Cer schreef:Het gaat dus niet over een positief geluid over de pvv… heb ik het stuk echt zo slecht geschreven?
Het gaat over positieve dingen over partijen waar jullie (overdrachtelijk) positief over zijn en waarom. En wellicht resoneert dat dan ook bij anderen ?
Of is het idee van conflict zo aantrekkelijk dat er juist gezocht wordt om elkaar af te fikken?
Huh????? Nee, de dingen worden benoemd zoals ze zijn. Deze coalitie vol populistische partijen die nou eens écht zouden doen wat het volk wil heeft hopeloos gefaald. Op vlak van fatsoen, op vlak van beleidsmaken. Waarom wil je een een soort afdwingen dat dat niet benoemd mag blijven worden?
Maar vooruit, uit het programma van D66 over digitalisering:
D66 schreef:Techreuzen en grote bedrijven
Bedrijven moeten vrij zijn om te ondernemen, maar mogen nooit de vrijheden van mensen beperken. Daarom kiezen wij voor heldere en strenge regels voor techreuzen. In heel Europa gaan ze eerlijk belasting betalen. Algoritmen worden transparant. Nieuw concurrentierecht zorgt ervoor dat ook kleine spelers kansen krijgen. En een sterke Europese toezichthouder kan bedrijven controleren en flink beboeten als dat nodig is.
https://d66.nl/digitale-toekomst/
Het hele (digitale) programma is de moeite waard. Digitalisering heeft oneindig veel grotere impact op ons dagelijks leven én die van onze jeugd, en toch kraait er geen haan naar. Onbegrijpelijk voor mij.

) het is een vrij land, dus als dat niet is wat de meerderheid wil, dan niet. Maar ik wilde een poging wagen (en dat mag ook