Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Dat bedoelde ik inderdaad ook.
Wat ik wel vreemd vind is dat ze zolang heeft gedaan over een in principe niet heel lange route.
Als ze rond 5 uur is vertrokken, zou ze 2,5 uur gedaan hebben tot het punt waar haar telefoon signaal verloor, terwijl dat normaal gesproken veel korter is.
xDenies schreef:In 3 uur tijd kan je aan de andere kant van NL zijn of zelfs al in het buitenland (Duitsland/België) het kan zó snel gaan.
sureido schreef:xRivaldo schreef:
Een fiets in de vijver gooien komt over alsof die persoon er vanaf wilde zonder dat iemand het nog zou terugvinden. Dan doe je dat met de jas en tas ook, toch? Het klinkt alsof er veel moeite is gedaan om van de spullen af te komen, maar daar dan weer niet heel goed over na heeft gedacht.
Want als Anne mee genomen zou zijn geweest in een auto/busje, waarom dan niet de spullen van Anne ook meenemen, dan geef je de politie geen enkele aanwijzing.. Het komt over alsof iemand in paniek de spullen heeft proberen te verstoppen..
Je gaat toch niet iemand in een auto sleuren en daarna nog een half uur klooien met een fiets in de auto te gooien? Ze waren als ze meegenomen is vast in de buurt van die vijver en dat was op het moment het makkelijkst. Daarbij is heel t gebied nu wel van voor naar achter uitgezocht toch? Daar zal ze echt niet meer gevonden worden.
SophieFT schreef:Alpha89 schreef:
Ik denk dat hij met zijn berekeningen nog best wel eens gelijk kunnen hebben dat ze op de verkeerde plek zoeken!
KoudbloedKim schreef:Misschien omdat de politie er niks mee doet? Vast en zeker met een goede reden.
Ik weet het ook niet...
Wel denk ik dat het een goede zaak is om zo weinig mogelijk informatie naar buiten te brengen, ook omdat je niet weet of de eventuele dader(s) alles volgt.