Shaggy09 schreef:Zal weinig luisterend oor zijn voor de FvD vanavond.
Euh, het was de best bekeken live uitzending van het FvD tot nu toe.
Ik snap niet dat mensen hier verontwaardigd zijn om het feit dat de avond door ging ondanks de gebeurtenissen/aanslag en ik vind het een dappere beslissing en juich het toe als mensen samen komen om te spreken en te luisteren. Waar woorden eindigen begint tenslotte het geweld. Dit was vooral een interne bijeenkomst voor mensen die toch al interesse hadden in FvD en dat vind ik wat anders dan het algemene publiek aanspreken op straat of TV, flyeren en debatteren tegen andere partijen.
Toen gistermiddag het nieuws overal wel bekend was heb ik de winkel ook niet dichtgedaan, maakten mijn klanten ook dezelfde afgezaagde grapjes, zag ik mensen in de lunchroom tegenover ons eten en drinken en plezier hebben. Natuurlijk is het vreselijk wat er gebeurd is maar het is vooral erg voor de nabestaanden van de slachtoffers en geen enkele buitenstaander (en dus ook niet de politiek correcte prietpraters hier op bokt) sliep er vannacht een minuut minder om. We zetten wat op facebook, twitter, een forum... we gooien er wat hashtags tegenaan, en de volgende dag gaan we over tot de orde van de dag. Zijn we nog steeds Charlie? Bidden we nog steeds voor New York, Parijs, Manchester, Nieuw Zeeland etc. ? Nee, een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bedenken waar hij/zij zich het beste bij voelt en alhoewel ik zelf natuurlijk een voorkeur heb vind ik het in ieder geval belangrijk dát je gaat stemmen. Het gaat morgen echt ergens om, niet alleen het bestuur van je provincie maar vooral uiteindelijk ook de Eerste Kamer. En kijk vooral naar de standpunten van de partij en niet teveel naar de poppetjes. Besef ook dat bijna niemand het ooit 100% eens kan zijn met een heel partijprogramma, daar zijn we allemaal te verschillend voor.