Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wat MSM betreft, als ik jouw berichten lees, is het wel een hoog Fox-gehalte gemengd met een FvD-sausje, Weird Duk enz.Citaat:
Madiba schreef:Maar ik blijf erbij dat ik blij ben dat hij gewonnen heeft omdat hij tijdens heel zn campagne heeft geroepen dat hij een einde aan de oorlog in Oekraïne zou maken, en dus een einde aan het bloedvergieten langs twee kanten.
Welke oorlogen zijn Obama en Biden precies begonnen dan....Citaat:Trump is de enige van de recente presidenten die geen oorlog is begonnen. Hij zegt zelf dat hij oorlog verafschuwt.
Citaat:Ik vond hem ook dapper toen hij na de moordaanslag deze zomer zn vuist in de lucht stak en riep 'fight, fight fight. Je kan van hem zeggen wat je wil, maar hij is geen lafaard.
Mee eens. Alleen zijn figuren zoals Trump met zijn leugenachtige volksverlakkende cult net zo min als een Wilders hier, de juiste mensen ervoor. Het nut dat ze imo wel kunnen hebben is om de hele zooi aan gort te slaan waardoor er misschien wat ogen open gaan dat dit niet de manier is en er daarna misschien een betere wederopbouw mogelijk is.Citaat:Zn plan om het regeringsapparaat te herzien vind ik een goed idee, dat zou hier ook wel eens gedaan mogen worden.
Citaat:Aan de andere kant is hij dikke vriendjes met Netanyahu dus de genocide in Gaza zal een heel ander verhaal zijn, ik heb hem daar nooit iets over horen zeggen.
Dat is apart, want ik heb haar wèl heel veel zinnigs horen zeggen. Blijkbaar heb je die dingen dan gemist en niet echt naar haar rally's enzo gekeken?Citaat:Het was ook maar in essentie een keuze tussen 2 kandidaten en dan vond ik dat Kamala (met een a) weinig zinnigs vertelde, maar vooral in de 4 jaar dat ze vice-president was, erg weinig heeft gedaan voor Amerika.
pmarena schreef:Ja hij zegt dit. Ik heb er verder niks van enig bewijs van gezien om deze bewering enige geloofwaardigheid te geven? Jij wel wellicht? Ik denk dat het prima kan dat ze zoiets doen![]()
En.... er eigenlijk ook weinig mis mee hoeft te zijn, afhankelijk van wat ze dan precies gedaan zouden hebben. Maar heb zelf niets langs zien komen van ondersteunend beeld bij deze bewering.
Cer schreef:pmarena schreef:Ja hij zegt dit. Ik heb er verder niks van enig bewijs van gezien om deze bewering enige geloofwaardigheid te geven? Jij wel wellicht? Ik denk dat het prima kan dat ze zoiets doen![]()
En.... er eigenlijk ook weinig mis mee hoeft te zijn, afhankelijk van wat ze dan precies gedaan zouden hebben. Maar heb zelf niets langs zien komen van ondersteunend beeld bij deze bewering.
Ik denk dat dat ook te maken heeft met de zogenaamde tunnels / echo chambers.. Links georienteerde media gaat dat niet laten zien, maar een snelle search op youtube toont mij een aantal kanalen die dit hebben laten zien.
Let wel, dat zijn geen democrats (uiteraard) dus het commentaar 'ja dat is een pro trump kanaal' is overbodig.
Hoewel Megyn Kelly beweert neutraal te zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=u8M_SrR ... MegynKelly
Cer schreef:MSNBC heeft ook zoiets gedaan met Joe Rogan, een clip gefabriceerd waarin het lijkt alsof hij Kamala Harris steunt. Hij heeft 1 van de grootste podcasts in de USA (wat je daar verder ook van vind) dus zoiets doen .. ja dat heeft wel invloed denk
https://www.youtube.com/shorts/zgLxkn1JCnk
De Dailymail maakt er dit van
https://www.youtube.com/shorts/o08iegMLj5M
Citaat:Dit vond ik vandaag dan wel weer opvallend nieuws. Biden deporteerde meer Immigranten dan Trump.
https://www.nu.nl/buitenland/6339740/pr ... trump.html
Overigens, over dat werk wat dan gedaan moet worden. Daar hebben alleen bedrijven last van die illegalen in dienst hebben, en ik denk dat we het er over eens kunnen zijn dat die arbeidsomstandigheden ook niet de beste zullen zijn. Of is het ineens wel okee om illegale immigraten en dus illegale medewerkers in dienst te hebben?
Ik denk dat het beter is voor de mensen als ze gewoon op zn minst een work permit hebben (of hoe dat dan ook heet) en uiteindelijk mee kunnen draaien in het systeem.
Dat willen we hier toch ook niet. We willen hier toch ook dat immigraten gewoon legaal mee kunnen doen?
Cer schreef:Ik schrijf ook niet dat het onafhankelijk is. Letterlijk niet zelfs
Pmarena dat weet ikmaar gezien de enorme lengte van zn podcasts had ik daar ook niet veel zin in.
En als journalisten gewoon hun werk doen, en als niemand wat verknipt en als bots niet zouden bestaan dan zouden we het helemaal niet hoeven doen
Cer schreef:Pmarena dat weet ikmaar gezien de enorme lengte van zn podcasts had ik daar ook niet veel zin in.
En als journalisten gewoon hun werk doen, en als niemand wat verknipt en als bots niet zouden bestaan dan zouden we het helemaal niet hoeven doen
pmarena schreef:Maar op het moment dat je dus niet zeker weet of iets wel echt waar is, is het misschien ook beter om het op een wat minder stellige manier te delen...? Zo van "kijk dit is ze wat doen".