Ja koekoek, dat wist iedereen al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:En veel strengere toelatingseisen handhaven want ho is ho!
Ze hebben niet in de gaten dat ze de weerzin tegen asielzoekers alleen maar aanwakkeren want heb nog nooit gehoord van een land die zulke achterlijke dingen doet
chanicha schreef:Dat kan best purny maar er zijn mensen die al 15 jaar op de wachtlijst staan èn daarvoor betalen.
Mijn dochter zit al jaren in een klein driekamer appartement met drie kinderen, staat 11 jaar ingesxhreven en piest overal naast de pot, nu helemaal.
_San87_ schreef:chanicha schreef:En veel strengere toelatingseisen handhaven want ho is ho!
Ze hebben niet in de gaten dat ze de weerzin tegen asielzoekers alleen maar aanwakkeren want heb nog nooit gehoord van een land die zulke achterlijke dingen doet
Ik vraag me af hoe lang dit nog geaccepteerd gaat worden... Utrecht is al een drama wat (huur)woningen betreft. En dan is er ook nog een groep die bijna twee maanden lang voorrang krijgt.
Ik snap dat er voor de statushouders ook ruimte moet worden gevonden, maar waarom ten koste van Nederlandse jongeren en gezinnen.
De sociale huurwoningen hier in de wijk komen helemaal niet meer online zodat ingeschreven mensen kunnen reageren, er komen na een paar weken meteen statushouders in.
purny schreef:chanicha schreef:Dat kan best purny maar er zijn mensen die al 15 jaar op de wachtlijst staan èn daarvoor betalen.
Mijn dochter zit al jaren in een klein driekamer appartement met drie kinderen, staat 11 jaar ingesxhreven en piest overal naast de pot, nu helemaal.
Ik ben het er ook niet mee eens hoor, maar er zijn afspraken gemaakt met gemeentes mbt het huisvesten van statushouders.
Ik zie dit ook liever niet gebeuren maar je doet er niks aan. En jouw dochter is niet de enige
chanicha schreef:Hier gaat het altijd van de asielzoekerknuffelaar tegen degene die een realistische kijk heeft.
Ik heb niets tegen mensen die vluchten voor de oorlog oid maar ik denk dat 80% nergens voor hoefde te vluchten en ons land zien als een goudpot onder aan de regenboog en die moeten geweigerd worden.
Van mij mogen ze weer gaan controleren aan de grenzen want dat aanmelden in het eerste land waar ze doorkomen gebeurt ook niet.
purny schreef:chanicha schreef:Dat kan best purny maar er zijn mensen die al 15 jaar op de wachtlijst staan èn daarvoor betalen.
Ik ben het er ook niet mee eens hoor, maar er zijn afspraken gemaakt met gemeentes mbt het huisvesten van statushouders.
Ik zie dit ook liever niet gebeuren maar je doet er niks aan. En jouw dochter is niet de enige
chanicha schreef:Er komen er zoveel dat het niet goed te controleren is, kijk die burgemeester uit verweggistan die in Ter Apel is opgepakt omdat ze gezocht wordt. Ze is wel helemaal tot daar kunnen komen en zij is niet op de vlucht voor oorlog.
Sizzle schreef:germie schreef:Ook ik vind dat het nu veel te veel ten koste gaat van het eigen volk.
Waarom lukt het andere landen wel om asielzoekers te weren en hier niet?
Welke landen behalve Scandinavie en Engeland?
Sizzle schreef:Ik durf te wedden dat jij ook vooraan zou staan om naar een rijk land te verhuizen als NL onder water staat
Er moet zeker een beter beleid komen maar wat een enorm rechts geblaat hier in dit topic zonder cijfers.
Sizzle schreef:Ik durf te wedden dat jij ook vooraan zou staan om naar een rijk land te verhuizen als NL onder water staat
Er moet zeker een beter beleid komen maar wat een enorm rechts geblaat hier in dit topic zonder cijfers.