Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Oekraïne positief over gesprekken over Tomahawks met VS | Buitenland | HLN.be https://share.google/aD2SuIYtu5nMNCoT7
BigOne schreef:Waarschijnlijk weer op de handen zitten
pien_2010 schreef:Maar dat is als lid van het volk puur een emotionele gevoelsmatige reactie. Dus ik ben blij dat deensen in de NAVO en EU de hoofden koel houden. Want Rusland is meer dan klaar voor oorlog want is zelfs in Venezuela bezig.
pien_2010 schreef:BigOne schreef:Waarschijnlijk weer op de handen zitten
Tja ik zie dat het stoom uit je oren komt maar Europa is gewoon nog niet klaar voor een confrontatie met Rusland.
Dus ik begrijp het "pappen en nathouden" beleid wel van de NAVO ook al zegt mijn gevoel :" wanneer komt die bom nu eens op het hoofd van Poetin"? Boem......
Maar dat is als lid van het volk puur een emotionele gevoelsmatige reactie. Dus ik ben blij dat deensen in de NAVO en EU de hoofden koel houden. Want Rusland is meer dan klaar voor oorlog want is zelfs in Venezuela bezig.
Deze foto kreeg ik van de week toegestuurd van Yuliia. Dit is het beeld na 19! uur onophoudelijk bombarderen van Rusland bij haar in de buurt
![]()
[ Afbeelding ]
Loretta schreef:pien_2010 schreef:Maar dat is als lid van het volk puur een emotionele gevoelsmatige reactie. Dus ik ben blij dat deensen in de NAVO en EU de hoofden koel houden. Want Rusland is meer dan klaar voor oorlog want is zelfs in Venezuela bezig.
Maar aan de andere kant zit je als lid van het volk echt op een oorlog te wachten? Voor zowel het Oekrainse als het Russische volk is het een ware hel. Het zou je maar gebeiren dat je als moeder je kinderen moet uit zwaaien naar het front waar velen zullen sneuvelen of zwaar gehandicapt terug komen.
Dat Rusland er klaar voor is dat is zorgwekkend genoeg. En waarschijnlijk gaat Rusland niet netjes zitten te wachten totdat Europa er wel klaar voor is. We hebben nog nooit zo dicht bij een oorlog gestaan als nu.
BigOne schreef:Maar gelukkig worden de corrupte figuren aangepakt. Ze gaan alle overheidsinstanties doorlichten.
BigOne schreef:Ik vind het , gezien het vervolg, niet zo zorgelijk. De anti corruptie afdeling bleef gewoon bestaan en Zelenskyy heeft toen zijn volledige steun gegeven.
BigOne schreef:Zelenskyy heeft geld genoeg verdiend in het verleden. Die is allang miljonair. En het is vooral roddelblad de telegraaf die dit weer deelt.