Hoe kan dat zo snel Ik heb er nog geen toegewezen gekregen.
KletsKoekje
Geplaatst: 26-03-12 12:44
Ik heb mij zaterdag aangemeld en ook nog niet gekoppeld En ik wil zo graag!
Roozzy
Geplaatst: 26-03-12 14:54
Heb me ook opgegeven. Ben benieuwd, lijkt me wel stoer om met een Amerikaanse militair te schrijven! Ben beniewd welke soldaat ik mag adopteren . Ben gek op post
Je kan natuurlijk altijd alvast met je voorstel mail beginnen over jezelf!
jamiroquai
Geplaatst: 26-03-12 15:18
Roozy proficiat en allemaal van harte welkom, hier en in onze huiskamer! We zullen er een bankje bijzetten, en voor de intimi: de koffie staat klaar................
Wil je hier de diepere betekenis van weten, zul je je door het hele topic heen moeten zweten.....
Inderdaad wat Marloes zegt! En anders kan je het altijd bij de HK er nog in gooien daar zijn ook allerlei leuke ideeën als vragen en wat voor soort pakketen je (eventueel) zou kunnen sturen!
Thanks Ik wacht even af tot ik daadwerkelijk aan een soldaat gekoppeld ben. Daarna zal ik het HK topic komen vervuilen!
liesjecryos
Geplaatst: 26-03-12 16:53
Ik heb helemaal niks gehoord van mijn soldaat. Ik heb nu eentje erbij gevraagd en deze zal ik trouw zo nu en dan een mail sturen. Ik lees wel nog meein dit topic alleen het Hktopic kan ik niet bijhouden ..sorry
jamiroquai
Geplaatst: 26-03-12 17:07
Ik kan je geen ongelijk geven, Liesje.....
Een stille soldaat is jammer, je weet niet of het gewaardeerd wordt.....
Ja is echt balen alhoewel ik het begrijp als ze echt geen emails of post daar ontvangen maar daarom stuur ik die ik nou heb zo nu en dan een mail of een kaartje en hoop dat ik met de nieuwe wat meer contact krijg.
Ik heb ook een aantal soldaten aangeschreven, uiteindelijk maar met 1 contact overgehouden..
miekel92
Geplaatst: 26-03-12 19:31
Ik ga denk ik morgenavond weer schrijven Nu al zin in Ik wil ook eigenlijk proberen in ieder geval 1 keer per week te schrijven, zodat hij weet dat iemand aan hem denkt.. En zat al te denken om met Pasen een grappig e-cardje te sturen enzo. Vind het echt een leuk project
Erpel
Geplaatst: 26-03-12 23:27
Ik heb ook gegevens ontvangen! Van de week eens even mailen. Dat wordt er even voor gaan zitten de eerste mail hihi!