En dan duurt het misschien wel een jaar voordat de zaak voorkomt en dan een taak straf jeeejjjj.
Ben benieuwd hoe het afloopt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:weet iemand of er ook een mail adres is waar je tips naar toe kan mailen want ik wil graag die andere website van deze vent door geven waar ook op honden enzo gereden word
NathalietjeB schreef:weet iemand of er ook een mail adres is waar je tips naar toe kan mailen want ik wil graag die andere website van deze vent door geven waar ook op honden enzo gereden word
Citaat:Bedreigingen
Sinds woensdag zijn meerdere mensen via internet bedreigd en beledigd die niets met deze dierenmishandeling te maken hebben. Ook hebben enkele personen van wie de identiteit door publiek op internet openbaar is gemaakt, telefonische bedreigingen ontvangen, terwijl zij niets met de zaak van doen hebben. De politie wil het publiek daarom met klem oproepen om niet zelf actie te ondernemen tegen anderen. Als mensen waardevolle informatie hebben over het onderzoek, dan worden zij verzocht contact op te nemen met de dierenpolitie in Noord-Holland via het nummer 144 of 0900-8844.
janouk schreef:NathalietjeB schreef:weet iemand of er ook een mail adres is waar je tips naar toe kan mailen want ik wil graag die andere website van deze vent door geven waar ook op honden enzo gereden word
zie link politie: dit staat op de site van de politie
Bedreigingen
Sinds woensdag zijn meerdere mensen via internet bedreigd en beledigd die niets met deze dierenmishandeling te maken hebben. Ook hebben enkele personen van wie de identiteit door publiek op internet openbaar is gemaakt, telefonische bedreigingen ontvangen, terwijl zij niets met de zaak van doen hebben. De politie wil het publiek daarom met klem oproepen om niet zelf actie te ondernemen tegen anderen. Als mensen waardevolle informatie hebben over het onderzoek, dan worden zij verzocht contact op te nemen met de dierenpolitie in Noord-Holland via het nummer 144 of 0900-8844.
Urielle schreef:zimbabwe schreef:De blonde dame in het tweede filmpje blijkt een semi professionele amazone te zijn...eventing...die hoeft zich ook niet meer op het concoursterrein te vertonen... Ik denk dat de sociale afstraffing (lees: pa en ma zullen ook wel vernemen wat dochterlief heeft uitgespookt, zusje ook, vrienden etc..) vele malen zwaarder zal zijn dan welke straf de rechter hierover ook kan uitspreken.
Oeiii die kan haar carrière wel gedag zeggen voor de rest van haar leven, dit vergeet geen enkele Nederlander in de paardenwereld meer.
Ik denk niet dat de KNHS iets kan en mag ondernemen bij dingen die niet op het concoursterrein gebeuren.
_San87_ schreef:Is het nodig om steeds hetzelfde bericht in het groen op te laten lichten? Na één keer is het ook wel duidelijk...
Rawr schreef:_San87_ schreef:Is het nodig om steeds hetzelfde bericht in het groen op te laten lichten? Na één keer is het ook wel duidelijk...
Is het nodig om een nieuwe post te maken terwijl je de laatste post had en je dus ook je bericht had aan kunnen passen?