Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik geloof zeker wel dat de prijzen weer dalen, je zal altijd fluctuaties houden en nu zitten we even in een piek. Dat zie je ook bv na elke crisis; zodra de olieprijs zakt, zakt de brandstofprijs mee. De overheid kan hooguit de accijns terug verhogen, maar kan niet de olieprijs of de brandstofprijs bepalen.
Maar olie is wel steeds lastiger te winnen, het raakt uiteindelijk op, en er is nog steeds te veel vraag naar, dus dat de prijs in de toekomst steeds verder zal stijgen geloof ik wel.
8nnemiek schreef:Dat meen je niet joh!
Mensen kunnen ook nergens meer vanaf blijven
Icelandshet schreef:Is er eigenlijk een realistisch vooruitzicht op dat de benzine prijzen ook weer (sterk) gaan dalen? Hier een paard wat ruim 50km enkele reis verderop staat, écht niet meer grappig zo
Loretta schreef:Icelandshet schreef:Is er eigenlijk een realistisch vooruitzicht op dat de benzine prijzen ook weer (sterk) gaan dalen? Hier een paard wat ruim 50km enkele reis verderop staat, écht niet meer grappig zo
Er speelt veel meer dan enkel de oorlog
https://youtu.be/AQbmpecxS2w
Eloya schreef:Eloya schreef:Wij gaan zo op tripje Duitsland... zelfs vanuit Deventer loont het nu en goed excuus om er weer eens heen te gaan :p
Ik ben niet verder gekomen dan de parkeerplaats want de katalysator is onder mijn auto vandaan gejat
[ [url=m/F8YBoa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Petrichor schreef:Gelukkig heb ik gisteren getankt in Duitsland, maarja alsnog waanzinnige prijzen van 1.94. Uiteraard stukken goedkoper dan hier maar nog steeds waanzin.
Ik vraag mij echt af waar en wanneer de prijsstijgingen gaan stoppen? Hoe ver willen ze gaan? Hoeveel mensen moeten er eerst gigantisch in de problemen gaan komen?
ontherun schreef:Petrichor schreef:Gelukkig heb ik gisteren getankt in Duitsland, maarja alsnog waanzinnige prijzen van 1.94. Uiteraard stukken goedkoper dan hier maar nog steeds waanzin.
Ik vraag mij echt af waar en wanneer de prijsstijgingen gaan stoppen? Hoe ver willen ze gaan? Hoeveel mensen moeten er eerst gigantisch in de problemen gaan komen?
Dat vraag ik mij ook echt af. Het is ook niet zo dat het ov nu zo goedkoop is. En hier gewoon niet te doen. I’m weet nog dat ik naar België ging omdat ik hier geen 1,80 wilde betalen. Je wilt bijna terug naar die tijd nu