Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanne schreef:De schoonvader van mijn broertje was vanmorgen als een van de eerste ambulance's aanwezig. Ze reden er heel toevallig langs en toen zagen ze het vliegtuig liggen. Hij heeft er wel een douw van gehad..
Maar dat kan ook niet anders.. Niemand gaat zoiets in de koude kleren zitten..
jackgirl schreef:wat moet pieter van vollenhove daar nou weer ? ( hoort het net op NOS )
Sorry als het cru klinkt, maar zoiets valt bij mij onder ramptourist.
_Patriciaa schreef:Zwarte doos? Daar hadden ze het op NOS over, iemand een idee waar dat over gaat?
Lielle schreef:jackgirl schreef:wat moet pieter van vollenhove daar nou weer ? ( hoort het net op NOS )
dat is geen slimme opmerking, hij is voorzitter van de raad voor transportveiligheid
_Patriciaa schreef:Zwarte doos? Daar hadden ze het op NOS over, iemand een idee waar dat over gaat?
Lous schreef:_Patriciaa schreef:Zwarte doos? Daar hadden ze het op NOS over, iemand een idee waar dat over gaat?
Daar gaan ze naar op zoek, daar staan alle vluchtgegevens op en alle gesprekken die tijdens de vlucht zijn opgenomen in de cockpit. Heel belangrijk want daar kunnen ze heel veel uit halen omtrent de oorzaak van het ongeluk.
ikke24 schreef:_Patriciaa schreef:Zwarte doos? Daar hadden ze het op NOS over, iemand een idee waar dat over gaat?
Is dat niet de 'computer' van het vliegtuig, waar je alles op kan lezen? Ik speculeer nu ook
Lous schreef:_Patriciaa schreef:Zwarte doos? Daar hadden ze het op NOS over, iemand een idee waar dat over gaat?
Daar gaan ze naar op zoek, daar staan alle vluchtgegevens op en alle gesprekken die tijdens de vlucht zijn opgenomen in de cockpit. Heel belangrijk want daar kunnen ze heel veel uit halen omtrent de oorzaak van het ongeluk.
jackgirl schreef:wat moet pieter van vollenhove daar nou weer ? ( hoort het net op NOS )