Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:13

Maar waarom wordt het goedgekeurd omdat dieren het niet doorhebben? Er zit toch veel meer dan dat achter? De denkwijze van de mensen, het tot uiting 'durven' brengen. Ik denk dat het echt niet goed is voor de maatschappij én voor de dieren als dierenseks als 'normaal' wordt beschouwen als dat het dier geen pijn doet :n Waar gaat het heen.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:15

Er is volgens mij nog steeds niemand die het als 'normaal' beschouwd.

Wel zijn er mensen die het het relativeren en willen laten inzien dat het voor een dier niet traumatisch is zoals dit voor een mens geldt wanneer deze er geen ongemak aan beleefd.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:19

Peppertree schreef:
Er is volgens mij nog steeds niemand die het als 'normaal' beschouwd.

Wel zijn er mensen die het het relativeren en willen laten inzien dat het voor een dier niet traumatisch is zoals dit voor een mens geldt wanneer deze er geen ongemak aan beleefd.

Er geen problemen van in zien lijkt mij hetzelfde als het als 'normaal' beschouwen, maar goed. Wat is het nou voor reden om dierenseks goed te keuren omdat het dier er geen ongemak aan beleefd (wat ik ook betwijfel trouwens). Is een dier een gebruikersvoorwerp waar je je leuter ff in kan steken? Er zijn toch ook zoiets als normen en waarden? Het gaat er toch ook om dát die mensen het willen en dát die mensen het ook nog doen ook.

Ik walg ervan dat er van pedoseksuelen (dus die DOEN) wel het een en ander gezegd wordt, maar van dierenneukers (die het dus ook DOEN) niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:20

Miepie77 schreef:
Menino schreef:
maar dat geldt ook voor paardrijden, je paard opsluiten in een stal, en zo zijn er nog wel wat dingen. Mss is dat allemaal heel psychisch schadelijk.

Feit is wel dat een paard geen seksuele moraal heeft en geen persoonlijke intimiteit kent. Het is dus geenzins te vergelijken met het verkrachten van een mens...

Dat is niet waar, als je een kudde paarden hebt zie je duidelijk paarden die naar mekaar toe trekken en paarden die mekaar niet mogen, ik merk het zelf met rijden in de bak ook en je ziet ook dat sommige paarden echt blij worden als ze mekaar zien, dus persoonlijke intimiteit kennen ze wel :j

ik bedoelde intimiteit op een andere manier :o
Meer op een hele intieme intimiteit manier. En dat dat nogal persoonlijk is en je dus niet aan jan en alleman showt.'

Boerewillem heeft de doos van z'n koe wsl al een stuk of 300x gezien aangezien 'ie nou niet heel goed verborgen zit. Denk niet dat koe daar wakker van ligt.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:21

Nee hoor. Opgewonden worden van gebruikte paardrijsokken vind ik niet normaal. Maar ik heb er geen problemen mee.

Ik heb er namelijk geen last van. De sokken ook niet (denk ik dan, die zijn gemaakt voor penetratie).
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 26-11-12 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:22

Peppertree schreef:
Nee hoor. Iemand die opgewonden wordt van gebruikte paardrijsokken vind ik niet normaal. Maar ik heb er geen problemen mee.

Ik heb er namelijk geen last van. De sokken ook niet (denk ik dan, die zijn bedoeld voor penetratie).

En je hebt er dus wel last van als hij een kind misbruikt, want ik neem aan dat je kindermisbruik niet goed keurt. Maar daar heb je ook geen last van lijkt mij, tenzij jij zelf het kind bent.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:22

PT.. ik was nog nooit verder gekomen als; hoe kan iemand opgewonden worden van gebruikte paardrijsokken....

Nu ineens snap ik ook wat ze ermee doen :')

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:23

Maar het kind heeft daar nadrukkelijk wel last van en dat is dus het grote punt.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:24

Geryon schreef:
Peppertree schreef:
Nee hoor. Iemand die opgewonden wordt van gebruikte paardrijsokken vind ik niet normaal. Maar ik heb er geen problemen mee.

Ik heb er namelijk geen last van. De sokken ook niet (denk ik dan, die zijn bedoeld voor penetratie).

En je hebt er dus wel last van als hij een kind misbruikt, want ik neem aan dat je kindermisbruik niet goed keurt. Maar daar heb je ook geen last van lijkt mij, tenzij jij zelf het kind bent.

Nee, als iemand een kind misbruikt heb ik daar inderdaad geen last van. Het kind echter wel, daarom heb ik daar wel een probleem mee. Er zit namelijk wel een verschil tussen gebruikte paardrijsokken en een kind.

Dat betekend niet dat ik een dier vergelijk met iets 'levenloos' als paardrijsokken. Maar als vergelijking met iets dat geen last hoeft te hebben van seksuele handelingen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:26

Blue_Eyes schreef:
Maar het kind heeft daar nadrukkelijk wel last van en dat is dus het grote punt.

En wie zegt dat dieren daar geen last van hebben?

Als ze schoppen is het al te ver gegaan. Waarom het daartoe laten komen? Want ja, je moet het eerst doen om te weten of het hem pijn doet. Walgelijk.

Stop je je leuter in een dier, ben je gewoon een mishandelaar. Want op dat moment weet je nog helemaal niet hoe het dier erop reageert en ben je dus in staat om het dier pijn te doen. Walgelijke mensen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:26

Peppertree schreef:
Geryon schreef:

Nee, als iemand een kind misbruikt heb ik daar inderdaad geen last van. Het kind echter wel, daarom heb ik daar wel een probleem mee. Er zit namelijk wel een verschil tussen gebruikte paardrijsokken en een kind.

Dat betekend niet dat ik een dier vergelijk met iets 'levenloos' als paardrijsokken. Maar als vergelijking met iets dat geen last hoeft te hebben van seksuele handelingen.

Je zegt het zelf al: hoeft. Zie mijn vorige post. Verontrustend :n

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:30

Ik zeg toch nergens dat het geen probleem is wanneer een paard er wél last van heeft? Dat ik dat goedkeur?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:34

Peppertree schreef:
Ik zeg toch nergens dat het geen probleem is wanneer een paard er wél last van heeft? Dat ik dat goedkeur?

Dat is mijn bedoeling ook helemaal niet. Hoe weet je of een dier er last van heeft of niet? JUIST, door het doen. Of ga je eerst even met je dier erover praten? :)

Dierenseks wordt goedgekeurd door mensen hier als de dieren er geen hinder van hebben. Maar dat moet je toch uitproberen? Die mensen zijn dus in staat een dier pijn te doen. En het wordt nog goedgekeurd door de mensen hier ook! Of wordt alleen de tweede keer en volgende keren (indien het dier geen last heeft) goedgekeurd? 8)7

Hoe ziek ben je als je gaat uitproberen of je je eigen dier kan neuken terwijl je niet weet of het hinder zal geven. En hoe ziek ben je als je dat goedkeurt.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:37

Nee, dierenseks wordt hier door de meeste mensen niet goedgekeurd. Sterker nog, we hebben eigenlijk allemaal gezegd dat we het geen fijn idee vinden. Maar de mensen hier die rationeel denken en niet meteen in de 'BLUGH! :r :r '-stand schieten, komen alleen maar tot de conclusie dat het geen dierenmishandeling is, omdat het het beest eigenlijk geen pijn kan doen. Denk even na voor je mensen ziek gaat noemen.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 26-11-12 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:37

Ik ga dit topic (voor nu) verlaten. Dat er mensen zijn met zulke gedachtes maakt mij bang en boos. En dan ben ik niet lief en dat bespaar ik jullie :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:38

Je bedoelt dat dit je lieve kant was? :')

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:39

Blue_Eyes schreef:
Nee, dierenseks wordt hier door de meeste mensen niet goedgekeurd. Sterker nog, we hebben eigenlijk allemaal gezegd dat we het geen fijn idee vinden. Maar de mensen hier die rationeel denken en niet meteen in de 'BLUGH! :r :r '-stand schieten, komen alleen maar tot de conclusie dat het geen dierenmishandeling is, omdat het het beest eigenlijk geen pijn kan doen.

Ja maar omdat het geen pijn doet, wil dat betekenen dat het beest er geen last aan ondervind?
Seks kan je hebben met iemand die ermee instemt en niet een onwetend onschuldig dier.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:40

Blue_Eyes schreef:
Nee, dierenseks wordt hier door de meeste mensen niet goedgekeurd. Sterker nog, we hebben eigenlijk allemaal gezegd dat we het geen fijn idee vinden. Maar de mensen hier die rationeel denken en niet meteen in de 'BLUGH! :r :r '-stand schieten, komen alleen maar tot de conclusie dat het geen dierenmishandeling is, omdat het het beest eigenlijk geen pijn kan doen.

Dat is dus NIET waar. Lekker makkelijk gedacht. En dat noemt zich dierenvrienden :) Het kán dieremishandeling zijn en mensen die seks hebben met dieren (of nouja, die dieren penetreren) zijn dus gewoon mishandelaars, want zij zijn daarin toe in staat.

Nouja, ik ben weg hier.

Blue_Eyes: voor mensen zoals deze heb ik geen lieve kant. Noem me maar kinderachtig.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:41

@Pistasche: Anders lees je het hele topic nog een keer door, want het antwoord op die vraag is al 154x gegeven.

Lekker makkelijk gedacht, Geryon? Neuh... Maak de vergelijking maar eens tussen een arm van een beetje dierenarts en een mannelijk geslachtsorgaan. Ik heb het hier dus niet over konijntjes ofzo, maar echt grote dieren. Volgens mij kan dat beest er weinig van voelen. Maar goed, ik val in herhaling. :')
En waarom ben ik dan geen dierenvriend? Ik heb al een paar keer gezegd dat ik het afkeur, dat ik het onprettig vind en een vies idee. Maar ik geloof niet dat het mishandeling heet in de zin van pijn doen.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:45

Blue_Eyes schreef:
@Pistasche: Anders lees je het hele topic nog een keer door, want het antwoord op die vraag is al 154x gegeven.

Lekker makkelijk gedacht, Geryon? Neuh... Maak de vergelijking maar eens tussen een arm van een beetje dierenarts en een mannelijk geslachtsorgaan. Ik heb het hier dus niet over konijntjes ofzo, maar echt grote dieren. Volgens mij kan dat beest er weinig van voelen. Maar goed, ik val in herhaling. :')
En waarom ben ik dan geen dierenvriend? Ik heb al een paar keer gezegd dat ik het afkeur, dat ik het onprettig vind en een vies idee. Maar ik geloof niet dat het mishandeling heet in de zin van pijn doen.

Er zijn hier op meerdere vragen/stellingen wel 1000x antwoord gegeven. Maar nee, ik ga niet 37 pagina's doorlezen (alsof anderen dat wel zouden doen..). Ik heb t/m pagina 20 gelezen en meegediscussieerd dus ik weet onderhand de standpunten wel.
Beetje flauw antwoord dit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:48

Volgens mij is elk mogelijke argument en zijn meer dan alle mogelijke meningen nu wel langsgekomen. Ik doe een stapje terug uit dit topic.

Vjesta , Its been an honour to have fought on your side :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:56

Miracle_ schreef:
Wat moeten ze dan met hun "gevoelens"? Je kan dan niet verwachten dat ze alleen naar plaatjes gaan zitten kijken.

er zijn toch ook pedofielen die gewoon rondlopen maar echt niet het doen wat ze fantaseren niet in het echte leven en niet op de computer./plaatjes ijken.

geweldig trouwens dat die gast in dit programma is gearresteerd. hij ist dat hij fout was, want hij rende weg en was al achterdochtig.

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:21

Wanneer mensen seksuele gevoelens hebben bij dieren, vind ik dat zelf héél raar.
Wanneer mensen ernaar handelen, vind ik dat zelf nog veel raarder. En ook wel behoorlijk :r eerlijk gezegd.

Toch maak ik wel onderscheid tussen :r en dierenmishandeling. Ik bedoel... Je leuter in een kip of een hond steken, dat vind ik dierenmishandeling. Niemand hoeft uitgelegd te krijgen hoe het zit met de maat en dat dat pijn gaat doen. (Dieren)mishandeling moet zwaar gestraft worden imo.

Maar die ene bedenkelijke figuur die zijn jongeheer laat aflikken door Bello, of de pindakaasmevrouw... Mishandelen die hun dier? Ik vind van niet. En om eerlijk te zijn vind ik je piemel in een paard of koe stoppen eerder een lachertje. Kom je dan met je iniminiepiemeltje _O-

En alsof het al niet een taboe-onderwerp was, en ook nog eens aardig gecompliceerd en met zeer uiteenlopende meningen... nog ingewikkelder wordt het als het om andermans dier gaat. Los van mijn mening in deze kwestie is het antwoord daarop volmondig NEE. Dierenmishandeling of niet doet niet eens ter zake, je doet niets met andermans dier zonder toestemming van de eigenaar.

Kortom: ikzelf vind het ranzig, maar vind ook dat het toch wel genuanceerd ligt.

Mijn 50cts,
Eke

Ps: Midas dekkers heeft hier een boek over geschreven trouwens, het heet 'lief dier'.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:26

Ik heb niet alle 38 pagina's gelezen, maar een dier heeft naar mijn mening een intrinsieke waarde die wordt aangetast als mens daar seksuele handelingen mee gaat verrichten. Ongeacht of dat nou pijn doet of niet.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:01

Geryon schreef:
Ik ga dit topic (voor nu) verlaten. Dat er mensen zijn met zulke gedachtes maakt mij bang en boos. En dan ben ik niet lief en dat bespaar ik jullie :D

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Houd me ook liever in anders zegt men al gauw teveel. Dus ik verlaat dit topic ook.