Electra63 schreef:En dat voor zijn leeftijd
Bedankt voor het compliment.
en voor het zoveelste kijkje op jullie karakter
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mika11 schreef:En voor mijn auto hebben ze ook niet zoveel respect, denk ik.
Huertecilla schreef:http://www.youtube.com/watch?v=4xBszu0Gv_s
en dat met 130?
Welnu het meiske ríjdt al 10, 20 km/u te snel.
Nee, dat geld kan echt veel effectiever besteed worden.
Huertecilla schreef:Je springt weer heel ver naar een ongefundeerde conclusie.
Er staat dat de oorzaak niet bekend is. Niet bekend. Meer niet.
Ongeïdentificeerde oorzaak is niet gelijk een bewijs voor buitenaards leven.
Dat kan dus van alles geweest zijn.
Van een afgebroken spoorstang, uitwijken voor een ree tot een klapband. Ja, een menselijke fout kan óók en dat kan wederom verschillende oorzaken hebben. Misschien is er wel een peuk gevallen. Is voor alsnog onbekend.
Citaat:De dinsdagochtendspits verliep bijzonder zwaar. Zware windstoten en regenval zorgden voor lange files.
Er was sprake van windstoten met een kracht van 80 tot 90 kilometer per uur, meldde het KNMI. Rond 07:00 uur stond er al ruim 100 kilometer file op de Nederlandse snelwegen. Om 07:30 uur was dit al opgelopen tot boven de 200 kilometer. De 300 kilometergrens is rond 08:00 uur behaald. Diverse ongevallen in het land deden een extra duit in het zakje.
De totale filelengte kwam op het hoogtepunt om 08:29 uit op 403 kilometer. Het hele land had te maken met lange files die opliepen tot 19 kilometer en vertragingen van meer dan een half uur.
Citaat:A16 Breda - Rotterdam
tussen knp. Klaverpolder en 's-Gravendeel
een tijdelijk ingestelde maximumsnelheid in verband met zware windstoten
A16 Rotterdam - Breda
tussen 's-Gravendeel en knp. Klaverpolder
een tijdelijk ingestelde maximumsnelheid in verband met harde wind
Huertecilla schreef:http://www.youtube.com/watch?v=4xBszu0Gv_s
en dat met 130?
Welnu het meiske ríjdt al 10, 20 km/u te snel.
Nee, dat geld kan echt veel effectiever besteed worden.
Huertecilla schreef:[naam] schreef:en een klapband is duidelijk aan een auto te zien.
Stom van me![]()
Ik vergat dat je óók autotechnisch expert bent
Anoniem schreef:Ik heb echter liever de mogelijkheid om het hoofd van mijn paard om te kunnen trekken voor het geval dat voor wat voor reden (dus ook die die veroorzaakt worden door derden) nodig zou zijn. Mischien dat jij het paard binnen 1zoveelste seconde zijn hoofd in een bepaalde richting kunt laten wegdraaien en snel die kant op kunt wegbuigen met alleen een neckrope... ik weet het niet, heb daar geen verstand van.
Huertecilla schreef:Het is gewoon met een fundamenteel andere instelling met je rijdier omgaan.
[naam] schreef:De één heeft dat met paardrijden, de ander met autorijden
gummie schreef:De kans dat een paard schrikt, is groter dan de kans dat een auto schrikt
gummie schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gisteren werden aan de hand van deskundigenverklaringen alle beweegredenen van Aptroot om een snelheidsverhoging naar 130 km/h in te voeren, compleet van tafel geveegd. Nederland 2, uitgebreid verslag + onderdoek op punten van milieu, veiligheid en doorstroming.
En dus, met veel pijn in mijn hart, moet ik concluderen dat HC GELIJK SCHIJNT TE HEBBEN!
Hier de link naar het programma, zeer interessant: http://www.nederland2.nl/programmas/124 ... issed=true
Nicolletje schreef:Vroeger, in mijn Fordje Fiesta reed ik ook vaak 160maar daar was die helemaal niet op gebouwd. Maar hij rééd het wel.
Het besef dat ik helemaal in de kreukels zou kunnen liggen was er toen nog niet.
Nicolletje schreef:Nouja... ik heb het verschil gezien tussen mij in een redelijk moderne auto en iemand anders in een oude auto- zelfde soort ongeluk.
gummie schreef:moet ik concluderen dat HC GELIJK SCHIJNT TE HEBBEN!
Hier de link naar het programma, zeer interessant: http://www.nederland2.nl/programmas/124 ... issed=true
Electra63 schreef:En ik beschuldig mensen niet van poging tot doodslag en egoïsme als ze 120/130 km/u rijden op de snelweg.