Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjali schreef:@Imandra: Even een reactie op jouw reactie op de vorige pagina die ik zo dus niet kan quoten. Jij zegt daar dat ik alleen maar van mening ben dat dit topic een äfzeiktopic"is geworden omdat ik kritiek krijg op "mijn"keuzepartij de SGP. Nee dat is niet zo want die commentaren daarop ben ik al lang gewend. Maar toen kwamen er een hele reeks diffamerende opmerkingen over de FvD. En verder hierboven ook weer wat over BBB. Terwijl een BBBer hier nog de ENIGE persoon is die NIET uit de Groenlinks-D66 hoek komt die nog meedoet aan dit topic. Het zou dus een discussietopic zijn maar personen die op de vele andere partijen stemmen mogen niet meedoen zonder dat ze bekogeld worden. Terwijl ik nou juist ook geinteresseerd ben in de meningen van andere kiezers van andere partijen. Of moet dit topic een partijcongres worden van GL-D66 en moeten allen die niet op deze 2 partijen willen stemmen maar een apart topic aanmaken waar ieder zijn\haar mening mag geven waarom een bepaalde partij zijn\haar keuze is, zonder dat er vervolgens met modder gegooid gaat worden?
Ladyingreen schreef:Ik voel me opzich wel verbonden met Nederland, de Achterhoek en zelfs mijn (oud) woonplaats. Maar ik voel me ook verbonden met Europa en de rest van de aarde. Ik vind een vlag leuk om te wapperen op bevrijdingsdag en als Willem-Alexander jarig is, maar ik zou de vlag nooit 'zomaar' ophangen. Zeker niet omdat de vlag een beetje is gekaapt als nationalistische uiting of protest (op de kop hangen).
BigOne schreef:Waarom kun je geen kritiek leveren op een partij waar je op gestemd hebt? De vraag is of je het nog weer doet. Elke partij heeft voors en tegens en meestal ga je richting de partij met de meeste voors en niet op basis van bvb 1 punt.
Wat betreft die vlaggen en patriotisme , ik vond het eerder een racistische uiting. De kreet eigen volk eerst was duidelijk.
anjali schreef:Er praten soms mensen mee met diverse visies, maar die komen niet direct uit voor de partij waar ze op stemmen. Trouwens ook in het normale "leven zonder Bokt" willen veel mensen niet zeggen waarop ze stemmen. Waarom niet? Omdat er dan opmerkingen komen als "dom" ,"populistisch", etc. Terwijl ieder recht heeft op zijn\haar eigen mening en dat daar natuurlijk over gediscussieerd kan worden maar dan wel met respect naar elkaar. Anders drijf je de partijen alleen maar steeds verder uit elkaar- een polarisatie die al langer bezig is en waardoor alleen maar narigheid en onbestuurbaarheid ontstaat.
prompter schreef:Ik durf ook toe te geven dat ik de hier vaak verketterde Mark Rutte een briljant politicus vind. Des te teleurstellender vind ik zijn opvolgster, net als de ruk weer naar rechts die de partij heeft gemaakt. En aan de peilingen te zien ben ik niet de enige.
prompter schreef:Ik durf ook toe te geven dat ik de hier vaak verketterde Mark Rutte een briljant politicus vind. Des te teleurstellender vind ik zijn opvolgster, net als de ruk weer naar rechts die de partij heeft gemaakt. En aan de peilingen te zien ben ik niet de enige.
Benzz schreef:https://www.nporadio1.nl/fragmenten/de- ... zijn-terug
Pieter Derks verteld in een zeer kort fragment even hoe verrot NL op het moment is.
Electra63 schreef:anjali schreef:@Imandra: Even een reactie op jouw reactie op de vorige pagina die ik zo dus niet kan quoten. Jij zegt daar dat ik alleen maar van mening ben dat dit topic een äfzeiktopic"is geworden omdat ik kritiek krijg op "mijn"keuzepartij de SGP. Nee dat is niet zo want die commentaren daarop ben ik al lang gewend. Maar toen kwamen er een hele reeks diffamerende opmerkingen over de FvD. En verder hierboven ook weer wat over BBB. Terwijl een BBBer hier nog de ENIGE persoon is die NIET uit de Groenlinks-D66 hoek komt die nog meedoet aan dit topic. Het zou dus een discussietopic zijn maar personen die op de vele andere partijen stemmen mogen niet meedoen zonder dat ze bekogeld worden. Terwijl ik nou juist ook geinteresseerd ben in de meningen van andere kiezers van andere partijen. Of moet dit topic een partijcongres worden van GL-D66 en moeten allen die niet op deze 2 partijen willen stemmen maar een apart topic aanmaken waar ieder zijn\haar mening mag geven waarom een bepaalde partij zijn\haar keuze is, zonder dat er vervolgens met modder gegooid gaat worden?
Iedereen kan meepraten.
Maar wat moet je zeggen als je afgelopen x op één van de regeringspartijen hebt gestemd?
Ik ben blij, ze hebben het fantastisch gedaan?
Of wie kan een partij als FvD verdedigen? Waar ze drukker zijn met boeken en eten verkopen?
@Prompter
Jij discussieert inderdaad gewoon mee en er zijn toch nooit nare opmerkingen of dat jij wordt weggepest?