Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:Dat gebeurt toch al?
Gillbo schreef:Uh tja boeren doen baby's nou eenmaal borst of flesvoeding dat maakt geen verschil. En geloof me geen moeder of vader die het leuk vind om uitgespuugde melk over zich heen te krijgen.
delerium schreef:Nee, ik vind niet dat zoveel vrouwen discreet zijn. Of ja, dat is krom, want degenen die het echt netjes onopvallend doen zie ik ws gewoon niet eens. Maar degenen die ik zie ben ik over het algemeen niet bepaald van gecharmeerd. Een stukje huid maakt me echt niet uit, maar een tepelhof is me veel te prive, houd dat ding gewoon bedekt ofzo. En dan in sommige gevallen dat gepluk aan die borst om het maar in de mond van de baby te proppen: nee, nee, nee.
En dat boertje met inhoud; ik kan mezelf niet kwalijk nemen dat ik dat gewoon vies vind. Ja, het hoort erbij, dat weet ik zo ook wel en hoef ik niet meer gedemonstreerd te zien.
Dus oprecht hulde aan de fatsoenlijke vrouwen, maar heus, niet iedereen vindt alles schattig.
Magrathea schreef:Gillbo schreef:Dat gebeurt toch al?
Nou nee, als ik het zo lees mag je het nauwelijks onsmakelijk vinden om te zien hoe een kind borstvoeding krijgt. (Ik herken wel wat delerium zegt trouwens, je mag niet kijken maar als je je stoel omdraait ben je ook weer intolerant en dat mag ook niet) En voeden met een cover vinden sommigen ook ongepast naar hun kind toe, terwijl ik me niet voor kan stellen dat het kind denkt "o nee ik word bedekt, wat is dit ongepast". Dat is wat de volwassene ervan maakt.
Dus zijn er genoeg moeders die vinden dat het natuurlijk is en dat het dus maar moet kunnen, open en bloot voeden (letterlijk). Genoeg om je eraan te ergeren, zo blijkt.
Poepen is ook natuurlijk, maar ik laat ook niet de deur van het toilet open staan tenzij iemand vraagt of ik hem even dicht kan doen![]()
In die lijn, vorig jaar heb ik trouwens gezien hoe een jongetje naakt rondrende over het strand, op een handdoek ging staan die niet bij zijn groepje hoorde en hij begon pardoes te plassenook heel natuurlijk, maar dat doe je m.i. gewoon niet (je kind zo laten rondrennen iig, dat kind kon er niks aan doen)
Edit: ik zie dat je wat hebt toegevoegd. Nee ik niet in elk gevalmaar je hoeft ook niet omringd te worden door hondendrollen om het ergerlijk te vinden dat er hondenpoep op straat ligt.
Gillbo schreef:Ligt er ook aan hoe je dat brengt natuurlijk he.
Als iemand zegt ik heb een hekel aan kinderen dan vind ik dat en rare opmerking.
Net als dat je zegt ik heb een hekel aan iedereen die een haflinger bezit.........
Iets met scheren en een kam.
Sees schreef:Gillbo schreef:Ligt er ook aan hoe je dat brengt natuurlijk he.
Als iemand zegt ik heb een hekel aan kinderen dan vind ik dat en rare opmerking.
Net als dat je zegt ik heb een hekel aan iedereen die een haflinger bezit.........
Iets met scheren en een kam.
Maar zo kunnen mensen het wel voelen Gillbo. Niet echt subtiel misschien (geldt ook niet voor mij) maar het kan het gevoel zijn van mensen.