Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Stem Partij voor de Dieren, dan maakt het niet uit of je door de hond of de kat gebeten wordt![]()
.
Citaat:Politiek gaat over leven en dood. Over wie Nederland gaat leiden, over wie vooruit zal gaan de komende jaren, en op welke manier. Over wat belangrijk is, over wat de goede keuzes zijn. Over humaniteit en mensdom. Over wijsheid.
Maar alles wat ervan te zien is in het openbaar is een circuszaal, waar acht woedende chimpansees hun tanden bloot lachen, en met domme oneliners en nietszeggende beloftes elkaar zo veel mogelijk de grond in proberen te stampen. Waar op harde, onbeleefde toon nietszeggende vragen worden gesteld, die op dezelfde toon niet beantwoord worden, en waar de "winnaar" wordt gekozen door te kijken naar wie het minste stottert. Ik wist niet dat het mogelijk was, om iets zó te ontdoen van wat het is, en er zó veel buitenkant aan toe te voegen, en het toch nog bij dezelfde naam te blijven noemen...
Ellie_F schreef:Dit zit ook steeds in mijn gedachte: http://www.nu.nl/nieuws/2903378/asscher ... t-pvv.html
Moet je toch niet aan denken weer die poppenkast vertoning. Om dat alleen al te voorkomen zou ik PVDA stemmen.
Sofy schreef:Stiekem verlang ik eigenlijk weer terug naar de politiek van voor Fortuyn, toen men in de Tweede Kamer nog een beschaafd debat kon voeren zonder elkaar telkens in de rede te vallen, elkaar uit te maken voor van alles en nog wat, en waar men nog naar elkaars argumenten luisterde en niet alleen one-liners gebruikte om de volgende dag de kranten te halen.
(..)
Theoretisch zou het dan dus voldoende moeten zijn om je te verdiepen in de visies van de verschillende partijen, zonder dieper in te gaan op hun standpunten per issue. Die zouden immers moeten voortvloeien uit hun visie. Helaas is dit de afgelopen jaren steeds minder de realiteit geworden. Niet alleen de kiezers zijn strategisch gaan stemmen, in de Tweede Kamer en de verkiezingsrace zie je dit ook steeds meer gebeuren.
lovelys schreef:De farmaceutische industrie is eng. Ik heb nog samengebonden artikelen hier liggen met dingen die niet kloppen in deze industrie. Vooral het enge vind ik dat de farmaceutische bedrijven zelfs adverteren op hun site dat als je bij hun komt er 100% garantie is dat je product wordt goedgekeurd en dus voor iedereen beschikbaar zal komen. Er wordt dus weinig gekeken naar de effecten van een middel. Dat is dus naar mijn idee echt gevaarlijk.
Citaat:Lijsttrekker Johan Oldenkamp van de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland verwacht bij de verkiezingen van 12 september een meerderheid van 76 zetels.
Nieuwkomer SOPN krijgt niet voor niets het label meest opmerkelijke partij opgeplakt. Een opmerkelijk standpunt van de partij is dat er een einde moet komen aan het uitsproeien van chemicaliën vanuit vliegtuigen.
randalinpony schreef:Moest toch eens kijken wat dat sopn nou is...![]()
Hun site opent hiermee:Citaat:Lijsttrekker Johan Oldenkamp van de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland verwacht bij de verkiezingen van 12 september een meerderheid van 76 zetels.
Nieuwkomer SOPN krijgt niet voor niets het label meest opmerkelijke partij opgeplakt. Een opmerkelijk standpunt van de partij is dat er een einde moet komen aan het uitsproeien van chemicaliën vanuit vliegtuigen.
Dit.... is echt?![]()
![]()
![]()
![]()