Riddershow schreef:Ik weet het dit jaar dus wel, het is weliswaar een ondergeschoven kindje (Nieuwe Wegen) maar heeft mijn inziens een goede mix tussen links en rechts. En, hoewel het niet de bekendheid ten goede komt, ze zijn geen schreeuwlelijkerds die proberen met media-aandacht zieltjes te winnen (brr zoals artikel 1 of denk... )
En jacques monasch (lijstrekker Nieuwe Wegen) is weliswaar volgens dat ene artikel geen werkpaard, maar heeft ook niet alleen een stoel warm gehouden. Ik vind de keuze uit hun lijst kandidaten erg fijn overkomen; verschillende mensen, nationaliteiten en verschillende beroepsachtergronden)
Overigens ben ik het niet met alles van hun eens. Zo ben ik eigenlijk tegen een bindend referendum, en heb ik volgens de stemwijzer meer met het cda, maar iets in hun programma en opzet (uitstraling) trekt mij dus erg aan.
Ik ben trouwens tegen het klakkeloos stemmen op de 1e vrouw op de lijst (al heb ik het als jong stemmertje ook ooit gedaan) Ik kies voor iemand waarvan ik denk dat hij/zij een verschil zou maken in de kamer, een bepaalde professionaliteit heeft en waarvan ik denk dat hij mijn visie kan uitdragen.
Die klonk mij ook zo gek nog niet, maar toch ook weer wel
Tot nu lijkt de LP nog de minst slechte, maarja of dat wat gaat worden.. En het hele belasting verhaal is ook wel met erg veel fantasie gemoeid.
Ik stem niet op een vrouw, maar op een die niet uit de randstad komt. Tenzij ik toevallig een sterke voorkeur voor iemand heb, dan stem ik daar natuurlijk op.