Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 09:51

Weinstein, Epstein, allemaal 1 pot nat.

Oh ik zeg niet dat Trump een pedofiel is. Maar dat het me absoluut niet zou verbazen als die ook vervelende dingen gedaan heeft die op camera terechtgekomen zijn. En dat daar heel best minors bij kunnen zitten. Zoals hij zelf al zei, he likes them on the younger side. En het is natuurlijk ook al over de schreef dat hij van die miss verkiezingen organiseerde met jonge meiden en dan door de kleedkamer ging lopen "inspecteren" terwijl tieners daar in hun blootje stonden en zich er uiteraard heel ongemakkelijk bij voelden :(:)

Neem daarbij zijn aanwezigheid op feesten en contacten met dubieuze figuren. Dat hij zich graag mengde met de mannen die de laatste jaren boven komen drijven als goorlappen met misbruikzaken.

Hij zelf ook opschepte hoe hij vrouwen "by the pussy" kon grabben en ze dat dan gewoon toelaten.
Hoe laatdunkend hij anderen en vooral vrouwen bejegent, typische machtsmisbruik kenmerken toont.

Dan ben ik toch wel heel benieuwd of zijn naam ook nog wel een paar langs gaat komen en dat nog even bovenop zijn lijstje van moreel corrupte en strafbare feiten komt.

Cer

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:14

Er wordt nogal wat gesuggereerd :)
Het gemak waarmee dingen geroepen worden (mma worstelaar, starlink en de verkiezingen, Diddy & Trump) is best verbazingwekkend soms.

“We” willen dat mensen niet liegen en draaien, dat mensen een fair trial krijgen.. maar blijkbaar behalve als iemand de tegenpartij is, dan maakt t niet meer uit ?

Mijn mening in deze is gelijke monniken gelijke kappen. Als er niks over de democraten gelogen mag worden, dan ook niet over de republikeinen. En, wat ook vaak tijdens rechtszaken ter sprake komt, als iemand a, b en c gedaan heeft, wil dat niet zeggen dat ze d óók gedaan hebben.
Wat zij (de advocaten) dan ook vaak zeggen, en daar ben ik het wel mee eens, is: als ze dit nu over deze persoon kunnen zeggen, dan kan dat ook een keer bij jou gebeuren. Daarom moet alles zo eerlijk mogelijk gaan en ondersteund door bewijs (en dan ook in sommige gevallen beyond reasonable doubt)

Ik denk dat dat is wat me soms stoort in dit soort discussies.. ik ben niet voor de ene of voor de ander, maar ik vind het meten met verschillende maten soms gewoon vreemd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:31

Ben ik met je eens hoor. Maar al met al geef ik alleen maar aan dat ik benieuwd ben wat er wellicht nog boven komt drijven nu het hele zaakje van jetset-feestjes / machtsmisbruik toch echt wel opengebroken lijkt te worden.

Trump staat vaak zat met deze mannen op de foto. En zijn eigen gedrag is heel erg questionable.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 11:18

Oké dat snap ik

Maar, Diddy heeft openlijk Biden gesteund, tegen Trump. Dus als je de insinuatie maakt van Diddy en Trump gebaseerd op..wat? Wat maak je dan van de steun van Diddy aan Biden?
Ik denk dus dat je beiden niet moet doen, want (nog) geen bewijs.

Al met al heb ik een keer over Biden gezegd dat de man niet te volgen is tijdens speeches en toen werd me toch flink de oren gewassen, én ik ben erop terug gekomen.
Ik heb ook over Kamala gezegd dat ik haar niet concreet vond, sterker nog, toen iemand anders ook zoiets zei werd er nog net geen mysogenie genoemd (maar het leek er sterk op). Dat kan gewoon..

Maar op een paar beweringen die hier gedaan worden over de andere en die niet juist zijn, wordt nooit meer op teruggekomen, en over andere zaken mag men van alles speculeren..
dat is het, in mijn optiek, storende aan discussie soms.
Tuurlijk hoort speculeren erbij, maar dan wel over iedereen, en soms is iets wel waar of niet waar, en dan kan daar gewoon over gesproken worden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 11:51

Je kan jaren lang bevriend zijn met iemand en deelnemen aan rare feestjes. Dat je samen "een gezellige tijd" :r beleeft. Maar jaren later hoef je qua politiek niet achter datzelfde poppetje te staan omdat die bvb. nogal de neiging heeft om "minorities" als minderwaardig te zien en te benadelen. Dat is iets waar je op af kan knappen.

Dat je dan liever een Biden aan de macht hebt, die minorities wat meer lijkt te willen helpen, lijkt me logisch.

Het is simpelweg als volgt: Ik sluit van bijna niemand uit dat die voor kunnen komen in documenten en video's van dit soort "heren" als Weinstein, Diddy en Epstein. Alleen al omdat er ook een element in zit van het drogeren van A-listers, ze filmen in allerlei hele genante situaties, en vervolgens die beelden gebruiken om ze te chanteren.

Maar Trump is simpelweg wel 1 van de laatste figuren waarvan het me zou verbazen als die wel de lol inzag van zulke feestjes. Gezien zijn eigen uitspraken en gedrag die veelvuldig op video vastgelegd zijn. Waarin hij duidelijk laat blijken het geen probleem te vinden om mensen te domineren, schofferen en kapot te maken -O-

En ik vind het een interessante ontwikkeling dat er nu heel veel boven water dreigt te komen van wat allerlei "grote namen" uitgespookt hebben. Lijkt mij een goede zaak dat daar opener over gesproken kan worden en er beelden boven water komen waar ze niet onderuit kunnen wezelen :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 11:55

Dat was niet helemaal mijn punt :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 12:02

Het mijne wel :P

Ik zeg ook helemaal niet met zekerheid dàt Trump naar boven zal komen.
Maar dat ik het interessant vindt òf het zal gebeuren met al deze ontwikkelingen (van niet alleen Diddy maar dat hele wespennest van misbruikers van de laatste jaren) omdat ik me dat heel goed voor kan stellen.

Meer is het niet. In een kletsgroepje op een paardenforum.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 13:07

Het hele Diddy / Epstein verhaal is fascinerend en gruwelijk tegelijkertijd..
ik weet niet of je bekend bent met het verhaal van oa Shirley Temple?
Dat soort dingen is al, misschien wel zo oud als de mensheid…

Wel goed om te lezen dat je eigenlijk niet perse ingaat op mijn gesprek, maar je eigen punt verder maakt :j

Dat het een forum is maakt niet uit, hier over het hele forum worden opmerkingen gemaakt over speculatie, misinformatie, media etc. Dat houdt niet ineens op bij dit topic ofzo .. :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 13:21

Tja ik snap het probleem niet zo denk ik, want ik ben het gewoon met je eens wat dat betreft :=

Ik heb weinig weet van Shirley Temple, maar de verhalen van misbruikte (op allerlei manieren) kindsterretjes en anderen in de entertainment industrie gaan ook al decennia lang rond natuurlijk. Zijn allemaal situaties van grote namen van mensen met veel macht, die deze macht misbruiken en heel goed wisten dat eigenlijk niemand ze aan durfde te pakken.

Ik vind het een goede ontwikkeling wanneer dat wereldje van machtsmisbruikende mannen (en vrouwen) afgebroken wordt. Dat dit soort toxic macho gedrag bestraft wordt. En imo maakt Trump gewoon deel uit van dat wereldje, ongeacht hoe diep hij er precies in zat.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 13:25

Ja, je gebruikt heel veel tekst en ontkenningen, maar puntje bij paaltje suggereer je gewoon dat hij pedofiel is :D

Eens met Cer, beter gewoon feitelijk houden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 13:30

Tja het is maar net hoe je het lezen wilt denk ik, en wat vindt jij een pedofiel...?

Er zullen mensen zijn die iemand al een pedofiel noemen als die het leuk vindt om blote 15-jarige meiden te bekijken in de kleedkamer bij een Miss verkiezing.

Zou jij / jullie zelf vreselijk verbaasd zijn bij het zien van beeldmateriaal van Trump die iets te cosy doet met minderjarige meisjes....?

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 13:38

Hij heeft natuurlijk ook wel bizarre uitspraken gedaan richting minderjarige meisjes.

"I'm going to be dating her in 10 years. Can you believe it?"
"She’s got the best body." (over zijn 13-jarige dochter)
"You see these incredible looking women. I sort of get away with things like that." (over zijn bezoeken aan kleedkamers van minderjarige meisjes)
"If Ivanka weren’t my daughter, perhaps I’d be dating her."
"Wow, just think, in a couple of years, I’ll be dating you." (tegen een groep minderjarigen.)
"I’ll go backstage before a show, and everyone’s getting dressed and ready... You know, I’m allowed to go in because I’m the owner of the pageant." (waar tieners aan het omkleden waren)
"What’s too young? You can have it all if she looks old enough."

Deze uitspraken zijn uiteraard geen bewijs voor pedofiele handelingen, maar het zou me ook niet verbazen als dit uiteindelijk wel naar boven komt.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 14:13

Hier valt toch geen discussie over te voeren? Wat jij of ik een pedofiel vind is niet relevant, precies daarom hebben we de wet en staat daarin vast wanneer iemand een pedofiel is( wat trouwens nog wat anders is dan strafbaar zijn, maar dat terzijde)

Het is gewoon niet waar totdat het bewezen is dat het wel zo is. Want voordat je het weet is benoemen dat je dochter een prachtig lijf heeft pedofilie en ben je dus al veroordeeld door het publiek voordat het zo is.

Als je mijn mening wil weten: denk je niet dat zoiets allang naar boven had gekomen als hij dit vollop gedaan had? Het is niet alsof hij pas bekend is sinds een jaar of 2.

Dat een president niet gescreend word tot en met hoeveel scheten hij per dag laat? Dat team Harris niet geprobeerd heeft hier in iets boven te krijgen?

Ik denk dat het niet perse een vrouwvriendelijke vent is, maar dat is heel wat anders dan iemand beschuldigen van pedofiel zijn( en er dan ook nog steeds een beetje omheen kletsen dat je dat niet doet, dat is nog het mooiste :+ )

Je moest Biden eens betichten van dementie, kon echt niet, dit kan blijkbaar prima :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 15:28

Ik denk ook dat het al boven was komen drijven als er echt onverkwikkelijke dingen gebeurd zouden zijn.
Aan de andere kant: hij heeft erg veel geld dus zwijggeld zou geen probleem moeten zijn.

Aan weer een andere kant: ik denk dat hij niet zou durven, al zou hij willen misschien. Hij lijkt me niet het type dat zichzelf verliest in the heat of the moment, als de consequenties zo heftig zijn.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 16:59

Los van Trump; iets kan ook waar zijn zonder dat het bewezen is. Helaas.
Maar ik ben het met je eens dat deze discussie niet gevoerd kan en hoeft te worden.
Het enige dat we weten zijn de shady uitspraken en zijn banden met o.a Epstein.
Daar kun je vooralsnog geen conclusies aan verbinden.

Ik zie hier overigens niemand zeggen dat Trump een pedo is?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:26

ruitje schreef:
Ja, je gebruikt heel veel tekst en ontkenningen, maar puntje bij paaltje suggereer je gewoon dat hij pedofiel is :D

Eens met Cer, beter gewoon feitelijk houden.

Wat zit je nou de hele tijd te zwammen ruitje :?
Misschien zelf ook even feitelijk houden....

Ik suggereer nergens dat hij pedofiel is. Sterker nog, ik denk niet dat hij valt op echt kleine kinderen.
Wel op goed ontwikkelde minors :j

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:52

pmarena schreef:
…boven komt drijven nu er steeds meer naar buiten komt van die Weinstein en Diddy ellende van misbruik en pedofielen gedoe. Het zou zomaar kunnen dat Trump daar ook wel van mee geprofiteerd heeft gezien hij wel into macht uitoefenen en kicken op tieners was.....

Het is licht suggestief misschien ..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:59

Zwammen ook echt :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 14:03

Ik geloof dat Pmarena niet veel meer wil zeggen dan, gezien zijn verleden/uitspraken/sociale netwerk etc etc, de kans dat hij zulke foute dingen op zijn kerfstok heeft, net wat groter is dan bij Jan de buurman. Ik denk dit overigens (ook).

Dat heen en weer steken lijkt me niet nodig.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 14:05

Cer schreef:
pmarena schreef:
…boven komt drijven nu er steeds meer naar buiten komt van die Weinstein en Diddy ellende van misbruik en pedofielen gedoe. Het zou zomaar kunnen dat Trump daar ook wel van mee geprofiteerd heeft gezien hij wel into macht uitoefenen en kicken op tieners was.....

Het is licht suggestief misschien ..

Ja hooguit.... ik ben gewoon benieuwd hoe diep Trump en de figuren die hij om zich heen verzamelt, in dit soort wereldjes blijkt te zitten en dat lijkt me niet meer dan logisch gezien zijn naam -tig keer genoemd schijnt te worden in dergelijke files en hij graag in die regionen verkeerde en het wel toffe gasten vond, het ook wel waardeerde dat Epstein "likes them on the younger side - just like me". Of iets van die strekking wat hij zelf vastgelegd gezegd heeft.

Dan zeg ik toch in de verste verte niet dat ik denk dat hij pedofiel is / kleine kinderen wat heeft aangedaan, dat is heel wat stappen verder dan over de grenzen gaan van goed ontwikkelde tieners....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 14:35

Dan vind ik alsnog, ailil, dat het gek is dat je wel over Trump / musk misinformatie (om het woord maar te gebruiken) mag schrijven zonder daar zelf op terug te komen…
Dat is niet steken .. dat is gewoon aangeven “joh, dit is niet waar wat je schrijft, kom er gewoon op terug” Waarom dat meten met twee maten, dat is gewoon raar..

Als over Biden werd gezegd dat het gek is dat hij aan het haar van kinderen ruikt of dat er vreemde beelden van hem zijn dan wordt iemand de oren gewassen want leugens ..

Trump is niet mijn persoon, ik vind t een rare kerel en ik vraag me heel erg af of t goed gaat komen, maar dat eenzijdige geventileerd draagt volgens mij niks bij aan een zinnige discussie

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 15:08

Waar plaats ik mis-informatie dan volgens jou / jullie.... :?

Als iemand dat over Biden zet dan heb je gewoon gelijk, het is ook apart dat 'ie dat doet en het staat veelvuldig op beeld. Echter als je zegt "kijk het is een pedofiel omdat hij dat doet" ja dan zeg ik er wat van.

Ik vind Trump een gevaar voor de maatschappij maar beweren dat ik zeg dat het een pedofiel is dat is echt uit een hele dikke duim gezogen hoor :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 16:20

Dat heb ik nu denk al 4x aangegeven.. het is misschien onschuldig (starlink, mma) maar het klopt toch niet.

We gaan nu door op punten en komma’s maar dat is het issue niet.

Ik heb er een keer iets over geschreven meen ik me te herinneren.. dat het vreemd was .. maar toen werd me goed duidelijk gemaakt dat het komt omdat ie kleinkinderen heeft, een vriendelijke man is etc.
Maar het gaat niet om de onderwerpen an sich, het gaat om het principe in het algemeen en daarom lig ik denk vaak niet goed in het gesprek :)

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 19:55

Maar dat over Trump MMA is geweest, is toen toch ook recht gezet? Daarvan is ook gezegd dat het niet klopte. Of doel je op iets anders?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 20:55

Ik weet niet wie het recht gezet heeft? Ook niet de suggestie dat starlink de verkiezingen gerigged zou hebben..

Maar goed, ik heb m’n punt gemaakt voor mezelf iig.

Ik las dat men haaat wil maken met de oorlog in Oekraïne stoppen, voordat trump T gaat doen.. ik ben benieuwd wat dat voor gevolgen gaat hebben

Kabinet sluit onderhandelingen met Rusland over vrede in Oekraïne niet uit https://www.nu.nl/binnenland/6339263/ka ... t-uit.html