De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
58 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
136 (9%)
Madeleine is ontvoerd
137 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
468 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
111 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
545 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1455

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:25

Hoe gaan ze ooit bewijzen dat hij de dader is zonder lijk? Omdat hij in de buurt was? Ik heb het idee dat de ouders er bij betrokken zijn, maar dat is meer uit een ervaring uit mijn eigen omgeving.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:00

Cayenne schreef:
Lusitana schreef:
Ik neem geen enkele UK bron serieus. Als Interpol iets gaat vrijgeven, ben ik pas van plan om het te gaan lezen.
Ze proberen gewoon dingen te linken. Er is geen enkel bewijs, nooit geweest, dat Maddie uit het apartement is gehaald door een vreemde.
Dus als ze al in de handen van een vreemde zou zijn gekomen, hebben de ouders daar een rol in gehad.

Dat je geen enkele UK bron serieus neemt is natuurlijk eigen keus, maar breng de rest dan niet als feit tenzij je inside information hebt over deze zaak.
Ook jij weet onvoldoende over deze zaak om de ouders te kunnen veroordelen.

Lusitana schreef:
Ik heb het over roddelbladen en de greep die de MCCanns hebben over wat er gepubliceerd wordt. Dat kun je toch niet serieus nemen als bron van een onderzoek? Ik kijk liever naar wat de politie, interpol met name of de portugese politie, naar buiten brengt.
Betreffende de rol van de ouders, ik doel op het feit dat ze de kinderen alleen lieten. En daarmee dus de kans hebben vergroot op een eventuele misdaad.

Verder veroordeel ik ze voor hun acties na het gebeuren, waar ik wél bij ben geweest. Als iemand die in Portugal woont, ook anders beleefd dan mensen erbuiten. Daar zit mijn boodheid. Wat er met het kind gebeurt is laat ik in het midden, hoewel alles er op wijst dat ze het lijkje weggewerkt hebben.

Jij bent daar net zo min bij geweest als wij, dat jij de Portugese pers gevolgd hebt maakt niet dat jij inside information hebt,alle informatie is de hele wereld over gegaan en daarmee weet ook jij onvoldoende over de zaak om de ouders te veroordelen, net als iedereen

Lusitana

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:02

Ik veroordeel hun WALGELIJKE arrogantie, media circus, geld werving dat verkwist werd, bewerken van politici via hun vriendekringetje, hoe ze over Portugezen spraken, hoe ze alles tegen werkten, hoe ze nooit een fatsoenlijk antwoord gaven.

En het maakt echt wel uit of je alles krijgt via de "smakelijke" Britse weergave, zoals in Nederland, of dat je politie verklaringen onvertaald mee krijgt, deskundigen in praatprogrammas ziet en sowieso nieuws steeds uit de eerste hand.

Ik kan geen enkele sympathie voor deze walgelijke mensen opbrengen. Dat heeft niets te maken met of ze nou wel of niet een lijkje verdonkeremaand hebben, maar puur met hun agressieve, onsmakelijke en arrogante aanpak die zijn weerga niet kent.
Ik zie trouwens Gerry als aanstichter en Kate als slachtoffer daarin. Die mocht gewoon duidelijk niks anders zeggen dan wat ingestudeerd was. Gerry had haar volledig in de tang. De politie had dat ook wel door en heeft daarom ook geprobeerd een bekentenis van haar te krijgen.

In Portugal waren alle moeders in het begin erg met ze begaan, en ik heb ze heel in het begin ook nog verdedigd, maar dat heeft zich totaal omgedraaid door hun walgelijke gedrag en van Portugezen hoeven ze geen sympathie meer te verwachten. Ze hebben het zelf totaal verpest.
Moet ik hier dan gaan zitten verkondigen dat het toch zulke aardige mensen waren die toch zo goed voor hun kinderen zorgden (al lieten ze ze alle avonden alleen terwijl er oppasdienst was)? Wat verwacht je eigenlijk? Wat wil je horen? Leugens?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:37

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:43

Het is zeker niet een lekker figuur. Maar als het enige bewijs is dat hij in de buurt was,komen ze niet ver vrees ik.Er zijn zo toen meerdere niet helemaal frisse figuren opgepakt staat mij bij. Het blijft een heel bijzondere zaak.

In belgie is toen ook een kleuter verdwenen en nooit terug gevonden Liam vd Brande was laatst ook nog eens een oproep voor.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:13

Je kunt elke kinderverkrachter die toevallig in de Algarve was wel als verdachte gaan zien. Dat zijn er heel veel, want er zijn nu eenmaal schrikbarend veel pedofielen. Volgens onderzoeken worstelt zo´n 1 op de 10 mannen met gevoelens die kant op, maar natuurlijk doet niet iedereen er wat mee.

De Algarve ontvangt miljoenen toeristen per jaar. Dus we kunnen nog wel even voort met een keer in het jaar iemand naar voren schuiven die pedofiel is en in de Algarve was.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 19:28

luxx schreef:
Jij bent daar net zo min bij geweest als wij, dat jij de Portugese pers gevolgd hebt maakt niet dat jij inside information hebt,alle informatie is de hele wereld over gegaan en daarmee weet ook jij onvoldoende over de zaak om de ouders te veroordelen, net als iedereen

Nogmaals Luxx de politiedossiers zijn openbaar gemaakt, althans het grootste gedeelte ervan.
Ik heb ze gelezen helemaal, Lusitana heeft ze volgens mij ook gelezen en als je ze leest dan kan het zomaar zijn dat je er anders over gaat denken. Je moet wel goed Engels kunnen lezen want ik heb ze nog niet vertaald gevonden.
Volgens mij heb ik de link wel eens eerder gepost, maar bij deze nog maar eens een keer.

Lees ook maar eens de verklaringen onder Friends van Arul en Katharina Gaspar. Dat doet je wenkbrauwen ook wel fronsen. En de verklaring van Yvonne Martin over David Payne. Doet je nekharen toch allemaal wel overeind staan. Je vindt er vanalles. Alle getuigenissen, sporen leads. Vast ook het spoor naar deze verdachte nu.

Ik hoop ook echt dat het opgelost wordt, maar je moet het niet vreemd vinden dat ik zeg: eerst een lijk.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:49

Ik heb de politiedossiers idd ook gelezen en ben het helemaal met jullie eens. Dit is waanzin.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:25

Is eigenlijk al bekend hoe ze deze meneer op het spoor zijn gekomen?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 04:15

Liam van de Brande de zaak kende ik nog niet.
Ik zal eens googlen.

Helaas is mijn Engels niet zo goed dus kan er niet over mee praten.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 08:35

Babootje schreef:
luxx schreef:

Nogmaals Luxx de politiedossiers zijn openbaar gemaakt, althans het grootste gedeelte ervan.
Ik heb ze gelezen helemaal, Lusitana heeft ze volgens mij ook gelezen en als je ze leest dan kan het zomaar zijn dat je er anders over gaat denken. Je moet wel goed Engels kunnen lezen want ik heb ze nog niet vertaald gevonden.
Volgens mij heb ik de link wel eens eerder gepost, maar bij deze nog maar eens een keer.
https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/TRANSLATIONS.htm
Lees ook maar eens de verklaringen onder Friends van Arul en Katharina Gaspar. Dat doet je wenkbrauwen ook wel fronsen. En de verklaring van Yvonne Martin over David Payne. Doet je nekharen toch allemaal wel overeind staan. Je vindt er vanalles. Alle getuigenissen, sporen leads. Vast ook het spoor naar deze verdachte nu.

Ik hoop ook echt dat het opgelost wordt, maar je moet het niet vreemd vinden dat ik zeg: eerst een lijk.

link naar de files bijgevoegd

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 08:37

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 08:43

Lusitana schreef:
De Algarve ontvangt miljoenen toeristen per jaar. Dus we kunnen nog wel even voort met een keer in het jaar iemand naar voren schuiven die pedofiel is en in de Algarve was.

Er is nog wel meer. Hij schijnt op de avond van Madeleines vermissing op inbrekerspad te zijn geweest in het appartementencomplex en in een appartement te hebben ingebroken. Zijn telefoon is in ieder geval daar in de buurt geweest, bleek uit onderzoek.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:46

Is de conclusie "inbraak" omdat zijn telefoon er in de buurt is geweest of is er een inbraak gemeld? Even voor de duidelijkheid?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 16:12

Lusitana schreef:
Is de conclusie "inbraak" omdat zijn telefoon er in de buurt is geweest of is er een inbraak gemeld? Even voor de duidelijkheid?

Het artikel maakt melding van een inbraak in een appartement. Als dat het appartement van McCann zou zijn geweest zou dat er wel bij staan ga ik vanuit. Onderzoek naar de telefoongegevens plaatsen hem wel op die locatie. Onder de lijst met misdrijven die de verdachte heeft gepleegd zitten veel inbraken. Daar leefde hij in zijn tijd in Portugal zo ongeveer van. Als je naar zijn achtergrond lijkt is het wel je "gedroomde" verdachte. In de buurt, gelegenheid en een gevaarlijke psychopaat. Maar dat alles maakt hem nog niet de dader.

Want er rijzen dan toch een paar problemen.
- Het open raam. Had geen schade aan de buitenkant en kon niet vanaf de buitenkant worden geopend. Alleen Kate's vingerafdrukken waren erop te vinden. Verder waren er geen braaksporen te vinden en waren er ook geen spullen weg.
- Was het appartement nu open of dicht? Daarover waren de McCanns onduidelijk. Eerst vertelden ze dat het was afgesloten, maar later wijzigden ze hun verklaring in:de schuifdeuren waren niet afgesloten (voor het geval er brand uit zou breken). Maar als het appartement niet was afgesloten, waarom ging Gerry steeds via de voordeur naar de kinderen kijken en niet via de schuifdeuren?
Toeristen werden ook bij aankomst gewaarschuwd dat er in de omgeving veel werd ingebroken. Waarom zou je een appartement, op de begane grond nota bene, dan open laten? En waarom zou de inbreker met Maddie in de armen via het raam naar buiten gaan als hij dat ook gewoon via de schuifdeuren had kunnen doen? Het raam was zeker met een kind in je armen een erg onhandige ontsnappingsroute en hij zou dan ook nog over het bed dat onder het raam geschoven stond moeten klimmen. Ook daar was niets van te zien. Geen sporen die er op duidden dat er iemand door dat raam was geklommen. Niet binnen en niet buiten. Bovendien lag juist de route via het raam meer in het gezicht dan via de schuifdeuren die door bosjes aan het oog waren onttrokken. Zou een inbreker met de achtergrond zoals de verdachte niet nog wat meer meegenomen hebben dan alleen Maddie?
- Was de verdachte niet gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 16:50

Het kan natuurlijk toeval zijn, alles kan toeval zijn. Maar het is op z’n minst verdacht dat de verdachte zijn auto de dag naar de verdwijning heeft verkocht.

Over dat openstaande raam en de schuifdeuren kan ik verder geen uitspraken doen, ik was er niet bij. Het lijkt me logisch dat als de verdachte haar meegenomen heeft dat hij haar door een deur naar buiten gebracht heeft of door het raam aan iemand anders afgegeven heeft. Zelf met een slapend kind in je armen door een raam klimmen is niet echt handig.

Maar verdachte was in de buurt en brak regelmatig in bij dit soort vakantiewoningen. Niet elke inbraak laat sporen na als in gebroken glas of braaksporen aan kozijnen en deuren. Zeker een professional als hij moet weten hoe hij snel en ongezien ergens in en uit moet komen. Stel dat het raam niet was afgesloten, maar nog op een kier stond, hij zou het als ingang gebruikt kunnen hebben en een prof als hij gebruikt dan echt wel handschoenen als ze inbreken. Hij kan ook geobserveerd hebben dat die ouders en vrienden geregeld terug liepen en controles deden en aan de hand daarvan heel makkelijk kunnen berekenen hoeveel tijd hij had om de klus te klaren. Ik vind de uitspraken van de verdachte enkele jaren terug dat hij zin had om een kind te ontvoeren en gebruiken, zolang je al het bewijs maar vernietigd je er ook geen problemen mee krijgt, op z’n minst erg verdacht alsof hij dit weet uit eerdere ervaring. We weten ook dat hij andere kinderen misbruikt heeft en dat hij geregeld inbrak.

Alles is circumstancial bewijs, maar dat is het bewijs tegen de ouders ook.

Ik zeg niet dat deze verdachte het gedaan heeft, maar uit zijn verleden blijkt dat hij er zeker toe in staat is geweest om het te doen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:30

Babootje schreef:
Lusitana schreef:

Het artikel maakt melding van een inbraak in een appartement.

Nou daar staat
Citaat:
De Duitser zou de avond van de verdwijning ingebroken hebben in een appartement in de Ocean Club-complex in Praia da Luz. Mogelijk kwam hij toen spontaan op het idee om Maddie McCann te ontvoeren.

Er staat dus niet dát het zo is en dat hij" mógelijk spontaan op het idee kwam om het kind te ontvoeren" alsof dat enige logica treft als je hebt ingebroken.
Zo kan iedereen wel van alles schrijven, maar het raakt kant nog wal.

Daphera, om bij het raam te komen, al was het om het kind af te geven aan een ander had hij op een bed moeten staan. Er is geen enkel spoor te vinden.
En hij was niet zo goed in geen sporen nalaten, anders hadden ze hem ook niet kunnen pakken.
Bovendien was het gewoon een straat waar mensen liepen/lopen, dan valt het echt wel op als er een kind door een raam naar buiten wordt afgegeven!
Gerry stond op het moment dat het allemaal gebeurd zou moeten zijn zelfs in de straat te praten met iemand als ik het me goed herinner...

Er is niks verdachts aan een auto verkopen. Je zal maar geld nodig hebben. De datum kan puur toeval zijn. Als hij wel ergens bij betrokken was geweest was het slimmer om juist er niks mee te doen voorlopig, kijkt mij.

En ja, in principe had hij een uur op de wacht kunnen staan, wachten tot een van de ouders net geweest was en dan binnen kunnen dringen, als ze de zijdeur niet op slot hadden. Maar hoe kom je dan weg? Zo´n wit busje valt echt wel op en een Jaguar niet minder en er is niemand die het daar over heeft gehad.
En wat dacht je van de lijkhonden die aansloegen, speurhonden die er zijn geweest? Die recht naar de kerk gingen waar ze niet in mochten maar de McCanns de sleutel van hadden?

Daarbij het complex is groot wie zegt dat hij nou net in die hoek is geweest?

En hij zou het over haar gehad hebben in een chatroom, maar in het andere artikel staat een omschrijving van een fanatsie en helemaal geen naam?

En hij is blijkbaar eerder onderzocht en verhoord dus ze zullen wel reden gehad hebben om hem uit te kunnen sluiten.

Ik zie nergens een echte politie bron of verklaring wel een zogenaamde oproep voor hulp. Het is allemaal "volgens de krant" en het klopt niet om hem voor te stellen als nieuwe verdachte.

Alles kan hoor, maar ik vind dit allemaal nog te vaag. Ik hoop dat het hem is, en dat ze het kunnen bewijzen zodat de zaak eens gesloten kan worden zodat de McCanns een verdwijnen uit de media in mei.

En o, waarom waren de McCanns zo tegen Amaral terwijl die toch ook die man als verdachte had gezien?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 18:29

Daphara schreef:
Het kan natuurlijk toeval zijn, alles kan toeval zijn. Maar het is op z’n minst verdacht dat de verdachte zijn auto de dag naar de verdwijning heeft verkocht.

Het is verdacht, daarom is het ook een verdachte.

Daphara schreef:
Over dat openstaande raam en de schuifdeuren kan ik verder geen uitspraken doen, ik was er niet bij. Het lijkt me logisch dat als de verdachte haar meegenomen heeft dat hij haar door een deur naar buiten gebracht heeft of door het raam aan iemand anders afgegeven heeft. Zelf met een slapend kind in je armen door een raam klimmen is niet echt handig.

Daphara schreef:
Maar verdachte was in de buurt en brak regelmatig in bij dit soort vakantiewoningen. Niet elke inbraak laat sporen na als in gebroken glas of braaksporen aan kozijnen en deuren. Zeker een professional als hij moet weten hoe hij snel en ongezien ergens in en uit moet komen. Stel dat het raam niet was afgesloten, maar nog op een kier stond, hij zou het als ingang gebruikt kunnen hebben en een prof als hij gebruikt dan echt wel handschoenen als ze inbreken.

Het raam stond niet open of op een kier. Dat weten we in ieder geval. Het raam was dicht en het rolluik gesloten. Dit soort luiken kunnen alleen aan de binnenkant worden geopend. Je komt echt niet binnen zonder dat dit aan de buitenkant te zien is.

Daphara schreef:
Hij kan ook geobserveerd hebben dat die ouders en vrienden geregeld terug liepen en controles deden en aan de hand daarvan heel makkelijk kunnen berekenen hoeveel tijd hij had om de klus te klaren. Ik vind de uitspraken van de verdachte enkele jaren terug dat hij zin had om een kind te ontvoeren en gebruiken, zolang je al het bewijs maar vernietigd je er ook geen problemen mee krijgt, op z’n minst erg verdacht alsof hij dit weet uit eerdere ervaring. We weten ook dat hij andere kinderen misbruikt heeft en dat hij geregeld inbrak.

Het was een veelpleger. Zo een die je boven goed omschrijft. Maakt van de gelegenheid gebruik; een raam op een kier, een niet afgesloten appartement... snel erin en eruit. Die observeren meestal ook niet. Die ziet toeristen weggaan, een raam open en kassa. Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat hij in het appartement van de McCanns heeft ingebroken op rooftocht en dan ineens op het idee kwam om geen waardevolle spullen (zoals bv de fotocamera) mee te nemen maar Maddie. En waarom Maddie? 1 van de tweeling was beslist nog wat makkelijker geweest.
Er was geen enkel spoor van inbraak te vinden. Inbrekers hebben haast en laten in het algemeen goed zien dat ze er geweest zijn.
Het lijkt me niet een type dat goed is in het verbergen van z'n daden. Eigenlijk lijkt hij vrij slordig, want hij zat toch om de haverklap in de bak. Het is een drugsgebruikende en dealende psychopaat.

Daphara schreef:
Alles is circumstancial bewijs, maar dat is het bewijs tegen de ouders ook.
Ik zeg niet dat deze verdachte het gedaan heeft, maar uit zijn verleden blijkt dat hij er zeker toe in staat is geweest om het te doen.

Het verschil is dat de stapel indirect bewijs tegen de ouders enorm is.

Er is geen enkele link met Madeleine en deze verdachte, behalve dat hij in de buurt was, zijn achtergrond en hij in een chatroom het met andere zieke geesten over haar heeft gehad.
Ik acht hem daar zeker ook wel toe in staat, daar heb je gelijk in. Maar bewijs is er echt nog helemaal niet.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:54

Babootje schreef:
Lusitana schreef:

Het artikel maakt melding van een inbraak in een appartement. Als dat het appartement van McCann zou zijn geweest zou dat er wel bij staan ga ik vanuit. Onderzoek naar de telefoongegevens plaatsen hem wel op die locatie. Onder de lijst met misdrijven die de verdachte heeft gepleegd zitten veel inbraken. Daar leefde hij in zijn tijd in Portugal zo ongeveer van. Als je naar zijn achtergrond lijkt is het wel je "gedroomde" verdachte. In de buurt, gelegenheid en een gevaarlijke psychopaat. Maar dat alles maakt hem nog niet de dader.

Want er rijzen dan toch een paar problemen.
- Het open raam. Had geen schade aan de buitenkant en kon niet vanaf de buitenkant worden geopend. Alleen Kate's vingerafdrukken waren erop te vinden. Verder waren er geen braaksporen te vinden en waren er ook geen spullen weg.
- Was het appartement nu open of dicht? Daarover waren de McCanns onduidelijk. Eerst vertelden ze dat het was afgesloten, maar later wijzigden ze hun verklaring in:de schuifdeuren waren niet afgesloten (voor het geval er brand uit zou breken). Maar als het appartement niet was afgesloten, waarom ging Gerry steeds via de voordeur naar de kinderen kijken en niet via de schuifdeuren?
Toeristen werden ook bij aankomst gewaarschuwd dat er in de omgeving veel werd ingebroken. Waarom zou je een appartement, op de begane grond nota bene, dan open laten? En waarom zou de inbreker met Maddie in de armen via het raam naar buiten gaan als hij dat ook gewoon via de schuifdeuren had kunnen doen? Het raam was zeker met een kind in je armen een erg onhandige ontsnappingsroute en hij zou dan ook nog over het bed dat onder het raam geschoven stond moeten klimmen. Ook daar was niets van te zien. Geen sporen die er op duidden dat er iemand door dat raam was geklommen. Niet binnen en niet buiten. Bovendien lag juist de route via het raam meer in het gezicht dan via de schuifdeuren die door bosjes aan het oog waren onttrokken. Zou een inbreker met de achtergrond zoals de verdachte niet nog wat meer meegenomen hebben dan alleen Maddie?
- Was de verdachte niet gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats?

Waarom kan niet iemand via de schuifdeur naar binnen zijn gegaan, met de ebedoeling om in te breken? Toen de kinderen gezien, en het meisje gepakt en via het raam eruit?

Dit zou een hele simpele daad geweest kunnen zijn.

Sommige maken er heel complot van enz.

Net als met corona, wilde verhalen, enz enz
Tis maar net wat je geloven wil..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:49

ThreeFingers schreef:
Waarom kan niet iemand via de schuifdeur naar binnen zijn gegaan, met de ebedoeling om in te breken? Toen de kinderen gezien, en het meisje gepakt en via het raam eruit?

Omdat hij een uur eerder dus al ergens ander op het complex ingebroken had, waarom zou hij dan rond blijven hangen met meer pakkans en meer pakkans is meteen een reden om niet met een kind en dan meteen de grootste die ook nog een keel op kan gaan zetten, te gaan slepen en het raam uit kon niet wegens bed voor het raam.

Je kúnt alles uit de ruimte pakken en aan elkaar gaan plakken, en het is niet onmogelijk om een kind uit dat apartement te krijgen, maar wel byzonder lastig in een redelijk drukke omgeving en het is niet logish.Plus dat deze verdachte is al aan de tand gevoeld met dezelfde wetenschap als nu waarom wordt het nu naar voren gebracht (als nieuwe verdachte...) en is hij toen er niet voor gearresteerd? Er is gewoon niet genoeg om de zaak rond te breien rond hem.
Ik zie dat jaren na dato ook niet gebeuren.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:08

luxx schreef:
Nergens is bewijs voor, ook niet voor dat laatste. Doet me pijn voor die arme mensen, dat ze zonder schaamte voor dader van de verdwijning van hun kind aangemerkt worden. Je kind kwijt is al erg genoeg om te dragen voor een mensenleven.

Maar dit is blijkbaar een ding wat vaker gebeurt, pas een ijzingwekkende documentaire gezien op Netflix, l'affaire Gregory, dader is niet gepakt en ook daar zijn de ouders op zeker moment als verdachte aangehouden, man is uiteindelijk echt mal geworden.

Vind echt dat je je moet schamen wanneer je zonder bewijs dat het zo is, als dat er zou zijn zouden ze vast zitten namelijk, dit soort vuige verdachtmakingen op durft te schrijven, ik zou iig mijn ogen uit mijn kop schamen. En ik hoop hoopvol met al mijn hopen dat er ooit duidelijkheid komt en de complottheoriebedenkmensen hun woorden op kunnen vreten

Dit precies..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:18

Nogmaals, zelfs als ze zelf niet het lijkje weggewerkt hebben, dan zijn ze nog schuldig aan het in gevaar brengen van hun kinderen door ze onnodig en langdurig, elke avond, alleen te laten. Als iemand zich zou moeten schamen, zijn zij het. En er is wel meer niet aan de haak geweest waardoor ze weinig sympathie kweekten. Los van of ze wel of niet een lijkje verdonkermaand hebben.
Vervolgens is niet alles zomaar verzonnen om ze dwars te zitten ofzo, maar gebaseerd op wat de politie weet en hun eigen gedrag.

Als mocht blijken dat ze er niets mee te maken hebben, ga ik me in elk geval nog steeds niet schamen voor uitspraken die ik over ze gedaan heb.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:36

Lusitana schreef:
Nogmaals, zelfs als ze zelf niet het lijkje weggewerkt hebben, dan zijn ze nog schuldig aan het in gevaar brengen van hun kinderen door ze onnodig en langdurig, elke avond, alleen te laten.

Daar zit nogal een verschil tussen, vind je niet?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:03

Lusitana schreef:
Nogmaals, zelfs als ze zelf niet het lijkje weggewerkt hebben, dan zijn ze nog schuldig aan het in gevaar brengen van hun kinderen door ze onnodig en langdurig, elke avond, alleen te laten. Als iemand zich zou moeten schamen, zijn zij het. En er is wel meer niet aan de haak geweest waardoor ze weinig sympathie kweekten. Los van of ze wel of niet een lijkje verdonkermaand hebben.
Vervolgens is niet alles zomaar verzonnen om ze dwars te zitten ofzo, maar gebaseerd op wat de politie weet en hun eigen gedrag.

Als mocht blijken dat ze er niets mee te maken hebben, ga ik me in elk geval nog steeds niet schamen voor uitspraken die ik over ze gedaan heb.

Schande als mensen hun kinderen zolang alleen zouden laten!

MAAR dat geeft anderen geen vrijbrief om zo'n kind te ontvoeren, nare dingen mee te doen en te vermoorden! Dat is nl niet normaal en het een is niet het logische gevolg van het ander! Zou wat zijn zeg.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:55

Lusitana schreef:

Dat vind ik nogal harteloos over komen eerlijk gezegd