Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:43

sharon_quiz schreef:
Ik vond het toch een vreemd beeld toen Lee zo uitbundig juichte toen hij door kreeg goud te hebben gewonnen. Persoonlijk zou ik me niet op die manier uitlaten als ik op zo'n manier zou winnen..

Het blijft jammer. Er zijn nou eenmaal regels en fouten worden gemaakt. Ontzettend sneu voor zowel Kramer als de coach. Wat zullen die een slapeloze nachten hebben. Dit zal de coach gedurende zijn tijd als coach altijd achtervolgen denk ik.

Nee? Dus als je een dressuurwedstrijd hebt die belangrijk is voor je. En je hebt heel goed gereden. En degene die misschien nog wel ietsje beter rijdt dan jij , gaat dan ineens de verkeerde kant op. Dan ben je ook niet een beetje blij?
Bij een wedstrijd winnen komen nou eenmaal meer voorwaarden kijken. Sven schaatste harder, maar maakte een fout. Lee was iets langzamer, maar foutloos. De terechte winnaar dus.

xJolijn

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:45

Tsja, het is en blijft de terechte winnaar!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:50

Charlie_P schreef:
sharon_quiz schreef:
Ik vond het toch een vreemd beeld toen Lee zo uitbundig juichte toen hij door kreeg goud te hebben gewonnen. Persoonlijk zou ik me niet op die manier uitlaten als ik op zo'n manier zou winnen..

Het blijft jammer. Er zijn nou eenmaal regels en fouten worden gemaakt. Ontzettend sneu voor zowel Kramer als de coach. Wat zullen die een slapeloze nachten hebben. Dit zal de coach gedurende zijn tijd als coach altijd achtervolgen denk ik.

Nee? Dus als je een dressuurwedstrijd hebt die belangrijk is voor je. En je hebt heel goed gereden. En degene die misschien nog wel ietsje beter rijdt dan jij , gaat dan ineens de verkeerde kant op. Dan ben je ook niet een beetje blij?
Bij een wedstrijd winnen komen nou eenmaal meer voorwaarden kijken. Sven schaatste harder, maar maakte een fout. Lee was iets langzamer, maar foutloos. De terechte winnaar dus.

Die verkeerdrijd word niet direct uitgesloten, nogal een verschil lijkt me.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:52

milou123 schreef:
sharon_quiz schreef:

Die verkeerdrijd word niet direct uitgesloten, nogal een verschil lijkt me.[/quote]

Het was ook maar een voorbeeld. Als je daardoor een wedstrijd niet wint komt het toch op hetzelfde neer.

hellahola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:53

LuvdaTossa schreef:
Op de Friese televisie zag ik net een interview met Sven. Hij oogt heel rustig, blijft heel nuchter en gaat er helemaal voor met de PA.

Hij zegt hier dat hij tijdens de laatste ronden zijn vriendin op de tribune zag met de handen voor haar ogen. Wat Wennemars bij de 5km al zei: Sven ziet alles en dat is ook idd zo. Het blijft zonde en ik hoop dat de PA een mooi gouden plak gaat opleveren :D

Het is echt heel sneu wat er gebeurt is, een mega anti-climax. Hopelijk halen ze zaterdag nog een gouden plak. :D Is dat interview ook op het internet te bekijken?

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:54

Sven schaatste ook door, werd de baan ook niet afgehaald.
Dus komt het IMO op hetzelfde neer!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:56

Daarben ik het niet mee eens, in de dressuur ring maak je dan nog degelijk kans! ANders wel op zilver of brons, hij was direct uitgesloten. En maakte nergens meer kans op!

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:58

x_Lys schreef:
Daarben ik het niet mee eens, in de dressuur ring maak je dan nog degelijk kans! ANders wel op zilver of brons, hij was direct uitgesloten. En maakte nergens meer kans op!

Tsja daar zit wat in! Daar had ik nog niet aan gedacht...
Als je het zo bekijkt is het ook niet eerlijk voor Sven (en andere schaatsers die een fout maken/maakten), als ze nou gewoon + een aantal (hondertste) seconden hadden gedaan, hadden we nog kunnen winnen!
Laatst bijgewerkt door xJolijn op 24-02-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:59

hellahola schreef:
LuvdaTossa schreef:
Op de Friese televisie zag ik net een interview met Sven. Hij oogt heel rustig, blijft heel nuchter en gaat er helemaal voor met de PA.

Hij zegt hier dat hij tijdens de laatste ronden zijn vriendin op de tribune zag met de handen voor haar ogen. Wat Wennemars bij de 5km al zei: Sven ziet alles en dat is ook idd zo. Het blijft zonde en ik hoop dat de PA een mooi gouden plak gaat opleveren :D

Het is echt heel sneu wat er gebeurt is, een mega anti-climax. Hopelijk halen ze zaterdag nog een gouden plak. :D Is dat interview ook op het internet te bekijken?

Jahoor! Hier --> http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx ... 24BJ90.wmv

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:04

Filmpje ff gekeken, hij praat er wel makkelijk over zeg :oo
Hij zal wel balen, maar mooi zoals hij het uitlegt in het filmpje!

moonfish13

Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 24-02-10 21:18, in het totaal 6 keer bewerkt

xJolijn

Leuke foto met die hond!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:05

ik vind het zoooo jammer

die foto _O-

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:06

Huh :? Die vind ik nou al helemáál niet grappig... Van al die andere kan ik nog wel begrijpen dat mensen ze grappig vinden maar deze is echt té simpel... :?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:07

Haha blijkbaar heb ik andere humor dan jullie :D

xJolijn

pniekepnak schreef:
Huh :? Die vind ik nou al helemáál niet grappig... Van al die andere kan ik nog wel begrijpen dat mensen ze grappig vinden maar deze is echt té simpel... :?

Wat bedoel je precies? :o

_Lisanne

amo500 schreef:
_Desiree schreef:
Sven is een lekkertje

Inderdaad :Y)

Ben ik het ook helemaal mee eens :D

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:09

mariskalove schreef:
pniekepnak schreef:

Wat bedoel je precies? :o

Die foto ;)

_Lisanne

pniekepnak schreef:

Ik ben het met je eens hoor haha!

Mizoan

_Lisanne schreef:
pniekepnak schreef:

Ik ben het met je eens hoor haha!

Me too :o

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:10

mariskalove schreef:
x_Lys schreef:

Tsja daar zit wat in! Daar had ik nog niet aan gedacht...
Als je het zo bekijkt is het ook niet eerlijk voor Sven (en andere schaatsers die een fout maken/maakten), als ze nou gewoon + een aantal (hondertste) seconden hadden gedaan, hadden we nog kunnen winnen!

Tja, aan de andere kant is het wel gewoon eerlijk. Dressuur is weer een jury sport, weer oneerlijker dan dus schaatsen. Daarbij is het heel makkelijk: je de snelste tijd of niet ;).Komt weinig jury aan de pas. En tja, als je hard rijd moet je het wel goed doen ;).
Dressuur kan je nog zo goed rijden, maar nog zo slecht beoordeeld worden ;).

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:14

Ahh heeerlijk! Ze zenden nu een stuk uit van de ochtend training. Heeerlijk! Ze lachen allemaal weer met elkaar, hebben de grootste lol en zijnj samen heerlijk aan het brainstormen over vrijdag *D!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:16

x_Lys schreef:
Ahh heeerlijk! Ze zenden nu een stuk uit van de ochtend training. Heeerlijk! Ze lachen allemaal weer met elkaar, hebben de grootste lol en zijnj samen heerlijk aan het brainstormen over vrijdag *D!

:j that's the spirit :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:17

RESPECT!!!!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:17

Hij zegt zelf ook, we moeten toch verder. Heerlijke man :j gelukkig is die gozer wel slim ;). Hij vond het gewoon ee goede race en gaat verder. Je kanhet niet meer terug draaien.

De woorden van Sven.

Hij zegt zelf ook; ik heb heel veel aan die man te danken! Die laat je niet zomaar vallen.
Haha mijn mening deelt die iig ;)!