Ach, wat naar. Steeds die complicaties erbij. Voor de reddingswerkers ook verschrikkelijk; doe je zo je best, keihard werken en dan is het straks te laat
blensink
Geplaatst: 24-01-19 21:00
HorseTopShop De mijnwerkers zijn voorbereid dmv een psycholoog. Maar het zal verschrikkelijk zijn wat ze gaan aantreffen vrees ik en weet niet of je je daarop kunt voorbereiden.
beatje
Hier op televisie zeiden ze net dat de eerste mijnwerkers er makkelijk doorheen kwamen. Geen grove grond. Ze zijn behooorlijk lang beneden geweest met een 16 kilo zuurstofapparaat op hun rug
ik kan nergens vinden dat ze gestopt zijn,of dat er weer wat ingestort is. op de live stream zag ik net de lift weer naar beneden gaan.tenminste zo leek het.. iemand een update mischien?
blensink
Geplaatst: 24-01-19 21:20
Hier ook niets gehoord over complicaties, in tegenstelling de eerste mijnwerkers kwamen er makkelijk doorheen.
Kippenvel bij het zien van de wake. Hopelijk zijn ze morgen bij het jongetje en kunnen de ouders hem in hun armen sluiten ongeacht of hij nog leeft of niet.
ShadowFax
Geplaatst: 24-01-19 21:55
Ik hoop echt dat ze het knulletje snel vinden. Merk dat ik er de hele dag aan denk, constant updates hier (heel fijn!) check.. kan het niet los laten.
En dan die mijnwerkers nu (alle mensen die zich vanaf het begin inzetten ) ook al ben je vooraf voorbereid door een psycholoog... als je daar het knuppie aantreft .... pfff verschrikkelijk.
De mijnwerkers werken erg snel ze doen alles om zo snel mogelijk bij de put te komen. Verder geven ze hier geen informatie over hoe ver ze zijn. Als de gang gemaakt is zal een brandweerman met een guardia civil Julen eruit halen.