runningkawa schreef:Iedereen mag van mij roken, zoveel hij wil (alleen niet uitademen![]()
)
Oei dat gaat moeilijk worden

Ik zal het zo even proberen voor je, maar niet boos worden als het niet lukt hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Iedereen mag van mij roken, zoveel hij wil (alleen niet uitademen![]()
)
gohya schreef:Ik begrijp al die drukte niet zo om sigaretten,laten ze eerst de andere dingen verbieden die nog véél slechter zijn voor de gezondheid!Je druk maken om mensen die roken is heel slecht voor jou gezondheid!
loveyoutoo schreef:Omdat er andere dingen zijn die ook kankerverwekkend en slecht zijn moeten we het roken maar accepteren?
Dat is net zoiets als zeggen dat je vind dat de arme mensen in Nederland niet geholpen hoeven worden, want in Afrika is het nog veel slechter. Nee, laten we eerst alle wereldproblemen oplossen voordat we over zoiets beginnen als een rookvrije horeca
gohya schreef:Ik begrijp al die drukte niet zo om sigaretten,laten ze eerst de andere dingen verbieden die nog véél slechter zijn voor de gezondheid!Je druk maken om mensen die roken is heel slecht voor jou gezondheid!
gohya schreef:Heeft iemand dé tip?een serieuse tip.
IKbenEllen schreef:gohya schreef:Heeft iemand dé tip?een serieuse tip.
Serieuze tip, zo ben ik zelf gestopt van een pakje per dag: gewoon geen sigaret aansteken.![]()
En geloof me, ik vond het meevallen.
gohya schreef:"Ikben Ellen" Zoals? alcohol, de verstikkende rook uit vuurwerk,asbest,chemische middelen in het zwemwater,De scherpe lucht uit bepaalde spuitbussen,ongedierte bestrijdings middelen.
IKbenEllen schreef:gohya schreef:Heeft iemand dé tip?een serieuse tip.
Serieuze tip, zo ben ik zelf gestopt van een pakje per dag: gewoon geen sigaret aansteken.![]()
En geloof me, ik vond het meevallen.
Citaat:Als ze roken zo graag uit de wereld willen hebben,laat rokers dan gratis afkicken