Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Onder andere door mij.Hij is/was een enorme supporter en heeft evenementen op zijn locaties toegestaan en het helpen groeien, maar heeft zelf nooit 'gevochten', voor zover ik kan vinden.
iemand schreef:Naar 't schijnt is het echt zoDe sportcommentator zei het vanmiddag. Die vent draait al heel wat jaren mee in die sporttak, dus ik durf hem wel te geloven.
Citaat:Nee het is echt niet zo.. Ik ben benieuwd wie dat dan zei? Is daar een linke van? Welke commentator was dat dan?
Citaat:Grootste complottheorie! De stemmen worden via internet ( starlink) verzonden
Citaat:Je hoort toch wel genoeg mensen die zichzelf hardop afvragen of er geen vals spel is gespeeld met hulp van Musk / Starlink deze verkiezingen.
en ik gooi er een link van de factchecker in waarin uitgelegd wordt dat Starlink niet gebruikt is voor de verkiezingen.Citaat:Hoe zou starlink dat hebben moeten doen?
pmarena schreef:Over actualiteiten gesproken: ik vind het wel bizar dat gedoe met die drones in de USA, dat niemand schijnt te weten waar die vandaan komen...Dat zorgt voor veel onrust en ik vind het heel bijzonder dat team Biden er eigenlijk niks mee lijkt te doen. Net zoals het toen zo vaag was met die ballon die dagenlang over de USA heen zweefde.... dat vind ik wel echt een slechte zaak dat ze het volk daar zo mee laten spartelen
pmarena schreef:Ja dat is de meest voor de hand liggende reden waarom "hogerhand" zich er geen zorgen over maakt.
Maar ik vind het echt schandalig dat ze het volk nu zo laten spartelen en een berg extra stress bezorgen bovenop de stress die ze al hebben.....
Je kan (als dat het geval is) toch op zijn minst tegen de mensen zeggen "we weten wat het is, wij besturen deze drones, er is geen buitenlands / alien gevaar hiermee, maar we kunnen niet exact zeggen waar het voor is". Of geef de informatie vrij die je wel vrij kan geven, zoals het is een militaire test vanwege zus of zo.
Nu jaag je mensen in de stress èn tegen je in het harnas en dat is super dom imo....
En je kan er ook op wachten dat mensen het recht in eigen hand aan nemen en die dingen uit de lucht gaan schieten
pmarena schreef:En dan komt er bovenop dat de regering incapabel lijkt door te zeggen "wij hebben geen idee waar die dingen vandaan komen en met welk doel ze hier zijn maar maken ons geen zorgen". Hallo hee, lekker dan als het 1 of andere vijand blijkt die op die manier aanwezig is
Citaat:Onbekende drones vlogen de voorbije weken boven de Amerikaanse luchtmachtbasis in Ramstein in Duitsland, zo schrijft ‘Der Spiegel’ op basis van Duitse inlichtingenbronnen. De basis is een van de grootste en belangrijkste Amerikaanse basissen in Europa, en vormt een logistieke hub voor het Amerikaanse leger en de westerse steun aan Oekraïne. Ook boven sites van defensiebedrijf Rheinmetall en chemieconcern BASF.
pmarena schreef:nps schreef:Burgers hoeven echt niet alles altijd maar te weten. Het lijkt me een bijzonder slecht idee om mensen bang te gaan maken voor vijandelijke aanwezigheid.
Dat is nou juist wat er gebeurt door te zeggen dat je geen idee hebt wat die dingen hier doen en van wie ze zijn