Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 10:56

Tot nu toe alleen de uitspraken van deze twee heren , in combinatie met de macht die Musk heeft over internet.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 13:04

Madiba schreef:
BigOne schreef:
Musk is aan boord gehaald door z’n giga donatie en het feit dat hij Twitter in handen heeft. Daarnaast heeft Erik Trump ook een rol gespeeld hierin.

Nog eens proberen, :) anders ligt het toch echt aan aan de compatibiliteit met Mac van dit forum.
BigOne is dat zo of denk je dat. Want als dat zo is dan vraag ik me af hoe dat te bewijzen is en als dat jouw mening is dan moet je het anders formuleren. Kamala heeft ook 'giga' donaties gekregen en steun van velen maar blijkbaar heeft Musk meer invloed gehad dan Taylor Swift en Beyoncé.

Even OT: Mac zou niet uit moeten maken hoor. Het is je browser die dit laat zien. (Ik werk ook op een mac)

Ik blijf Musk een vreemd mannetje vinden.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 14:43

BigOne schreef:
Musk is aan boord gehaald door z’n giga donatie en het feit dat hij Twitter in handen heeft. Daarnaast heeft Erik Trump ook een rol gespeeld hierin.

Zeker Twitter is een factor van belang. Ik volg hem niet maar word desondanks overspoeld door zijn (abjecte) ideeën.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 14:15

Afbeelding

Na het idee van de annexatie van Canada en het opeisen van het Panama kanaal, gaan we nu over tot de annexatie van Groenland van Denemarken.

Ik vind 't zelf toch een hoop landjepik voor iemand die zegt zo tegen oorlog te zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 15:46

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 18:20

mylittlejoy schreef:
[ Afbeelding ]

Na het idee van de annexatie van Canada en het opeisen van het Panama kanaal, gaan we nu over tot de annexatie van Groenland van Denemarken.

Ik vind 't zelf toch een hoop landjepik voor iemand die zegt zo tegen oorlog te zijn.

Groenland stond zijn vorige termijn al op de agenda. Toen wilde hij het kopen. :j

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 18:33

De EU knokt al jaren met de VS en China om Groenland...just saying :o
Groenland is immers het Saoudi-Arabië van de ' groene ' energie omwille van de waardevolle grondstoffen.
Te jammer weer voor de Inuït.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:14

En iedereen maar denken dat Denemarken een klein onnozel landje is, maar ze hebben grond die strategisch nogal gewild is. Misschien kan Trump het leasen voor een riant bedrag?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:29

Veronica2 schreef:
En iedereen maar denken dat Denemarken een klein onnozel landje is, maar ze hebben grond die strategisch nogal gewild is. Misschien kan Trump het leasen voor een riant bedrag?

Een ontzettend slecht idee, voor het land, de dieren en de wereld algemeen. En Trump zal zich toch niet aan een contract houden, dus slecht krijg je het land wel terug. Ik denk ook niet dat Denemarken er ooit mee gaat instemmen.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 20:55

Het was ook geen serieus voorstel, maar het zou wel heel Amerikaans zijn om het te verleasen. Gebeurt natuurlijk nooit en dat is maar goed ook. Volgens mij is DK voorlopig prima in staat om Groenland onder Deense vlag te houden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:04

Denemarken doet nog wel wat maar Groenland is officieel een zelfstandige natie geworden.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:06

Veronica2 schreef:
Het was ook geen serieus voorstel, maar het zou wel heel Amerikaans zijn om het te verleasen. Gebeurt natuurlijk nooit en dat is maar goed ook. Volgens mij is DK voorlopig prima in staat om Groenland onder Deense vlag te houden.

Sorry, emotie is wat lastig te lezen en tegenwoordig weet je niet meer of iemand aan het geinen is of niet :')

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:16

heidy_wilco schreef:
Veronica2 schreef:

Sorry, emotie is wat lastig te lezen en tegenwoordig weet je niet meer of iemand aan het geinen is of niet :')

Geeft niks hoor.

BigOne, klopt maar vwb defensie en buza zijn ze nog afhankelijk van DK en horen ze bij de NAVO.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 07:12

Zou er nergens een overeenkomst liggen die door "iedereen" ondertekend is....? Om Groenland met rust te laten...?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 10:10

Deze blijft ook wel geweldig hoor, is al een maand oud volgens YouTube en tòch ondanks dat van zoiets de stoom uit zijn oren zal komen := krijgt Musk blijkbaar nog steeds de vrije teugel van Trump.... :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 11:41

De mensen in Groenland zijn een stuk fragieler dan de meeste mensen denken. In de hoofdstad valt het nog enigszins mee, maar verder noordelijk bestaat hun leven afgewisseld uit overleven en depressies. Hun leven is ontzetted primitief.

Als mijn vriend er kwam met zijn collegas werd ze letterlijk gevraagd om met de vrouwen te slapen voor wat vers bloed, omdat ze zoveel problemen hebben met inteelt.

Ik vind het nogal ziek om te vechten over de hoofden van deze mensen..

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:39

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 15:28

pmarena schreef:
Zou er nergens een overeenkomst liggen die door "iedereen" ondertekend is....? Om Groenland met rust te laten...?

Ja, de North Atlantic Treaty doet dat.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 02:05

pmarena schreef:
Deze blijft ook wel geweldig hoor, is al een maand oud volgens YouTube en tòch ondanks dat van zoiets de stoom uit zijn oren zal komen := krijgt Musk blijkbaar nog steeds de vrije teugel van Trump.... :=

[ Video ]

Even voor degenen die het quoten wat lastig vinden:

Bovenstaand bericht heb ik gequote door op het knopje links onderaan de bladzijde te klikken waar staat:
[plaats een reactie]

Daarna ga je naar het knopje [quote] binnen het bericht dat je wilt quoten. Zo kun je op één of meerdere berichten na elkaar reageren :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 10:57

Tja.. wat moet je hier nog van zeggen?
Afbeelding

Slim is het wel, nu heeft iedereen het hier over en niet meer over de boodschappen die goedkoper zouden moeten worden met hem aan het roer. Of de tariffs.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 11:05

Men trapt er wel weer in.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 11:36

Die man spoort echt niet... is dit echt? Geen photoshop?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 11:40

Dit zou echt moeten zijn :j Het klinkt wel des Trumps.

Afbeelding
:+

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:20

Op Trump's eigen Twitter-account kun je zien wat echt is. En op truthsocial maar dan moet je een account aanmaken en dat vertik ik.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 13:58

Wat een warme kerstgroet vol compassie en hoop...