Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Citaat:..vermoord door je eigen soort ..
Dat is iets wat bij heel veel dieren voorkomt, zelfs bij de mens. Dus zo heel vreemd zouden we dat niet moeten vinden.
DubbelFun schreef:Citaat:..vermoord door je eigen soort ..
Dat is iets wat bij heel veel dieren voorkomt, zelfs bij de mens. Dus zo heel vreemd zouden we dat niet moeten vinden.
Rivendell schreef:Klopt, maar in bv Afrika hebben ze meer ruimte om elkaar uit de weg te gaan. Hier krijg je nu situaties waarbij trekkende wolven niet anders kunnen dan door ander territorium te gaan.
En hoe meer wolven er komen, hoe dichter ze op elkaar komen te zitten.
Ja dan reguleren ze zelf hun aantallen maar wel op gedwongen manier
Citaat:Otterlo Gelderland
26-09-2024
05.30 uur
2 wolven aangereden op de N310 bij Otterlo
Update❗️❗️❗️
De foto's van de dode wolven niet horen bij de melding. Er zijn 3 jonge wolven dood gereden en in de afrastering gevonden op een afstand 600m.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Nyaleti schreef:Citaat:Otterlo Gelderland
26-09-2024
05.30 uur
2 wolven aangereden op de N310 bij Otterlo
Update❗️❗️❗️
De foto's van de dode wolven niet horen bij de melding. Er zijn 3 jonge wolven dood gereden en in de afrastering gevonden op een afstand 600m.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Hoe interpreteren jullie de update?want de fotos die erbij staan, zijn duidelijk op een weg?
https://www.facebook.com/share/p/9P3kxW6MndJYHMQW/
Wintu schreef:Rivendell schreef:Toch vind ik het sneu voor die wolven. Doodgereden worden, vermoord door je eigen soort. Stress omdat je nergens heen kan.
Dit werkt toch niet?
Helemaal met je eens hoor, de wolf reken ik het ook niet aan en die zie ik liever ook niet op een afschuwelijke manier de dood vinden.
Nog een stukje waar pro wolf zijn ogen voor sluit, dat ook de wolf uiteindelijk de verliezer is van het huidig beleid. Die mensen zijn ook niet pro wolf, maar vooral pro zichzelf en hun natte droom.
Popstra schreef:Ik ken die weg. Verbind de dorpen van een klein deel veluwe richting de A12
Daar word hard gereden en veel wild dood gereden.
Plus er hekken langs weerzijde staan. Besten kunnen in paniek geen kant op
Citaat:De wolf ging voor me uit.... ik merkte verandering in het gedrag van m'n paard, maar heb hem niet gezien... zijn sporen waren super vers... ik ben gelijk na de regen gaan rijden... je ziet het droge zand onder zijn afdruk.
Zandverstuiving Doornspijk
Elisa2 schreef:Popstra schreef:Ik ken die weg. Verbind de dorpen van een klein deel veluwe richting de A12
Daar word hard gereden en veel wild dood gereden.
Plus er hekken langs weerzijde staan. Besten kunnen in paniek geen kant op
![]()
En midden in de bossen en vlakbij het Planken Wambuis waar sowieso een roedel zit. Niet echt geweldig verlicht daar.
tienus63 schreef:Zichtmelding Doornspijk,Citaat:De wolf ging voor me uit.... ik merkte verandering in het gedrag van m'n paard, maar heb hem niet gezien... zijn sporen waren super vers... ik ben gelijk na de regen gaan rijden... je ziet het droge zand onder zijn afdruk.
Zandverstuiving Doornspijk
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/o6WjnM ... tid=WC7FNe