Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:Dat wist ik ook niet, ik snap ook niet zo goed waarom Pegida mee wil lopen tijdens een herdenking...
MarliesV schreef:Pegida zal niet met vlaggen lopen uit respect voor de slachtoffers.
Dat vind ik ook niet meer dan logisch. Hopelijk vanavond een stille tocht en respect voor elkaar.
Popstra schreef:Popstra schreef:Maar hoe kan het dan toch dat 90% van de daders die voorbij komen in een program als ,,opsporing verzocht,, van niet westerse afkomst zijn?
Nou als jullie dit een onvriendelijke toon noemen waarmee ik kom Binnenvallen dan ben ik alweer klaar hier...
Jolien87 schreef:Movement schreef:Dat wist ik ook niet, ik snap ook niet zo goed waarom Pegida mee wil lopen tijdens een herdenking...
Ethisch gezien hebben ze daar natuurlijk niets te zoeken maar het is voor de wet niet verboden en groepen als Pegida zullen elke gelegenheid aangrijpen om hun punt duidelijk te maken. Of dat nu wel of niet netjes is.
Popstra schreef:Popstra schreef:Maar hoe kan het dan toch dat 90% van de daders die voorbij komen in een program als ,,opsporing verzocht,, van niet westerse afkomst zijn?
Nou als jullie dit een onvriendelijke toon noemen waarmee ik kom Binnenvallen dan ben ik alweer klaar hier...