kim26 schreef:wow dat is al niet slecht zeg, ben benieuwd of het zo goed blijft gaan, hou je berichtjes even in de gaten, want waar die loer staat, dat is vlak bij ons. En ben toch wel aan overwegen om er misschien 1 of meer te kopen als het echt werkt. Weet je hoe lang er wachttijd op zit op dit moment.
Je zit dichter bij Hoogeloon dan Bergeijk dacht ik? hier in Hoogeloon staan er al 3! en nr 4(de mijne
) is dus onderweg!
Stal Beijsens, Stal Burg (mn buurman, zag de Loer van een afstandje staan) en de Bemi Hoeve hebben er alle3 al eentje staan, dus best veel vallen voor zo'n klein dorpje
Ik hoop dat die van mij er snel is, op de site stond gistermiddag dat er vanaf 15 juni enkele weken wachttijd was zei ons mam, maar dat zag ik vandaag niet staan. De mail om te betalen hebben we inmiddels wel gehad dus hoop dat hij er snel is!
@ Sarabande, ik ga het knutseltopic eens bekijken! op mn werk vangen we er dus al ruim 100 per dag zonder dat het dazen-weer is(regen, wind en geen zon, benieuwd wta we vangen als het zonnig weer is
) dus als dat thuis ook zo gaat wil ik er wel een Loer bij, maar een 2e echte kan ik ff niet betalen helaas!