Oh ik zeg niet dat Trump een pedofiel is. Maar dat het me absoluut niet zou verbazen als die ook vervelende dingen gedaan heeft die op camera terechtgekomen zijn. En dat daar heel best minors bij kunnen zitten. Zoals hij zelf al zei, he likes them on the younger side. En het is natuurlijk ook al over de schreef dat hij van die miss verkiezingen organiseerde met jonge meiden en dan door de kleedkamer ging lopen "inspecteren" terwijl tieners daar in hun blootje stonden en zich er uiteraard heel ongemakkelijk bij voelden

Neem daarbij zijn aanwezigheid op feesten en contacten met dubieuze figuren. Dat hij zich graag mengde met de mannen die de laatste jaren boven komen drijven als goorlappen met misbruikzaken.
Hij zelf ook opschepte hoe hij vrouwen "by the pussy" kon grabben en ze dat dan gewoon toelaten.
Hoe laatdunkend hij anderen en vooral vrouwen bejegent, typische machtsmisbruik kenmerken toont.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd of zijn naam ook nog wel een paar langs gaat komen en dat nog even bovenop zijn lijstje van moreel corrupte en strafbare feiten komt.