Zwerte schreef:In principe heb je een punt [naam]. Beide geloven jullie iets van elkaar niet. Maar ik vind er nog wel een belangrijk verschil in zitten. Een diagnose mazelen is betrouwbaarder te stellen dan de conclusie dat de diabetes is veroorzaakt door het vaccin. Uiteraard is er altijd een kans dat het toch een andere ziekte was, maar als het heerste en de symptomen kloppen (en dat is hier het geval volgens mij) dan is de diagnose toch aardig betrouwbaar. Terwijl het bij de diabetes van jouw kind gaat om een KANS dat het is gekomen door het vaccin. Dat is namelijk gewoon niet zo makkelijk te bewijzen, het kan ook aan andere oorzaken hebben gelegen. Een causaal verband is gewoon verdomde moeilijk aan te tonen.
Ik vind het wel onterecht om het per definitie als onzin af te doen, want het kan wel degelijk. Een vaccin grijpt in op je immuunsysteem en datzelfde systeem kan diabetes triggeren/veroorzaken. Dus is het mogelijk? Imo wel. Is het keihard te zeggen dat het vaccin DUS de oorzaak is geweest? Dat is imo dus een conclusie die je niet kan stellen en nooit met zekerheid een antwoord op kan geven.
Het ging erom dat zij wel zoiets mag zeggen maar ik niet.... Zucht.....
Daarom zei ik dat van die mazelen.
Ik ga er maar verder niet op in want dan krijg ik weer een half topic en een mod over me heen. Iets met traag van begrip enzo.