Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madiba schreef:BigOne schreef:Musk is aan boord gehaald door z’n giga donatie en het feit dat hij Twitter in handen heeft. Daarnaast heeft Erik Trump ook een rol gespeeld hierin.
Nog eens proberen,anders ligt het toch echt aan aan de compatibiliteit met Mac van dit forum.
BigOne is dat zo of denk je dat. Want als dat zo is dan vraag ik me af hoe dat te bewijzen is en als dat jouw mening is dan moet je het anders formuleren. Kamala heeft ook 'giga' donaties gekregen en steun van velen maar blijkbaar heeft Musk meer invloed gehad dan Taylor Swift en Beyoncé.
mylittlejoy schreef:[ Afbeelding ]
Na het idee van de annexatie van Canada en het opeisen van het Panama kanaal, gaan we nu over tot de annexatie van Groenland van Denemarken.
Ik vind 't zelf toch een hoop landjepik voor iemand die zegt zo tegen oorlog te zijn.
Veronica2 schreef:En iedereen maar denken dat Denemarken een klein onnozel landje is, maar ze hebben grond die strategisch nogal gewild is. Misschien kan Trump het leasen voor een riant bedrag?
Veronica2 schreef:Het was ook geen serieus voorstel, maar het zou wel heel Amerikaans zijn om het te verleasen. Gebeurt natuurlijk nooit en dat is maar goed ook. Volgens mij is DK voorlopig prima in staat om Groenland onder Deense vlag te houden.
heidy_wilco schreef:Veronica2 schreef:Het was ook geen serieus voorstel, maar het zou wel heel Amerikaans zijn om het te verleasen. Gebeurt natuurlijk nooit en dat is maar goed ook. Volgens mij is DK voorlopig prima in staat om Groenland onder Deense vlag te houden.
Sorry, emotie is wat lastig te lezen en tegenwoordig weet je niet meer of iemand aan het geinen is of niet
pmarena schreef:Deze blijft ook wel geweldig hoor, is al een maand oud volgens YouTube en tòch ondanks dat van zoiets de stoom uit zijn oren zal komenkrijgt Musk blijkbaar nog steeds de vrije teugel van Trump....
[ Video ]