Miska schreef:Is het dan zoiets kwalijks dat ik anders ben dan jullie?
Dat is meer dan duidelijk, maar daar gaat dit topic helemaal niet over.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miska schreef:Die koop ik ook niet, maar ik hoef toch niet als een monnik door het leven.
Ik werd getriggerd door de openings post en ik mag ook mijn mening uiten.
En mag me heus wel ergens in mengen als ik me daar toe geroepen voel.
Bovendien heb ik geen vreselijke hekel aan naakt en aan Paay, mijn heftigheid zegt het meest over mijzelf en daar ben ik me van bewust.
Zo voelt het voor mij en daar is niks mis mee dacht ik zo.
Gezien het feit waar ik op dit moment nu even doorheen moet.
Ik wens jullie ook niet weg uit het topic en word ook niet persoonlijk.
En je hoeft het ook niet te begrijpen, want het is ook behoorlijk ingewikkeld.
Maar ga alsjeblieft geen dingen voor mij voorzeggen of invullen, want die kloppen niet.
Ik kan het alleen maar verduidelijken, meer niet.
Is het dan zoiets kwalijks dat ik anders ben dan jullie?
pharagirlke schreef:Miska: dat gaat er bij mij niet in. Maar goed. Ieder zijn ding. Dat je moeite hebt met naakt is jammer, dat je een negatieve ervaring gehad hebt vind ik nog meer zonde, maar de hele wereld gaat zich helaas niet aanpassen dus als je er niet tegen kan, kan je beter gewoon dit soort dingen ontwijken tot je er wel tegen kanEn dit is nu absoluut niet kl*te bedoelt, want ik snap dat het pijn kan doen... Maar ik denk echt dat het beter is om op zo'n moment gewoon even iets te hebben van "nee, effe niet!" en wegklikken...
Je eigen gevoelens gaan voor en IMO hoef je jezelf niet te kwellen door over dit soort dingen na te denken... Maar helaas kan de hele wereld niet gaan stilstaan bij elk gevoel van elk individu... Ik heb ook dingen die pijnlijke herinneringen op halen als ik ze lees maar goed... Daar kan dat ding niets aan doen dat ligt aan mij.
ThePast03 schreef:Miska schreef:Is het dan zoiets kwalijks dat ik anders ben dan jullie?
Dat is meer dan duidelijk, maar daar gaat dit topic helemaal niet over.
Teddy321 schreef:En dan krijgen we weer het zelfde riedeltje...idd beter om niet meer op haar te reageren
ThePast03 schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz-TV ... toer.dhtml
ROTTERDAM - Micky Hoogendijk, de nieuwe vriendin van Adam Curry, de ex-man van Patricia Paay, is positief over de fotoserie van Patricia in de Playboy.
,, Super dat Patricia dat doet. Echt ik vind het geweldig voor haar. Het is toch fantastisch dat je op je zestigste als oudste model ooit in de Playboy gaat staan. Ik weet niet of ik dat zelf zou durven hoor, " zegt Mickey deze week in de Story.
Alet74 schreef:Je mag me naief noemen, maar laten we het er op houden dat ik in het goede van de mens geloof!
ThePast03 schreef:Alet74 schreef:Je mag me naief noemen, maar laten we het er op houden dat ik in het goede van de mens geloof!
Ik had het eigenlijk ook niet negatief gelezen hoor.
Vind het alleen wel komisch dat zij haar mening moet geven, denk niet dat iemand zit te wachten op de mening van de nieuwe vriendin van je ex.