1 omdat de artsen zo snel ook vaak nog niets weten. 2 dat wij het niet hoeven te weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Nee er is verder niets verteld over zijn toestand als kritiek. En dat hij zelfstandig ademt. Ook niet waar en hoe zijn verwondingen zijn. Lijkt me logisch.
1 omdat de artsen zo snel ook vaak nog niets weten. 2 dat wij het niet hoeven te weten
pmarena schreef:We weten niet eens of hij in een coma ligt, toch? Misschien is hij wel gesedeerd en houden ze hem een bepaalde tijd in die staat voordat ze hem terug gaan proberen te halen
Ik ben vooralsnog blij dat er nog steeds geen overlijdensbericht is, hoe stoer zou het zijn als hij er weer bovenop komt. Als dat het geval is hoop ik wel dat hij niet als een schim van zichzelf moet leven want dat zou enorm triest zijn, als ze hem op die manier toch hebben kunnen breken zeg maar....
Babsiej schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... d-ontruimd
Jeetje … Ben benieuwd of het serieus is, of een mafketel die de boel op stelten denkt te kunnen zetten
Cayenne schreef:
Roosch schreef:Cayenne schreef:Ze nemen de dreiging in ieder geval heel erg serieus..
Maar wat moet de onderwereld met een aanslag op RTL Boulevard?
Ja. Of het zijn andere droeftoeters die misbruik maken van de situatie.
Citaat:RTL Nieuws meldt dat het gaat om "een serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad”
purny schreef:Ik denk dat ze elke melding gewoon bloedserieus nemen. Kunnen ook gewoon mensen geweest zijn die stoer wilden doen
Cowgirl schreef:purny schreef:Ik denk dat ze elke melding gewoon bloedserieus nemen. Kunnen ook gewoon mensen geweest zijn die stoer wilden doen
Zoals die sukkels die na 9-11 voor de grap op een vliegveld riepen dat ze een bom hadden of misschien wel bij zich hadden.![]()
Boulevard is niet veel meer dan een entertainment programma met zo nu en dan een serieus onderwerp ertussen.
En ja het staat hier bijna elke dag op