ding en het nodigt mij ook niet uit om hier een x te gaan kijken.
Ja ik vind zelf het rankere type ook mooi
Dat over die schutting daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld, omdat het niet echt goed is voor de gewrichten, ik zelf train dat niet. Die dag had ik het wel gedaan omdat het een vijfkamp was, en je aan alle onderdelen moest meedoen wil je in de prijzen vallen
En dat touwtrekken, doe ik ook niet met Reno hij vind dat wel leuk om te doen maar voor even, hij heeft niet de drang om het vast te blijven houden, hij laat het gewoon los en heeft de andere hond gewonnen
Dus voor reno is dat niks, hij vind het leuker om te springen en racen.
Vind ik zelf ook saai trouwens.
Veel mensen die zoals sammy en ik niet zo aan leiderschap willen doen, doen dan weer te weinig waardoor de dieren gewoon niet goed opgevoed zijn.
Moet een haakje op de deur nog een keer maken, want hij maakt alle deuren open, dus dicht doen heeft geen zin. Ook niet de hendel omdraaien, dan maakt hij het ook open