Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:00

contessa schreef:
Ik denk dat jij een probleem hebt met je eigen zelfvertrouwen en dat je daaruit handelt. Het gaat zoals ik hier boven lees niet alleen om bloot maar ook om mooi. Dat laatste zegt mij genoeg....

Dat lijkt me evengoed een aanname vanuit een bepaalde basishouding. Je kunt het ook anders interpreteren.

Want je kunt het ook zien als een voorbeeld dat er weer de nadruk gelegd wordt op het uiterlijk, dat het illustreert dat veel dingen om dat uiterlijk draaien. Dat is een bezwaar dat op pagina 1 tm 10 ook duidelijk is aangegeven. Steeds opnieuw, steeds maar weer wordt aan alle kanten in de maatschappij benadrukt hoe belangrijk het uiterlijk is. Dat vind ik storend - niet omdat ik mijzelf daar onzeker door voel, maar omdat ik veel liever beoordeeld wil worden op mijn persoonlijkheid, mijn kundigheid, mijn inzet, mijn gevoel van humor, mijn medemenselijkheid, nou ja, op de inhoud meer dan op mijn uiterlijk.

Dat kun je afdoen als gebrek aan zelfvertrouwen (of misschien zelfs jalouzie)- maar het argument werkt beide kanten op: misschien zijn de mensen die de nadruk op hun uiterlijk leggen wel heel onzeker over hun persoonlijkheid.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:03

maraartje schreef:
Paraat heeft het goed... En ik wil daarbij zeggen dat ik een slechthorend bent.. dat is reden oorzaak. Maar ja ik probeer het wel best doen , dat is ook goeie oefening. Dank u voor het begrip.

even off topic....maar jij bent toch gewoon Nederlandse?? Ik vind, omdat je slechthorend bent, dit geen excuus om zo te schrijven...sorry!

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:09

Ik ben gewoon nederlandse.. off course. Niet ieder slechthorende kan zo goed nederlands schrijven ... Het is net een bus die je mist en het is bijna onmogelijk om de bus inhalen.

Mening van mij : Ik vind geen goed idee om actie uitvoeren tegen bloot op TV. Want zij doen het al jaren met zo;n actie. En ik vind hoe ieder persoon geniet of niet . Als je niet wilt kijken dan zet tv uit, of zapt naar andere zender.. Oky?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:14

Maraartje: als je de eerste paar pagina's van het topic even doorleest, dan hoeven wij het hele verhaal niet meer opnieuw te typen. Dan weet je gelijk waarom uitzetten van de tv niet echt een oplossing is.
Je hoeft niet alles door te lezen, de laatste 20 pagina's bevatten niet zoveel nieuws.

Overigens vind ik dit bericht al veel beter te lezen! Het geeft niet als je foutjes maakt, maar probeer je tekst wel duidelijk te houden. Met leestekens en lege regels bijvoorbeeld. En wat kortere zinnen.

Dat doe je hier, en daardoor is het veel beter te volgen.
Maar als je hele lange zinnen maakt, of stukken tekst achter elkaar doorschrijft, dan kunnen wij er niet zoveel van maken.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:38

Ik vind excuses van een aantal wel op z'n plaats.
Shadow heeft wel goede tips, moest ook 3 keer lezen voor ik het volledig begreep, maar iemand die SH is, mag net zo goed op bokt reageren.

On topic heb ik niks te melden, heb alles al gezegd.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:45

Arnoud schreef:
Shadow heeft wel goede tips, moest ook 3 keer lezen voor ik het volledig begreep, maar iemand die SH is, mag net zo goed op bokt reageren.On topic heb ik niks te melden, heb alles al gezegd.

is volgens mij ook niemand geweest die heeft gezegd dat dat niet mag...dus begrijp jouw reactie niet. Er is gevraagd om leesbare en begrijpbare taal...niet meer niet minder

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:19

djuno schreef:
Arnoud schreef:
Shadow heeft wel goede tips, moest ook 3 keer lezen voor ik het volledig begreep, maar iemand die SH is, mag net zo goed op bokt reageren.On topic heb ik niks te melden, heb alles al gezegd.

is volgens mij ook niemand geweest die heeft gezegd dat dat niet mag...dus begrijp jouw reactie niet. Er is gevraagd om leesbare en begrijpbare taal...niet meer niet minder

Precies Knipoog
En ik denk dat ook een slechthorende een goede zin kan maken, alleen er misschien iets langer over doet. Niks mis mee imo.
De laatste reactie is al stukken beter leesbaar OK dan!

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:41

Dank je voor compiliment.. Daar ben ik blij om zo te horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:43

Ik heb vernomen dat eind van de zomer er een petitie wordt opgestart.

knollebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:50

haha nou ik ben zeer benieuwd wha ha ha

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:47

En bij wie of waar gaan ze die petitie inleveren? Waar gaan ze aktie voeren, alleen op bokt of door het hele land?

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:16

TheSam schreef:
En bij wie of waar gaan ze die petitie inleveren? Waar gaan ze aktie voeren, alleen op bokt of door het hele land?

Erg toepasselijke avater ook TheSam *LOL* Knipoog

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:31

Laten we een petitie rondsturen voor MEER bloot op tv

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 00:20

Zoals TheSam al vroeg, ik begrijp ook nog steeds niet wie er een petitie gaat aanbieden en aan wie? En wat staat er in?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:41

Arnoud schreef:

Go jij! Go jij!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:22

Arnoud schreef:

Wel kerels dan Bloos!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:57

50 - 50 ook goed?

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:55

Bloot op tv??

Het spijt me, maar ik zie heel weinig bloot op tv.
Die reclames na 12 uur zijn vrij irritant, maar voor de rest zou ik niet weten waar je je druk om maakt.

Wordt er zelfs nogal kriebelig van, als jij geen bloot op tv wilt, mag ik het dus ook niet meer zien??
Keuzevrijheid heet dat Lips are sealed

Maar goed, misschien is dit bericht allang 'oud nieuws' na 37 pagina's

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:08

Heel oud nieuws essie79 Haha!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:07

essie79 schreef:
Bloot op tv??

Het spijt me, maar ik zie heel weinig bloot op tv.
Die reclames na 12 uur zijn vrij irritant, maar voor de rest zou ik niet weten waar je je druk om maakt.

Wordt er zelfs nogal kriebelig van, als jij geen bloot op tv wilt, mag ik het dus ook niet meer zien??
Keuzevrijheid heet dat Lips are sealed

Maar goed, misschien is dit bericht allang 'oud nieuws' na 37 pagina's

maar ik ben het er wel mee eens hoor Ja Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 22:24

Ik ben niet voor of tegen bloot op tv. (ik heb al eerder posts gestuurd) maar ik heb in een ander topic ook mee gediscusierd over een jongen van 14 die een meisje van een jaar of 6 verkracht had ik was de enige die zei dat dit deels door de maatschappij komt (dus ja bijv. door bloot op tv) hier werd ik meteen op aangevallen dat die jongen heus wel wist wat hij deed en dat dat helemaal de schuldt van de maatschappij niet was. en nu zegt iedereen opeens dat de maatschappij hier wel schuldig aan is? (door te veel bloot op tv dus) er wordt dan wel niet letterlijk gezegt door dat bloot op tv ontstaan er verkachters maar ik denk dat het daar wel op slaat.ik snap gewoon niet dat hier mensen worden aangevallen die zeggen dat ze er NIET op tegen zijn en dat ik op dat topic werd aangevallen omdat ik de maatschappij deels de schuld gaf.

trouwens ik vindt zelf dat muziekzenders echt niet veel bloot uitzenden in vergelijking met de ander zenders als rtl net 5 en sbs

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 22:30

Maartje1990 schreef:
ik snap gewoon niet dat hier mensen worden aangevallen die zeggen dat ze er NIET op tegen zijn en dat ik op dat topic werd aangevallen omdat ik de maatschappij deels de schuld gaf.

Maartje: er lezen heel veel mensen mee op Bokt, en de mensen die in het ene topic reageerden zijn waarschijnlijk anderen dan de mensen die hier reageren. Bovendien zul je bij teruglezen hebben gezien dat de meningen nogal uiteenlopen Lachen

Maar ik kan wel met jouw mening meegaan: de maatschappij heeft zeker invloed op het beeld van kinderen over sex en macht. Dat maakt de daad van die jongen niet acceptabel, maar geeft de situatie wel een achtergrond. En misschien iets waarmee we dit soort dingen kunnen afremmen, zodat het nog minder voorkomt. (En dat laatste zou alleen maar mooi zijn, toch?)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:28

zo, ik ben weer terug van vakantie dus ik kan me er weer lekker tegenaan bemoeien.

Ik las dat het CDA in zn verkiezingsprogramma gaat zetten dat bloot en geweld niet of alleen laat uitgezonden zouden moeten worden. (je zou er bijna op gaan stemmen) Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 08:38

djuno schreef:
Arnoud schreef:

maar slechthorende kunnen niet goed schrijven. ik weet alleen dat ze het niet kunnen maar waarom dat moet je mij niet vragen. en shadow zegt dat ze iets moet doen wat ze niet kan. (of niet goed)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 08:40

beantsje schreef:
zo, ik ben weer terug van vakantie dus ik kan me er weer lekker tegenaan bemoeien.

Ik las dat het CDA in zn verkiezingsprogramma gaat zetten dat bloot en geweld niet of alleen laat uitgezonden zouden moeten worden. (je zou er bijna op gaan stemmen) Clown

Nou ik NIET!