Cer schreef:Denk je niet dat anderen dat ook denken?
Door manipulatie zullen ze dat vast wel denken, maar in de realiteit zijn de strijdkrachten in de VS behoorlijk goed in staat om hun eigen zaakjes te regelen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ja dat is de meest voor de hand liggende reden waarom "hogerhand" zich er geen zorgen over maakt.
Maar ik vind het echt schandalig dat ze het volk nu zo laten spartelen en een berg extra stress bezorgen bovenop de stress die ze al hebben.....
Je kan (als dat het geval is) toch op zijn minst tegen de mensen zeggen "we weten wat het is, wij besturen deze drones, er is geen buitenlands / alien gevaar hiermee, maar we kunnen niet exact zeggen waar het voor is". Of geef de informatie vrij die je wel vrij kan geven, zoals het is een militaire test vanwege zus of zo.
Nu jaag je mensen in de stress èn tegen je in het harnas en dat is super dom imo....
En je kan er ook op wachten dat mensen het recht in eigen hand aan nemen en die dingen uit de lucht gaan schieten
Madiba schreef:Ook weer die berichtgeving over Robert Kennedy; oh help, hij heeft het poliovaccin geannuleerd. Kennedy wil dat vaccins uitvoerig getest worden voor ze op de markt worden gebracht, en dat degene die het vaccin krijgt, volledig geïnformeerd wordt over de mogelijke bijwerkingen, informed consent. Het coronavaccin is niet uitvoerig getest en met een noodvergunning op de markt gezet. Dat wil hij niet meer, en hij wil de macht van Big Pharma terugdringen. Iemand die daarop tegen is?
Madiba schreef:Om even op Trump terug te komen; ik ben blij dat hij verkozen is. Niet dat ik zo'n grote fan van hem ben, vooral z'n zelfverheelrijking vind ik stuitend. Maar hij is wel onze beste hoop om de oorlog in Oekraine, en daarmee de nucleaire dreiging te beëindigen. Dat men nu ook besprekingen wil houden met Rusland, daar geloof ik geen woord van. Net vanmorgen is er een hooggeplaatste generaal vermoord, en er is een mislukte moordaanslag op Putin gepleegd. Plus, als ze vrede wilden, hadden ze dat al lang kunnen hebben, nl in 2022, in Istanbul, toen alle documenten getekend waren en opeens Boris Johnson op het toneel verdween om alles te annuleren. De media hier doet aan cherrypicking over uitspraken van Trump, en z'n woorden worden vaak uit de context gehaald. Ze stellen hem voor als een volslagen idioot. Dat is hij volgens mij niet. Ik dacht ook zo toen ik nog enkel de mainstream media volgde, maar sinds ik mijn nieuws uit verschillende kanalen haal, en een genuanceerder beeld kreeg dat wat de NOS me vertelt, ben ik er anders over gaan denken. Ik vond hem ook bijzonder dapper toen hij na de moordaanslag op hem terug op het podium klom en met z'n vuist in de lucht zei 'fight, fight, fight. Ze hebben op alle manieren geprobeerd om hem van het presidentschap af te houden; belachelijk maken, rechtszaken, moordpoging maar het is niet gelukt. Dat verdient in ieder geval respect. Meer dan de helft van de Amerikanen hebben op hem gestemd, die hebben daar een reden voor en ja, ook in Amerika zijn er mensen die na kunnen denken.
Madiba schreef:Ik luister naar zoveel mogelijk verschillende kanten en distilleer daar mijn mening uit. Kan ik aanbevelen
Madiba schreef:Ik luister naar zoveel mogelijk verschillende kanten en distilleer daar mijn mening uit. Kan ik aanbevelen
Madiba schreef:De kern van mijn post is dat ik hoop dat Trump de oorlog in Oekraine kan beïndigen zoals hij altijd heeft beweerd. De Doomsday clock, dat is een klok die aangeeft hoe dicht we bij een nucleaire oorlog zitten, geeft nu aan dat we op 90 seconden voor 12 zitten. Dat is hoger dan het ooit geweest is. Hoger dan tijdens de Cuba crisis of de koude oorlog. Er moet iemand opstaan die over vrede spreekt en de enige die ik dat heb horen zeggen is Trump
Madiba schreef:De kern van mijn post is dat ik hoop dat Trump de oorlog in Oekraine kan beïndigen zoals hij altijd heeft beweerd. De Doomsday clock, dat is een klok die aangeeft hoe dicht we bij een nucleaire oorlog zitten, geeft nu aan dat we op 90 seconden voor 12 zitten. Dat is hoger dan het ooit geweest is. Hoger dan tijdens de Cuba crisis of de koude oorlog. Er moet iemand opstaan die over vrede spreekt en de enige die ik dat heb horen zeggen is Trump
IMANDRA schreef:Madiba schreef:De kern van mijn post is dat ik hoop dat Trump de oorlog in Oekraine kan beïndigen zoals hij altijd heeft beweerd. De Doomsday clock, dat is een klok die aangeeft hoe dicht we bij een nucleaire oorlog zitten, geeft nu aan dat we op 90 seconden voor 12 zitten. Dat is hoger dan het ooit geweest is. Hoger dan tijdens de Cuba crisis of de koude oorlog. Er moet iemand opstaan die over vrede spreekt en de enige die ik dat heb horen zeggen is Trump
Wat is 'beeindigen' voor jou?
- Oekraine krijgt haar land terug wat Rusland heeft veroverd/gejat?
- Het door Rusland veroverde stuk van Oekraine gewoon bij Rusland laten?
- Rusland mag lekker z'n gang blijven gaan en Oekraine moet niet in de weg blijven staan?
- Iets anders, namelijk ... ?
Madiba schreef:[knip] Ze hebben op alle manieren geprobeerd om hem van het presidentschap af te houden; belachelijk maken, rechtszaken, moordpoging maar het is niet gelukt. Dat verdient in ieder geval respect.
Madiba schreef:[knip] Meer dan de helft van de Amerikanen hebben op hem gestemd, die hebben daar een reden voor en ja, ook in Amerika zijn er mensen die na kunnen denken.
Citaat:Rechtszaken? Als je rotstreken uithaalt, dan kan je nu eenmaal rechtszaken verwachten