juval schreef:_San87_ schreef:Oh, dat wordt zeker wel minder met de tijd denk ik. De oude garde gaat dood, normen en waarden veranderen. De SGP is niet meer van deze tijd.
ik denk niet dat het minder wordt, er is een grote harde kern en de aanwas is groot (grote gezinnen).
De Bijbel raakt echt niet uit de tijd. Wereldwijd is er een grote toename aan Christenen maar dan voornamelijk Rooms-Katholieken. De SGP zijn Gereformeerde Christenen, die leggen de Bijbel strenger uit .Ik ben Rooms-Katholiek maar die hebben geen leergetrouwe partij meer vandaar dat ik mijn toevlucht bij de SGP zoek. En- mijn nr.1 prioriteit nu is dat ik afwil van de wolvenbedreigingen en dat willen zij ook. Ik zou nooit en te nimmer stemmen op een pro-wolf partij. Vandaar dat ik na 20 jaar lidmaatschap de PvdD vaarwel heb gezegd. Tja en dan dat gez**r van sommigen dat bij de SGP vrouwen niets zouden mogen-ik voel me op geen enkele manier belemmerd, maar degenen die dat wel voelen hebben keus genoeg. Bijv. Caroline v.d.Plas. Maar dat mag ook weer niet van veel Bokkers. Ik vind altijd De beste stuurlui staan aan wal! Begin dan zelf een partij of word lid van een partij en probeer op een verkiesbare plaats te komen! Laat zien dan dat jij het beter kunt!