maritJ_e schreef:vriendin's www op hyves
Kennis was bij schietpartij, werd niet goed van de schrik... Gisteravond overleden
gecondoleerd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Voor zover ik weet wordt die jongen op twitter juist zo aangevallen omdat hij vlak na de gebeurtenissen opeens een account op twitter had aangemaakt en zich waarschijnlijk als iemand voordoet die zo heet.
Daar waren de meeste mensen niet van gediend.
CathCath schreef:Dit is zeker afschuwelijk en ik sprak net een buurman van mij en die kende die jongen. Nee, wij komen niet uit Alphen aan den Rijn.
Ik heb helaas ieders posting niet gelezen, maar er staat in nieuwberichten dat mensen hem zagen als een rustige, aardige jongen. Zo zie je maar weer. Ik blaf vaak, maar ik bijt niet. Van binnenvetters weet je dat maar nooit.
Hoop enge mensen op straat. Je zou bijna binnen blijven.
Tieme schreef:Olympia schreef:Zeiden ze nog wat over de doden?
alleen de leeftijden. vrouwen van 91, 68, en 45 jaar en 3 mannen van 80, 49 en 42 jaar. allemaal uit alhen. de 42 jarige man was syrisch.
Miepie77 schreef:CathCath schreef:Dit is zeker afschuwelijk en ik sprak net een buurman van mij en die kende die jongen. Nee, wij komen niet uit Alphen aan den Rijn.
Ik heb helaas ieders posting niet gelezen, maar er staat in nieuwberichten dat mensen hem zagen als een rustige, aardige jongen. Zo zie je maar weer. Ik blaf vaak, maar ik bijt niet. Van binnenvetters weet je dat maar nooit.
Hoop enge mensen op straat. Je zou bijna binnen blijven.
Je kan niet aan iemand zien of ie tot zoiets in staat is, ook een blaffer kan ineens eng gaan doen.
Maar op de oversteek kan je ook aangereden worden en toch ga je elke dag de straat weer op, je kan gewoon niet alles altijd ontwijken, hoe moeilijk ook.
Krips schreef:Iedereen die zegt waar gaat het met de wereld heen en ik zou maar binnenblijven.
Ik zie het liever andersom. In plaats van te kijken naar de wrede daad van deze jongen kijk ik liever naar de hartverwarmende reacties in de rest van Nederland. Wat is één jongen op al die mensen die mooie woorden hebben geschreven in het condoleance register.
Nee, ik geef die jongen zijn zin niet. Ik baseer mijn mening liever op de honderden, duizenden berichten van mensen die meeleven met de nabestaanden en ooggetuigen. Op alle hulpverleners die zo hun best hebben gedaan gister, vandaag en vannacht.
Krips schreef:Ik wil hier geen discussie houden over of de wereld nou wel of niet aan het verrotten is. Dus misschien had ik die reactie niet moeten plaatsen. En ik ben niet naief hoor, ik kies alleen zelf hoe ik in het leven wil staan. Geweld is van alle tijden. We kunnen kiezen of we onze wereld laten verotten door mensen als Tristan van der V. of met zijn alle onze best doen om er een mooie wereld van te maken en het niet te laten verpesten. En wat ik vind doet niets af aan het enorme verdriet dat deze jongen veroorzaakt heeft, waar ik mij ten volste van bewust ben en mee meeleef.
Krips schreef:Iedereen die zegt waar gaat het met de wereld heen en ik zou maar binnenblijven.
Ik zie het liever andersom. In plaats van te kijken naar de wrede daad van deze jongen kijk ik liever naar de hartverwarmende reacties in de rest van Nederland. Wat is één jongen op al die mensen die mooie woorden hebben geschreven in het condoleance register.
Nee, ik geef die jongen zijn zin niet. Ik baseer mijn mening liever op de honderden, duizenden berichten van mensen die meeleven met de nabestaanden en ooggetuigen. Op alle hulpverleners die zo hun best hebben gedaan gister, vandaag en vannacht.
xx_Horsiex schreef:Krips schreef:Ik wil hier geen discussie houden over of de wereld nou wel of niet aan het verrotten is. Dus misschien had ik die reactie niet moeten plaatsen. En ik ben niet naief hoor, ik kies alleen zelf hoe ik in het leven wil staan. Geweld is van alle tijden. We kunnen kiezen of we onze wereld laten verotten door mensen als Tristan van der V. of met zijn alle onze best doen om er een mooie wereld van te maken en het niet te laten verpesten. En wat ik vind doet niets af aan het enorme verdriet dat deze jongen veroorzaakt heeft, waar ik mij ten volste van bewust ben en mee meeleef.
Ik vind jouw positieve houding ontzettend goed hoor, maar je moet niet vergeten in wat voor wereld we tegenwoordig leven, positief zijn en het goede in het leven zien is prima, maar bekijk de wereld niet door een roze bril.