300 a 400 dazen vangen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re: 300 a 400 dazen vangen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 09:04

Renske_ schreef:
In 4 dagen tijd 427 dazen gevangen op het werk Haha! Haha!

en dat met wind, regen, weinig zon en weinig dazen op de paarden...
helaas is er nu wachttijd op de loer dus die van mij thuis is er nog niet Verdrietig

Gelukkig betekend dat dat hij heel veel word verkocht, weg met die dazen!!!! Duivel

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:11

LCharlotte schreef:
Gelukkig betekend dat dat hij heel veel word verkocht, weg met die dazen!!!! Duivel

Maar ook heel creatief wordt gemaakt, en die werken ook Knipoog

viewtopic.php?f=120&t=789793

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:15

kim26 schreef:
wow dat is al niet slecht zeg, ben benieuwd of het zo goed blijft gaan, hou je berichtjes even in de gaten, want waar die loer staat, dat is vlak bij ons. En ben toch wel aan overwegen om er misschien 1 of meer te kopen als het echt werkt. Weet je hoe lang er wachttijd op zit op dit moment.

Je zit dichter bij Hoogeloon dan Bergeijk dacht ik? hier in Hoogeloon staan er al 3! en nr 4(de mijne Knipoog ) is dus onderweg!
Stal Beijsens, Stal Burg (mn buurman, zag de Loer van een afstandje staan) en de Bemi Hoeve hebben er alle3 al eentje staan, dus best veel vallen voor zo'n klein dorpje Go jij! Go jij!

Ik hoop dat die van mij er snel is, op de site stond gistermiddag dat er vanaf 15 juni enkele weken wachttijd was zei ons mam, maar dat zag ik vandaag niet staan. De mail om te betalen hebben we inmiddels wel gehad dus hoop dat hij er snel is!

@ Sarabande, ik ga het knutseltopic eens bekijken! op mn werk vangen we er dus al ruim 100 per dag zonder dat het dazen-weer is(regen, wind en geen zon, benieuwd wta we vangen als het zonnig weer is Bloos! ) dus als dat thuis ook zo gaat wil ik er wel een Loer bij, maar een 2e echte kan ik ff niet betalen helaas!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:40

Gelukkig hebben wij geen enkele weken wachttijd Knipoog
Hebben alweer spul in huis voor val 2 en 3 Duivel

Ik geef er ruime bekendheid aan..de val..wie weet schaft men er een aan. We weten t al, hoe meer hoe beter.
Heb er elke keer verschillende soorten dazen in zitten en ook in grootte.
Gisterenavond vloog er een joekel om de benen van Banish. Een zwarte/donkere, grote..da's toch een horzel?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:43

Branca, kan ik er niet eentje bij jou bestellen over een week of 3, dan heb ik mn salaris weer gehad Schijnheilig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:44

Branca ik dacht dat we uit respect voor ts, hier niet over valse dazenvangers gingen hebben. Lachen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:48

katiavl schreef:
Branca ik dacht dat we uit respect voor ts, hier niet over valse dazenvangers gingen hebben. Lachen

Pardon Verward

Wat is er respectloos aan het namaken van een al nagemaakte en hele dure dazenvanger en wat is er vals aan die zelfgemaakte dazenvangers???

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:52

Katiavl schreef:
Branca ik dacht dat we uit respect voor ts, hier niet over valse dazenvangers gingen hebben

Ik dacht dat we t daar al over gehad hadden Koe

Sarabande schreef:
Wat is er respectloos aan het namaken van een al nagemaakte en hele dure dazenvanger en wat is er vals aan die zelfgemaakte dazenvangers???

Inderdaad, mee eens. Haha! Maar dat is eerder ook al aan bod gekomen dat we het eens waren en dat meerderen dat vinden... Knipoog

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:03

Ik heb jullie al eerder gevraag ddat soort dingen dan graag in een ander topic te bespreken, die inmideels geopend is. Dit topic is geopend voor geinteresseerde in voor de LOER en om informatie te verstrekken.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:06

LC, je klinkt wat gefrustreert, alsof je aandelen in de Loer hebt. Branca post alleen dat ze ruime bekendheid geeft en hoopt dat er meer mensen 1 bestellen. Het gaat toch om het aantal gevangen dazen/ dat er dazen worden gevangen, wat maakt het uit wat voor ding ze vangt?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:09

Nogmaal sik heb geen andelen in de LOER, ik begin inderdaad gefrustreerd te raken omdat ik al meerdere malen aangegeven heb dat ik dit jammer vind en heb verzocht dit elders te plaatsen. Als ik een topic start over een nieuw Anky product zou ik het ook niet leuk vinden als het vervolgens een topic werd waar mensen ervaringen uit gingen delen over hoe het na te maken.

Verder, hoe meer dazen gevangen worden des te beter, daar ben ik het absoluut met jullie eens Haha! Ja

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:01

LCharlotte schreef:
Ik heb jullie al eerder gevraag ddat soort dingen dan graag in een ander topic te bespreken, die inmideels geopend is. Dit topic is geopend voor geinteresseerde in voor de LOER en om informatie te verstrekken

Er was 2 x een topic gestart en weer gesloten. Is er weer een nieuwe?

Geen frustraties, da's niet gezond en niet nodig. Knipoog
Hebben allemaal hetzelfde idee voor ogen.. rustig aan. Ach gut

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:02

Okeeee Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:03

Ik snap echt niet wat de mensen hebben met aandelen, echt raar om zo iets te zeggen. En zeker als de vraag al drie keer gesteld is geweest. Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:04

Hebben ze nu eigelijk een patent, ik hoor sommige erover praten?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:05

Ja hahaha ik denk dat ze dat idee krijgen omdat ik geen prijs stel op het uitgebreid bespreken over hoe de LOER na te maken. Maar het is echt niet het geval Lachen

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:45

Ik ben het er mee eens dat dit Topic niet bedoeld is voor knutselaars zoals LCharlotte ook herhaaldelijk heeft gezegd.
Hier kun je praten over de Loer en er 1 bestellen als je dat wilt.

Heb je er het budget niet voor dan moet je inventief zijn, zo inventief zelfs dat je zelf ook het knutseltopic kan vinden want dat is nog steeds open.
Ik plaats hier dan ook niet de link er naar toe en dat verzoek ik anderen ook niet te doen. ZO blijft dit Topic voor de Loer zelf en zo blijf je tenminste een beetje uit elkaars vaarwater.

Een beetje respect voor de makers/ontwikkelaars van de Loer moeten we met zn allen toch wel op kunnen brengen. Tenslotte proberen ze onze paarden aangenamer de zomer door te krijgen..
Daar kunnen jullie best een beetje respect voor opbrengen toch ?

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:55

Dan nog eens een vraag, hoe lang duurt het voordat je een mailtje krijgt met een betalingsverzoek?

kim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:54

Citaat:
Renske_
Je zit dichter bij Hoogeloon dan Bergeijk dacht ik? hier in Hoogeloon staan er al 3! en nr 4(de mijne Knipoog ) is dus onderweg!
Stal Beijsens, Stal Burg (mn buurman, zag de Loer van een afstandje staan) en de Bemi Hoeve hebben er alle3 al eentje staan, dus best veel vallen voor zo'n klein dorpje Go jij! Go jij!

Ik hoop dat die van mij er snel is, op de site stond gistermiddag dat er vanaf 15 juni enkele weken wachttijd was zei ons mam, maar dat zag ik vandaag niet staan. De mail om te betalen hebben we inmiddels wel gehad dus hoop dat hij er snel is!

Ja inderdaad ik zit dichter bij hoogeloon, maar wist nog niet dat ze daar ook stonden, zal daar ook eens vragen hoe het bij hun gaat, want het was vandaag weer hopeloos, ze stonden rond 7 uur buiten en om 10:30 werden ze knettergek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:55

Ik had ze om 6 uur buiten, de hele week ging het redelijk goed, vandaag gingen ze om kwart over 8 binnen staan Verdrietig

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 14:59

Dankjewel Perrokai

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:47

runningkawa schreef:
Ik had ze om 6 uur buiten, de hele week ging het redelijk goed, vandaag gingen ze om kwart over 8 binnen staan Verdrietig

Ze zijn bij ons om 13.30 naar buiten gegaan en om 14.00 weer naar binnen, was geen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:50

sarabande schreef:
katiavl schreef:

Pardon Verward

Ben ik het dus mee eens, blijkbaar is onze oerhollandse LOER al nagemaakt.

Ben we benieuwd naar de resultaten. Een dag zoals deze, kunnen de paarden met de LOER nog gewoon buiten blijven? Want het moet nog komen hoor de echte ellende, we denken dat het nu erg is, maar wacht maar af.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:52

Ik vrees dat je pas echt effect volgend seizoen gaat voelen, want dan gaat er een daling in de lokale populatie zijn. Nu vliegen alle nakomelingen ook nog rond, en als je weet dat elke daas zoveel eitjes legt. Dan vliegen er voor elke daas die in jou val zit zoveel nakomelingen rond.

Respectloos is, als de ts het vraagt er niet over te hebben omdat het een topic over de echte loer is. Blijven over de namaak hebben. En ja dat vind ik respectloos voor de ts, ze heeft het netjes gevraagd Lachen

Mischien een idee om voor het volgende topic toestemming te vragen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:54

katiavl schreef:
Ik vrees dat je pas echt effect volgend seizoen gaat voelen, want dan gaat er een daling in de lokale populatie zijn. Nu vliegen alle nakomelingen ook nog rond, en als je weet dat elke daas zoveel eitjes legt. Dan vliegen er voor elke daas die in jou val zit zoveel nakomelingen rond.

Respectloos is, als de ts het vraagt er niet over te hebben omdat het een topic over de echte loer is. Blijven over de namaak hebben. En ja dat vind ik respectloos voor de ts, ze heeft het netjes gevraagd Lachen

Mischien een idee om voor het volgende topic toestemming te vragen Lachen

Daar heb je gelijk in.