germie schreef:Electra63 schreef:
Iedereen kan meepraten.
Maar wat moet je zeggen als je afgelopen x op één van de regeringspartijen hebt gestemd?
Ik ben blij, ze hebben het fantastisch gedaan?
Of wie kan een partij als FvD verdedigen? Waar ze drukker zijn met boeken en eten verkopen?
@Prompter
Jij discussieert inderdaad gewoon mee en er zijn toch nooit nare opmerkingen of dat jij wordt weggepest?
Nou met jouw opmerkingen heb je al duidelijk een mening over de stemmers die op de regeringspartijen gestemd hebben of de FVD stemmer.
Ik heb inderdaad de laatste keer op de PVV gestemd, en heb direct gezegd het is kiezen uit kwaden en ik verwacht niet dat ze de 4 jaar vol maken.
En verder denk ik dat de FVD een hele goed stap gezet heeft door nu Lideweij als lijsttrekker neer te zetten. En ik heb nooit meegekregen dat ze bij de FVD eten verkopen, waar kan ik dat vinden?
Ik zal overigens in oktober niet stemmen, ik zit die dag in het buitenland en ben te laat terug om nog te kunnen stemmen. Als het lukt wil ik wel iemand machtigen. En dan gaat er geen stem naar GL of de VVD.
Baudet maakte continu reclame op zijn eigen Instagram en op het Instagrqm van FvD over de maaltijdsboxen van FvD met eerlijke Nederlandse producten.
Hij maakte dan video's hoe je een goed stuk entrecote kan klaar maken.
Daar is hij geen politicus voor, daar wordt hij niet voor betaald.
En dan blijkt hij ook nog vals te spelen.
Ik vind het afgelopen jaar echt verspilling van belastinggeld. Zij hebben niets bereikt en het land staat al 2 jaar stil.
Lideweij de Vos? Volstrekt onervaren... en dan de plannen die je voorbij zie komen? Eigen scholen ? Vliegveld in de Noordzee?
Weer gas winnen in Groningen? Enz.?