Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:toegangsticket kun je ook verkopen.
en daarnaast, iedereen die enkel voor een dag ging (dus wss voor een specifieke line up) zal zijn drankbonnen willen doorverkopen, dus in het slechtste geval mogen we drie jaar wachten tegen dat we de bonnen verkocht krijgen..;
Duhelo schreef:Nou, eerlijk gezegd heb ik 80 euro betaald voor een festival dat ik niet gezien heb.
Als ik volgend jaar terug ga betaal ik opnieuw 80 euro voor een toegangsticket, en ben ik mijn huidige 80 euro ook kwijt, dus dat wordt dan al 150-160 euro voor een dagje festival, wss nog met artiesten dat ik toch niet wil zien.
dit wordt me ietwat te duur, heb een laag betalend baantje, 2 paarden en een auto te onderhouden en af te betalen, Shoot me als ik toch gewoon mijn 75 of 80 euro terug wil!
BraveSpots schreef:Maar Yasmine: het was toch helemaal niet kiezen tussen je leven of 150 euro?
Ik begrijp de reacties wel een beetje, al sta ik er niet achter. Ik vind het echt een slecht iets dat het voortbestaan van het festival zo in de handen van de gewone festivalganger word geduwt. Alsof 'wij' wel iets kunnen doen aan wat er is gebeurd?
Ik vind het werkelijk een fantastisch festival maar van mij moet het niet percé doorgaan op kosten van de getroffen festivalganger. Dat vind ik gewoon niet netjes.
Je kunt voor mijn gevoel niet gewoon mensen de volle pot laten betalen en dan niets of halfslachtig een deel teruggeven als de boel niet doorgaat.
Of de boeken al dan niet neer moeten moet de beslissing zijn van de organisatie, punt.
Financieel en emotioneel moeten de zaker in dit geval gewoon gescheiden worden denk ik. Voor de eerlijkheid naar iedereen toe.
k_m schreef:Wat mij wel erg opvalt, ik hoor veel meer mensen 'zeuren' over hun 80 euro, voor een festival waar ze niet zijn geweest.
Dan dat ik mensen hoor klagen over hun 150 euro, die wel op het festival waren en dus die verschrikkelijke storm hebben meegemaakt..![]()
Mensen die erbij waren denken volgens mij dus minder aan hun geld, terwijl het een behoorlijk bedrag is, bij mij zelfs 200€ als ik m'n verloren drank en eetbonnen erbij tel..
stef schreef:Duhelo schreef:Nou, eerlijk gezegd heb ik 80 euro betaald voor een festival dat ik niet gezien heb.
Als ik volgend jaar terug ga betaal ik opnieuw 80 euro voor een toegangsticket, en ben ik mijn huidige 80 euro ook kwijt, dus dat wordt dan al 150-160 euro voor een dagje festival, wss nog met artiesten dat ik toch niet wil zien.
dit wordt me ietwat te duur, heb een laag betalend baantje, 2 paarden en een auto te onderhouden en af te betalen, Shoot me als ik toch gewoon mijn 75 of 80 euro terug wil!
Kromme berekening...
Die 80 euro ben je kwijt (van dit jaar). Jammer maar helaas, maar er zijn ergere dingen IMO
Nu heb je de keuze (niemand verplicht je!) om volgend jaar weer te gaan, kost je volgend jaar dan 80 euro, geen 160.
Harstikke vervelend hoor, absoluut. Ik leef ook niet van een vetpot en ik zou er ook flink van balen. Maar nogmaals, dit is overmacht. Ze hadden ook niks kunnen doen, dan had je die 80 euro ook kwijt geweest.
NatasjavE schreef:k_m schreef:Wat mij wel erg opvalt, ik hoor veel meer mensen 'zeuren' over hun 80 euro, voor een festival waar ze niet zijn geweest.
Dan dat ik mensen hoor klagen over hun 150 euro, die wel op het festival waren en dus die verschrikkelijke storm hebben meegemaakt..![]()
Mensen die erbij waren denken volgens mij dus minder aan hun geld, terwijl het een behoorlijk bedrag is, bij mij zelfs 200€ als ik m'n verloren drank en eetbonnen erbij tel..
Ik heb geen 150 euro betaald maar 80 maar ik heb de storm wel mee gemaakt..(oe ja...meegemaakt)
Ik hoef mijn geld niet terug...ik zie volgend jaar wel of ik tijd vrij kan maken om te gaan. Ik hoop het wel.
Edit, oja eet bonnen moet je ook nog meerekenen...tja..
stef schreef:Je MOET helemaal niks. Niemand die je verplicht om volgend jaar te gaan. Als je volgend haar niet gaat ben je alleen je geld van dit jaar kwijt, zoals iedereen
LauEef schreef:stef schreef:Je MOET helemaal niks. Niemand die je verplicht om volgend jaar te gaan. Als je volgend haar niet gaat ben je alleen je geld van dit jaar kwijt, zoals iedereen
Idd, en je kan je verloren 80 euro van DIT jaar zelfs nog terug verdienen, je kan je drankbonnetjes die je krijgt gewoon doorverkopen..