Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
, alles daartussen is dus de quote.Citaat:en eindigt met
pmarena schreef:en voor het begin van de tekstHet allersimpelste is als je een quote wilt plaatsen dan doe je na het einde van de tekst
Citaat:.
Dan staat de tekst daartussen dus in een wit vlak.
Interessante ontwikkeling trouwens die ik opmerk in de actualiteit: dat er hier en daar het idee omhoog borrelt van Musk als speaker. Zou wat zijn zeg als ze Maga Mike er uit wippen zodat Elon daar kan gaan staan![]()
Ik vraag me af of hij dat überhaupt zou willen. Wel meer macht maar lijkt me ook een boel tijd te kosten.
En zouden genoeg R-en dat wel willen. Er zijn er toch wel die het maar raar en ongemakkelijk vinden hoe Musk ongevraagd en ongekozen rond blijft hangen.
Interessant ook wel dat Trump het allemaal maar accepteert tot nu toe. Terwijl het toch eigenlijk absoluut het type niet is om de spotlight / macht te willen delenMooi wel hoe er steeds meer opmerkingen komen over "president Musk" want dat moet wel jeuken bij Trump
Zou hij zich gedeisd houden tot hij daadwerkelijk ingezworen is en dus machtiger / onaantastbaarder dan nu? Zit hij in the pocket van Musk....? En eventueel anderen die rijker / machtiger zijn dan hem?
Heeft hij er gewoon niet meer zoveel zin in en vindt hij het wel prima dat Musk de weg uitstippelt...?
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
nps schreef:Ik denk dat Musk zijn invloed heeft ingekocht bij Trump, en dat hij in ruil daarvoor toch wel het eea te zeggen heeft gekregen. Maar dat is echt onderbuikgevoel en aannames, weet ik niet.
mylittlejoy schreef:Nee, iedereen kan speaker worden, als ze maar verkozen worden door congress. Of het huis, dat weet ik niet zeker.
mysa schreef:Maar dat gaat nog wel klappen hoor, tussen die twee. Of Trump moet zich dusdanig gecompromitteerd hebben dat hij niet anders kan dan Musk gedogen.
Maar dat lijkt me sterk.
hwn schreef:Een quote begint met [q uote]
en eindigt met
[/q uote]", alles daartussen is dus de quote.
Je eigen tekst type je dan na daarna, niet er tussenin. Heb zelf geen ervaring met Mac, maar als ik denk dat ik een quote verkl**t heb, dan kik ik eerst eens met "voorbeeld" (knop naast versturen) of het er wel goed uit ziet.
pmarena schreef:Interessante ontwikkeling trouwens die ik opmerk in de actualiteit: dat er hier en daar het idee omhoog borrelt van Musk als speaker. Zou wat zijn zeg als ze Maga Mike er uit wippen zodat Elon daar kan gaan staan![]()
Ik vraag me af of hij dat überhaupt zou willen. Wel meer macht maar lijkt me ook een boel tijd te kosten.
En zouden genoeg R-en dat wel willen. Er zijn er toch wel die het maar raar en ongemakkelijk vinden hoe Musk ongevraagd en ongekozen rond blijft hangen.
Interessant ook wel dat Trump het allemaal maar accepteert tot nu toe. Terwijl het toch eigenlijk absoluut het type niet is om de spotlight / macht te willen delenMooi wel hoe er steeds meer opmerkingen komen over "president Musk" want dat moet wel jeuken bij Trump
Zou hij zich gedeisd houden tot hij daadwerkelijk ingezworen is en dus machtiger / onaantastbaarder dan nu? Zit hij in the pocket van Musk....? En eventueel anderen die rijker / machtiger zijn dan hem?
Heeft hij er gewoon niet meer zoveel zin in en vindt hij het wel prima dat Musk de weg uitstippelt...?
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
BigOne schreef:Musk is aan boord gehaald door z’n giga donatie en het feit dat hij Twitter in handen heeft. Daarnaast heeft Erik Trump ook een rol gespeeld hierin.
BigOne schreef:Er zijn nogal wat democraten en ook republikeinen die graag willen dat er een onderzoek komt hoe het kan dat Trump een aantal dagen voor de verkiezingen zei dat het niet zo noodzakelijk was om te stemmen want hij had stemmen genoeg en waarom musk de uitslag al wist uren voor de uitkomst.Er zijn nogal wat aparte dingen mbt deze verkiezingen. Veel mensen verdenken de republikeinen van vals spel.