Dat je toch wel een beetje een mening moet gaan vormen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:ik heb de beide testen gedaan en ik ben dus rassistisch ik ben nog rechtser dan geert wilders
MissJ schreef:En dat is nou juist de "grap". Het lijkt momenteel een ware hype om SP te stemmen, maar kijk eens naar het verkiezingsprogramma, dat is om te janken. Ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk gedaan hebben, en of ze dan nog steeds zoveel stemmen zouden krijgen.
En armoede is idd relatief. Ik leef al jaren onder de armoedegrens, maar voel me niet zo. En de grap is dat ik juist een groot voorstander ben van het zogenaamde Quote 500 kabinet.![]()
![]()
Maethoriel schreef:Enerzijds heeft de SP een hoop goede punten en vind ik Marijnissen erg sympathiek. Toch vraag ik me bij een hoop dingen af hoe ze dat willen gaan realiseren...
xxJacqyxx schreef:
Zou je op iemand gaan stemmen omdat je diegene sympathiek vindt?
Marjolein schreef:Ondanks het politieke beleid zitten jullie nu blijkbaar wel ruim boven de armoedegrens.
MissJ schreef:En dat is nou juist de "grap". Het lijkt momenteel een ware hype om SP te stemmen, maar kijk eens naar het verkiezingsprogramma, dat is om te janken. Ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk gedaan hebben, en of ze dan nog steeds zoveel stemmen zouden krijgen.
En armoede is idd relatief. Ik leef al jaren onder de armoedegrens, maar voel me niet zo. En de grap is dat ik juist een groot voorstander ben van het zogenaamde Quote 500 kabinet.![]()
![]()
Sammie schreef:De stomwijzer is veel leukerAlleen er kwam bij mij CDA uit en dat gaat 'm echt niet worden.
Everest schreef:Ik mag dit jaar voor het eerst stemmen..
Maar ik heb echt geen idee wat.. :S
Ik heb die stemwijzer ingevuld.. en daar kwam SP uit..
Ik moet er dus nog even over nadenken..
janinetjjj schreef:Sammie schreef:De stomwijzer is veel leukerAlleen er kwam bij mij CDA uit en dat gaat 'm echt niet worden.
Die is te vaag
mawaikee schreef:Kan iemand mij misschien specifieke gegevens geven over die middeninkomens...iedereen roept maar, maar ik heb daar nog niets concreets over gezien en gehoord.
De SP tov de middeninkomens: "Mensen op het sociaal minimum gaan er gemiddeld ongeveer 10 procent op vooruit. Werkenden met een laag inkomen gaan er zo’n 13 procent op vooruit. Ook de middeninkomens gaan er duidelijk op vooruit in vergelijking met voortzetting van het huidige kabinetsbeleid".
Iedereen die Bos een kwal vindt? Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat het een hele aardige en leuke vent is, die ook echt daadwerkelijk alles wat hij zegt meent!!!!
En SP een Hype? Ben vanaf mijn 16e lid van SP en Rood (jong in de SP), dus hype, nee niet bepaald...
Machie schreef:voor iedereen die het nog niet weet: www.stomwijzer.nl
CGJ12 schreef:Ik heb gisteren (n)iets gemist op Ned3......... Waarom zat Wouter daar eigenlijk niet bij BNN?