Alves schreef:Nou zo bedoelde ik het niet.
Wilde dus invullen ALLE allochtonen...
Maar dat is wel kort door de bocht van mezelf, want we zijn immers allemaal mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alves schreef:Wat de preventie betreft:
Minder boetes schrijven en boeven vangen!
Alves schreef:Meer wegen aanleggen, dus minder file.
windhond schreef:Wonen er niet te veel mensen in dit land. Het is maar een klein landje en we gaan straks richting de 17 miljoen inwoners. We zitten allemaal op een kluitje en worden steeds intoleranter. Als ik alleen al naar Barendrecht kijk.Ik ben hier geboren en getogen. Vroeger was het een durpie nu hebben we ruim 50000 inwoners!! Ik heb echt het idee dat mensen zich steeds meer gaan irriteren aan elkaar.
windhond schreef:Wonen er niet te veel mensen in dit land. Het is maar een klein landje en we gaan straks richting de 17 miljoen inwoners. We zitten allemaal op een kluitje en worden steeds intoleranter. Als ik alleen al naar Barendrecht kijk.Ik ben hier geboren en getogen. Vroeger was het een durpie nu hebben we ruim 50000 inwoners!! Ik heb echt het idee dat mensen zich steeds meer gaan irriteren aan elkaar.
windhond schreef:Kev
Voor mijn gevoel ??? Feit is dat er toen amper 10000 mensen woonden. Maar alles moest hier volgebouwd worden tot aan Rhoon aan toe.
Na de oorlog werden de mensen gestimuleerd om te gaan emigreren want er woonden teveel mensen in Nl. Hoeveel mensen woonden er toen hier? 10 a 11 miljoen?
windhond schreef:En de regering was bang voor overbevolking .
windhond schreef:Ja dat is makkelijk praten als je in Twente woont.